ارز RDNT چیست؛ معرفی ارز دیجیتال رادیانت کپیتال

در چندین سال اخیر پروژه‌های متفاوتی در حوزه ارزهای دیجیتال راه‌اندازی شدند که هر یک از آن‌ها دارای اهداف و ویژگی‌های متفاوتی بودند. یکی از محبوب‌ترین پروژه‌ها در بازار کریپتوکارنسی پلتفرم‌های وام دهی می‌باشند که در حوزه دیفای DeFi به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند. از آن‌ جایی که کاربران می‌توانند با استفاده از این پروژه وام دریافت کنند و به سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال بپردازند توانسته‌اند توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و محبوبیت پیدا کنند.

که یکی از این پروژه‌ها رادیانت کپیتال (Radiant Capital) می‌باشد که از ارز RDNT برخوردار است. رادیانت کپیتال پلتفرم وام دهی شبکه Omni است که با پرداخت وام به کاربران سود دریافت می‌کند. برهمین اساس ما در ادامه مقاله قصد داریم شما را با رادیانت کپیتال و ارز RDNT آشنا کنیم.

  1. ارز دیجیتال رادیانت کپیتال چیست؟
  2. تاریخچه ارز RDNT
  3. ویژگی‌ های ارز رادیانت کپیتال
  4. قیمت ارز RDNT
  5. خرید ارز دیجیتال رادیانت کپیتال
  6. بهترین کیف پول‌ های ارز RDNT

 

ارز دیجیتال رادیانت کپیتال چیست؟

 

ارز دیجیتال رادیانت کپیتال چیست؟

پروژه رادیانت کپیتال (Radiant Capital) پلتفرم وام دهی شبکه omni می‌باشد که در ازای دریافت سود به کاربران و سرمایه‌گذاران وام می‌دهد. البته این پروژه تنها پلتفرمی نیست که با هدف وام دهی غیرمتمرکز فعالیت می‌کند بلکه در سال‌های اخیر پروژه‌های متفاوتی راه‌اندازی شدند که کاربران می‌توانستند با ایتفاده از آن‌ها وام دریافت کنند. اما مسئله‌ای که باعث متمایز شدن رادیانت شده است این است که بسیاری از این پروژه تنها وام را در یک زنجیره و با توکن حاکمیتی آن پروژه می‌پردازند.

اما Radiant Capital شرایط متفاوتی برای کاربران طراحی کرده است و دریافت وام در چندین زنجیره متفاوت در این پلتفرم انجام می‌شود. برهمین اساس پلتفرم‌های وام دهی غیرمتمرکز یکی از پروژه‌های محبوب و کاربردی در صنعت دیفای می‌باشد. زیرا پس از روی کار آمدن این پلتفرم‌ها کاربران می‌توانند بدون مراجعه به موسسات و بانک‌ها و طی کردن مراحل اداری و بدون داشتن وثیقه وام دریافت کنند. که ارز RDNT توکن حاکمیتی این پروژه می‌باشد و از آنجایی که پروژه رادیانت به صورت غیرمتمرکز فعالیت می‌کند دارندگان RDNT می‌توانند با داشتن حق رای در آینده این پروژه تاثیر بگذارند.

 

تاریخچه ارز RDNT

 

تاریخچه ارز RDNT

در یکی دو سال اخیر رمز ارزهای زیادی وارد بازار کریپتو شدند که توانستند در مدت زمان کوتاهی توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران این حوزه را به خود جلب کنند. ارز دیجیتال رادیانت کپیتال نیز جزو همان رمز ارزهای نوپا می‌باشد که با اهداف و ویژگی‌های متفاوتی راه‌اندازی شده است و همین ویژگی‌ها باعث شده تا بتواند توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. ارز RDNT در جولای 2022 کار خود را آغاز کرد و تا کنون اطلاعات دقیقی در خصوص توسعه دهندگان این پروژه در دست نیست.

البته ناشناس بودن توسعه دهندگان پروژه‌های حوزه ارزهای دیجیتال تعجب برانگیز نیست زیرا پروژه‌های شناخته شده زیادی راه‌اندازی شدند که هویت واقعی تیم توسعه‌ دهند آن‌ها نا مشحص است. که معروف‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها ارز دیجیتال بیت کوین می‌باشد که پس از گذشت چندین سال همچنان اطلاعات دقیقی در خصوص توسعه دهنده این رمز ارز وجود ندارد.

 

ویژگی‌ های ارز رادیانت کپیتال

 

ویژگی‌ های ارز رادیانت کپیتال

ارز RDNT و پلتفرم رادیانت کپیتال یکی از پروژه‌های نوپا و تازه‌کار در حوزه ارزهای دیجیتال می‌باشد که از ویژگی‌های زیادی برخوردار است و همین ویژگی‌ها باعث متمایز شدن این پروژه شده است و تنها پرداخت . برهمین اساس قصد داریم چند مورد از ویژگی‌های این پروژه را به شما معرفی کنیم. با در نظر داشتن این موضوع کاربران و سرمایه‌ گذاران می‌توانند دارایی‌های خود را درون پلتفرم رادیانت کپیتال قفل یا استیک کنند.

برهمین اساس پس از گذشت مدتی می‌توانند آن دارایی را به افرادی که متقاضی وام می‌باشند اعطا کنند و سهمی از کارمزدهای پلتفرم رادیانت کپیتال را به عنوان سود دریافت کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند با قفل کردن دارایی‌های خود در رای گیری‌ها و حکمرانی‌های Radiant DAO شرکت کنند.

 

قیمت ارز RDNT

 

قیمت ارز RDNT

ارز RDNT با قیمتی کمتر از 1 دلار وارد بازار شد و در این مدت زمان کوتاه نوسانات زیادی را از سر گذراند. البته این نوسانات شدت زیادی نداشت و باعث شد رادیانت کپیتال چند ماه پس از ظهور خود یعنی در 20 اکتبر 2022 با پایین‌ترین قیمت خود یعنی 0.01115 دلار روبرو شد. اما پس از گذراندن این بحران از ابتدای سال 2023 روند متفاوتی را در پیش گرفت و در 20 مارس 2023 شاهد اوج قیمتی خود بود که در آن زمان ارز RDNT با قیمت 0.4952 دلار به فروش می‌رفت. اکنون نیز در زمان نوشتن این مقاله این توکن در جایگاه 292 بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد و با قیمت 0.297$ معامله می‌شود.

 

خرید ارز دیجیتال رادیانت کپیتال

 

خرید ارز دیجیتال رادیانت کپیتال

برای اینکه بدانیم چگونه وارد بازار کریپتو شویم باید مراحل زیادی را طی کنیم تا در روند کار به مشکل برنخوریم. یکی از مهم‌ترین و اساسی‌‌ترین کار در زمان ورود به بازار ارزهای دیجیتال یا خرید رمز ارزها انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال امن برای انجام معاملات خود می‌باشد. زیرا در زمان انجام معامله انتخاب بک پلتفرم معاملاتی مناسب از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برهمین اساس برای خرید انواع ارزهای دیجیتال می‌توانید از صرافی‌ های شناخته شده استفاده کنند که برای خرید ارز دیجیتال رادیانت کپیتال کاربران و سرمایه‌گذاران می‌توانند به صرافی های شناخته شده‌ای همچون بایننس (Binance)، اوککس (OKX)، Uniswap v3 و غیره مراجعه کنید تا بتوانید با خیال راحت معاملات خود را انجام دهید.

البته صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به زودی قصد دارد ارز RDNT را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کند. از همین رو کاربران می‌توانند تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت به خرید ارز دیجیتال رادیانت کپیتال بپردازند.

 

بهترین کیف پول‌ های ارز RDNT

 

بهترین کیف پول‌ های ارز RDNT

یکی از مباحث و موضوعات مهم در بازار ارزهای دیجیتال انتخاب یک کیف پول امن برای نگهداری از دارایی‌های دیجیتال می‌باشد. زمانی که کاربران فعالیت خود را در صرافی های ارز دیجیتال آغاز می‌کنند بیشتر این پلتفرم ها یک کیف پول ارز دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اما قابل ذکر است که استفاده از کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری برای نگهداری از انواع ارزهای دیجیتال مناسب‌تر است. زیرا کاربران می‌توانند از امنیت دارایی‌های خود اطمینان حاصل کنند. برهمین اساس قصد داریم چند مورد از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال را برای نگهداری از ارز RDNT به شما معرفی کنیم.

  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول نرم افزاری متامسک (MetaMask)
  • کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

 

جمع بندی

پروژه Radiant Capital و ارز RDNT یکی از پلتفرم‌های وام دهی غیرمتمرکز است که در حوزه دیفای فعالیت می‌کند این پلتفرم‌ها توانستند دریچه‌ای جدیدی را به روی سرمایه گذاران باز کنند. زیرا معامله گران و سرمایه گذاران بدون نیاز به واسطه‌هایی همچون بانک‌ها یا موسسات می‌توانند وام بگیرند و در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند. از آنجایی که اهداف این پروژه‌ها متفاوت بود و کاربران می‌توانستند از این طریق کسب درآمد کنند پروژه‌های وام دهی غیرمتمرکز در مدت زمان کوتاهی با استقبال بسیار زیادی روبرو شدند. از همین رو تحلیلگران آینده خوبی را برای این پلتفرم‌ها در نظر دارند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها