واریز تومانی و واریز کوین در حساب صرافی بیت ایمن

صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن در شهریور 1398 با هدف برطرف کردن نیاز کاربران ایرانی و فراهم کردن بستری امن و راحت راه اندازی شد. از زمان راه اندازی پلتفرم بیت ایمن، کاربران به راحتی و با خیال راحت می توانند در حساب صرافی بیت ایمن معامله یا واریز و برداشت خود را انجام دهند. البته کاربران در حساب صرافی بیت ایمن می توانند رمز ارزهای خود را از کیف پول یا صرافی های دیگری به بیت ایمن انتقال دهند. یا از بیت ایمن به کیف پول یا صرافی دیگر برداشت کنند.

البته باید در نظر داشت که برای واریز و برداشت ها چه تومانی یا رمز ارز کاربران باید مراحلی را طی کنند تا عملیات آن ها انجام شود. با در نظر داشتن این موضوع ما قصد داریم در ادامه توضیحاتی در خصوص شارژ تومانی و رمز ارز حساب صرافی بیت ایمن به شما بدهیم.

 

واریز تومانی در حساب صرافی بیت ایمن

بهتر است بدانید برای واریز تومانی در حساب صرافی بیت ایمن شما می توانید هر تعداد کارتی که به نام خود دارید را داخل سایت ثبت کنید. اما برای شروع مراحل واریز تومانی در حساب صرافی بیت ایمن شما حتما باید روند ثبت نام و احراز هویت را طی کنید. پس از گذراندن روند ثبت نام، می توانید با توجه به مراحل زیر واریز خود را انجام دهید.

برای شارژ تومانی حساب صرافی بیت ایمن ابتدا باید وارد سایت بیت ایمن شوید، صفحه ورود و ثبت نام برای شما باز می شود. پس از باز شدن صفحه ورود، برای دسترسی به حساب صرافی بیت ایمن ابتدا باید کادر ایمیل، رمز عبور و کد امنیتی را پرکنید و در آخر بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

 

صفحه اصلی حساب صرافی بیت ایمن

 

سپس قسمت داشبورد برای شما نمایان می شود که در سمت راست قسمت داشبورد گزینه کیف پول را انتخاب کنید و وارد قسمت کیف پول شوید.

 

داشبورد

 

با ورود به بخش کیف پول، شما تمامی رمز ارزهایی که حساب صرافی بیت ایمن پشتیبانی می کند را به همراه موجودی حساب خود مشاهده می کنید. جلوی هر رمز ارز یا تومان سه کادر با رنگ های متفاوت و با نام های واریز، برداشت و معامله درج شده است. برهمین اساس برای شارژ تومانی حساب صرافی بیت ایمن باید از بین سه کادری که برای شما نمایش داده می شود، گزینه واریز را انتخاب کنید.

 

کیف پول

 

پس از انتخاب گزینه واریز صفحه جدیدی به نام واریز تومان، درون حساب صرافی بیت ایمن برای شما باز می شود. پس از ورود به صفحه واریز تومانی شما ابتدا بالای صفحه سمت چپ به ترتیب مقدار موجودی و سفارشات خود را مشاهده می کنید.

 

موجودی و سفارشات

 

در پایین بخش موجودی و سفارشات دو کادر طوسی رنگ را مشاهده می کنید که حتما باید قبل از انجام عملیات واریز به آن دقت کنید. زیرا نکات مهمی در خصوص واریز تومانی در آن کادرها ذکر شده است که با رعایت آنها، واریز شما در حساب صرافی بیت ایمن به درستی انجام می شود.

 

نکات مهم

 

در قسمت پایین صفحه کادری وجود دارد به اسم انتخاب کارت که با کلیک بر روی این گزینه تمامی کارت هایی که ثبت کردید و از طرف حساب صرافی بیت ایمن تایید شده است را می توانید برای واریز انتخاب کنید. سپس می توانید مبلغ مورد نظر را وارد کنید و در آخر بر روی گزینه تایید و پرداخت کلیک کنید

 

انتخاب کارت و مبلغ

 

پس از گذراندن تمامی این مراحل شما وارد صفحه پرداخت شاپرک می شوید که باید در این قسمت اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پس از آن واریز شما انجام می شود. البته اگر حساب کاربری شما در بیت ایمن شارژ نشد ولی از حساب بانکی شما مبلغ مورد نظر کم شد نگران نباشید طی 72 ساعت به حساب بانکی شما بازگردانده می شود.

 

محدودیت های واریز تومانی

اکنون که با نحوه واریز تومانی در حساب صرافی بیت ایمن آشنا شدید بهتر است بدانید در گذشته کاربران روزانه تا سقف 100 میلیون تومان از دو کارت متفاوت می توانستند به حساب صرافی بیت ایمن واریز انجام دهند. اما بانک مرکزی به تازگی اطلاعیه برای صرافی های ارز دیجیتال ایرانی صادر کرده است.

طبق این اطلاعیه کاربران ایرانی روزانه تنها تا سقف 25 میلیون تومان می توانند واریز انجام دهند و بیشتر از این میزان را باید در روزهای متوالی واریز کنند. این روزها صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن در جستجوی راهکاری برای واریز روزانه بیش از 25 میلیون تومان می باشد تا کاربران بتوانند به راحتی معاملات خود را در حساب صرافی بیت ایمن انجام دهند.

 

واریز کوین در حساب صرافی بیت ایمن

اکنون که با نحوه واریز تومانی و محدودیت های آن در حساب صرافی بیت ایمن آشنا شدید بهتر است در خصوص واریز کوین در این پلتفرم نیز اطلاعاتی داشته باشید. مراحل واریز کوین نیز تا حدودی مشابه با مراحل واریز تومانی می باشد و ابتدا باید وارد کیف پول خود در حساب صرافی بیت ایمن شوید. پس از ورود به قسمت کیف پول در بین تمامی رمز ارزها در حساب صرافی بیت ایمن، کوین مورد نظر را پیدا کنید، پس از انتخاب کوین مورد نظر از میان آن سه کادر، بر روی گزینه واریز کلیک کنید.

 

کیف پول حساب صرافی بیت ایمن

 

سپس صفحه واریز کوین مورد نظر برای شما باز می شود. سمت چپ واریز کوین شما همچون واریز تومانی مقدار موجودی و سفارشات خود را مشاهده می کنید.

 

موجودی و سفارشات کوین

 

پس از آن در قسمت میانی صفحه شبکه هایی که پلتفرم بیت ایمن از آن رمز ارز پشتیبانی می کند را مشاهده میکنید، دقت کنید که این بخش بسیار حائز اهمیت است. زیرا در انتخاب شبکه باید دقت زیادی شود و شبکه انتخابی شما در مبدا و مقصد یکسان باشد و هر دو از آن شبکه پشتیبانی کنند.

 

شبکه های واریز کوین

 

زمانی که شبکه مورد نظر را انتخاب کردید دو روش پیش روی شماست که هر کدام را می توانید به عنوان آدرس در مبدا وارد کنید.

 

روش های واریز کوین

 

اگر تمامی مراحلی که در این مقاله برای شما توضیح داده شد را به درستی انجام دهید؛ واریز شما به حساب صرافی بیت ایمن به راحتی انجام می شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها