تحلیل بایننس کوین (BNB)؛ شنبه 5 تیر 1400

ارز دیجیتال بایننس کوین در پست قبل به شما معرفی شد. در این مقاله قصد تحلیل و بررسی این ارز را داریم. ابتدا برای آن دسته از دوستانی که با بایننس کوین آشنایی ندارند، مقدمه ای بیان می کنیم. پس از آشنایی مقدماتی با بایننس کوین، به تحلیل آن می پردازیم. اگر به آشنایی کامل با این ارز علاقمند هستید، مقاله معرفی بایننس کوین را در دسته بندی معرفی ارز دیجیتال مطالعه کنید.

 

معرفی ارز دیجیتال BNB

بایننس کوین، ارز دیجیتال اختصاصی صرافی بایننس است. بایننس یکی بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان می باشد که مدیریت آن را چانگ پنگ ژائو بر عهده دارد. ژائو یکی از افراد بسیار مهم بازار ارز دیجیتال است که تلاش زیادی برای ارتقا سطح کیفیت و شهرت آن می کند. بایننس کوین یک آلت کوین است که در بیش از 120 صرافی مختلف در سراسر جهان به فروش می رسد. این ارز توانسته در طول 4 سال فعالیت خود، عملکرد خیره کننده ای داشته باشد. اکنون بایننس کوین نسبت به ارزهای قدیمی تر لایت کوین و ریپل، عملکردی بسیار بهتر در بازار دارد.

 

قیمت ارز دیجیتال BNB

 

قیمت ارز دیجیتال BNB چقدر است؟!

این ارز پر طرفدار، اکنون وضعیتی مناسب برای خرید دارد. قیمت آن حدود 269 دلار است و در این محدوده نوسان می کند. بالاترین قیمتی که بایننس کوین در یک سال اخیر به خود دیده است، 691 دلار بوده است! یعنی تقریبا 3 برابر قیمت فعلی آن. پایین ترین قیمت این ارز در طول این یک سال هم 15 دلار بوده است. پس می توانیم نتیجه بگیریم که قیمت بایننس کوین در طول چند ماه، حدود 46 برابر افزایش داشته است! این ارز هم اکنون با سهم 41,373,286,076 دلاری از بازار، در رتبه چهارم قرار دارد. ارزهای کاردانو و تتر در اطراف BNB دیده می شوند. اختلاف مارکت کپ کاردانو با بایننس کوین 3 میلیارد دلار است و احتمال جا به جایی آن ها وجود دارد.

 

تحلیل تکنیکال بایننس کوین

اکنون که با بایننس کوین و سیر قیمتی آن در یک سال گذشته آشنا شدید، به تحلیل آن می پردازیم. تحلیل بایننس کوین در این بخش، در دو شکل تکنیکال و فاندامنتال به صورت مختصر و مفید ارائه می شود. با خواندن این تحلیل ها، می توانید اطلاعات خود درباره وضعیت این ارز را افزایش دهید. در نتیجه انتخاب شما درباره خرید یا فروش بایننس کوین بهتر می شود. تحلیل تکنیکال بایننس کوین در این بخش در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی انجام شده است. نقاط ورود و خروج بازار را در تصویر زیر، مشاهده می کنید.

 

 

تحلیل تکنیکال بایننس کوین

 

تحلیل فاندامنتال بایننس کوین

بایننس کوین در معیارهای مختلف تحلیل بنیادی، عملکرد بسیار خوبی دارد. عده ای به آینده این ارز بسیار امیدوار هستند و عده دیگری، تمرکز نسبی را مانع پیشرفت آن می دانند. وابستگی این ارز به صرافی بایننس، می تواند روی روند رشد آن تاثیر مستقیم داشته باشد. فعالیت های چانگ پنگ ژائو هم در سیر قیمتی بایننس کوین تاثیر دارد. عملکرد رو به رشد BNB در این 4 سال، نرخ بازگشت سرمایه 9000 درصدی را برای دارندگان این ارز دی پی داشته است. ارز دیجیتال بایننس کوین در حال حاضر از مولفه FCAS نمره 834 را دریافت کرده است که آن را در رده A قرار می دهد. بالاترین رده در این سطح بندی، S می باشد. سیر رو به رشد بایننس کوین، نمره آن را از 773 تا این میزان ارتقا داده است.

پس به طوری کلی می توانیم بایننس کوین را به عنوان یک رمز ارز آینده دار معرفی کنیم. برای خرید این ارز، در صرافی بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید و خرید خود را به راحتی و در کم ترین زمان انجام دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها