تحلیل آوه (Aave)؛ شنبه 19 تیر 1400

ارز دیجیتال آوه (آوی) را قبلا به شما معرفی کردیم و گفتیم که چه ارتباطی با اتریوم دارد. آوه قدیمی ترین ارز دیفای دانسته می شود و رتبه خوبی در بازار دارد. شبکه آوه، در بخش وام دهی حوزه دیفای فعالیت دارد. این شبکه از 3 عنصر اصلی وام دهنده، وام گیرنده و تامین کننده سرمایه استفاده می کند. ارز دیجیتال این شبکه با نماد Aave نشان داده می شود و در رتبه 27 بازار است. در این پست به تحلیل آوه می پردازیم.

در بین ارزهای دیفای که بعد از آوه به وجود آمدند، یونی سواپ و چین لینک وضعیت بسیار خوبی دارند. یونی سواپ که ارز دیجیتال آن با نماد UNI شناخته می شود، یکی از جدید ترین ارزهای حوزه دیفای و ارزشمند ترین آن ها است. چین لینک هم با نماد LINK نشان داده می شود و در نزدیکی یونی قرار دارد. فاصله آوه با این دو ارز مقداری زیاد است اما پیشبینی می شود که در آینده بتواند خود را به آن ها نزدیک کند.

 

قیمت ارز دیجیتال آوه (Aave)

 

قیمت Aave

قیمت ارز دیجیتال آوه (Aave) در حال حاضر 295 دلار، معادل 7 میلیون و 400 هزار تومان است. این رمز ارز کاربردی، در رتبه 27 بازار کریپتوکارنسی قرار دارد و بزرگی بازار (Market Capitalization) آن، حدود 4 میلیارد دلار است. همسایه های آوه در بازار رمز ارزها، مونرو (XMR) و ایاس (EOS) می باشند. هر دو این ارزها را قبلا به شما معرفی کرده ایم و به تحلیل آن ها پرداخته ایم. قیمت آوه در 24 ساعت اخیر، 1.27% رشد داشته است. میزان رشد قیمت این ارز در بازه 1 هفته ای هم 12.36% می باشد. این نرخ رشد می تواند برای نوسان گیران مناسب باشد.

 

تحلیل تکنیکال آوه

در تصویر زیر، نمودار آوه را مشاهده می کنید. این ارز دیجیتال اکنون نسبت به نقطه اوج خود که 666 دلار بوده است، قیمت بسیار کمتری دارد. در این تصویر، حمایت ها و مقاومت هایی که در مسیر آوه قرار دارند مشهود اند. حمایت نقطه ای است که به عنوان مانعی در برابر ریزش بیشتر قیمت ارز قرار می گیرد. با فشار فروشندگان، احتمال شکسته شدن خط حمایتی افزایش می بابد. این حمایت ها در واقع مقاومت هایی هستند که شکسته شده اند. هر چقدر مقاومت محکم تر بوده باشد، خط حمایتی تشکیل شده پس از آن هم محکم تر می شود. مقاومت هم نقطه ای است که جلوی رشد بیشتر ارز را می گیرد. اگر فشار خریداران در نقطه مقاومت بیشتر از حد معمول باشد، احتمال شکسته شدن آن زیاد است.

این مقاومت ها و حمایت ها به دو دسته داینامیک و استاتیک تقسیم می شوند. در یک پست جداگانه به طور تخصصی به بررسی آن ها و شباهت ها و تفاوت هایشان می پردازیم. تحلیل تکنیکال آوه در تصویر زیر، این حمایت ها و مقاومت ها را در دل خود دارد.

 

تحلیل تکنیکال آوه (Aave)

 

تحلیل فاندامنتال آوه

اکنون که شرایط آوه در بازه ای کوتاه مدت را مشاهده کردید، به تحلیل فاندامنتال آن می پردازیم. در تحلیل فاندامنتال، وضعیت بنیادی ارز و قدرت پروژه آن که تعیین کننده چشم اندازی بلند مدت برای آن می باشد را بررسی می کنیم. این تحلیل معیارهای متفاوتی دارد که خلاصه ای از آن ها را برای درک راحت تر شما فراهم کرده ایم. در بررسی نمره بنیادی ارز دیجیتال آوه، عدد 894 از 1000 را مشاهده می کنیم. این عدد به نمره دریافتی بیت کوین یعنی 897 بسیار نزدیک است و هر دو این ارزها را در سطح A قرار می دهد. آوه هم، مانند سایر ارزهای دیفای، روی بلاک چین اتریوم قرار دارد. اتریوم از این تحلیل نمره بی نظیر 972 از 1000 را دریافت کرده است!

بنابراین می توانیم آوه یا آوی را هم به مانند اتریوم مستعد رشد بدانیم. پس به نظر می رسد که داشتن مقداری آوه بتواند در بازه ای بلند مدت به ما سود خوبی بدهد. برای تهیه این رمز ارز دیجیتال، می توانید به سایت صرافی بیت ایمن مراجعه کرده و در آن ثبت نام کنید. با انجام این کار، امکان خرید و فروش آوه، بیت کوین، اتریوم، تتر، کاردانو و چندین ارز دیجیتال دیگر برای شما فراهم می شود. پس از تهیه این ارزها، می توانید آن ها را از کیف پول 3 امضایی بیت ایمن، به سایر کیف پول های نرم افزاری و سخت افزاری انتقال دهید. اگر هم علاقه ای به این کار ندارید، می توانید آن را در کیف پول رایگانتان داخل سایت بیت ایمن، نگهداری کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها