تحلیل قیمت اتریوم دلار آمریکا – ۵ آبان ۹۹

تحلیل قیمت اتریوم دلار – روندی شبیه به بیت کوین

با توجه به نمودارها اتریوم در روزهای اخیر رفتاری بسیار شبیه به بیت کوین دارد. هر کجا که بیت کوین به فراز می رود، اتریوم با تقلید از نمودار بیت کوین بالا می رود. هر کجا که بیت کوین به سمت دره می رود، اتریوم با شیبی نزدیک و با شباهتی زیاد مانند آن رفتار می کند. مشخص است که اتریوم به احتمال زیاد به این رفتار ادامه خواهد داد. متخصصان تحلیل تکنیکال درباره آینده اتریوم تحلیل های خود را ارائه کرده اند. ما در بیت ایمن با بررسی نمودار های مربوط به اتریوم، مواردی را به شما یاد آوری میکنیم:

تحلیل قیمت اتریوم دلار – 5 آبان ماه 99

  • سطوح حمایت کلیدی اتریوم دلار : ۳۶۴، ۳۵۵ و ۳۴۵ دلار

  • سطوح مقاومت کلیدی اتریوم دلار : ۳۹۶، ۴۰۰ و ۴۱۰ دلار

طی هفته گذشته، اتر در تقلا بود تا از یک خط روند نزولی بسیار کوتاه‌مدت عبور کند. این ارز طی روز گذشته به محدوده حمایتی در حوالی اوج قیمتی سال ۲۰۱۹ در ۳۶۴ دلار وارد شد. این اتفاق به آن اجازه داد امروز به سطوح بالاتری جهش کند. اتریوم در ادامه پس از جهشی مجدد به بالای سطح مقاومت ۳۷۵ دلار صعود کرد. تحلیل قیمت اتریوم دلار را می توان با توجه به این سطوح حمایت و مقاومت که دیده می شود به راحتی انجام داد.

برای بررسی نمودار های مربوط به این تحلیل میتوانید به سایت تریدینگ ویو مراجعه کنید

تحلیل کوتاه مدت قیمت اتریوم در مقایسه با دلار

کافیست نگاهی به روبرو بیندازیم و روزهای آینده را پیش بینی کنیم. در حال حاضر خریداران اتریوم در حال کمک به افزایش قیمت اتریوم هستند. اصطلاحا خریداران قیمت را به بالا هل میدهند. کافی است خریداران اتریوم به تلاش خود درباره هل دادن قیمت به سطوح بالاتر از 380 دلار ادامه بدهند. در این صورت اولین سطح مقاومت در 400 دلار اتفاق می افتد. سطوح مقاومت بعدی در اتریوم احتمالاً در 405 دلار، 411 دلار و 415 دلار اتفاق می افتند.

اما از فروشندگان نباید غافل شد. اگر فروشندگان این توانایی را داشته باشند که با افزایش فروش خود قیمت اتریوم را پایین تر بیاورند، انتظار می رود که اولین سطح حمایت 364 دلار باشد. با افزایش تقاضا برای فروش اتریوم، حمایت های بعدی در 355 دلار ، 345 دلار و 336 دلار شکل می گیرند.

“تحلیل قیمت اتریوم دلار در وبلاگ بیت ایمن به صورت هفتگی، بروز رسانی می شود.”

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها