تحلیل بیت تورنت (BTT)؛ چهارشنبه 26 خرداد 1400

بیت تورنت یکی از ارزهای تازه وارد بازار کریپتوکارنسی است. پیدایش این ارز به 2 سال پیش باز می گردد. جایی که در سال 2019، سازنده معروف ترون، تصمیم به عرضه اولیه سکه BTT گرفت. جاستین سان که پیش از این با ساخت و انتشار ترون، خود را به یکی از افراد معروف و تاثیرگذار بازار ارز دیجیتال تبدیل کرده بود، در سال 2018 شرکت تورنت را خرید. این شرکت پیش از این پلتفرمی را برای انتشار محتواهای مختلف ایجاد کرده بود. با جاستین سان با خرید این شرکت، آن را به زیر مجموعه های شبکه ترون اضافه کرد. بیت تورنت در بازار ارز دیجیتال با نماد BTT و ترون با نماد TRX نشان داده می شوند.

 

قیمت BTT

اکنون که با بیت تورنت و نحوه پیدایش آن اندکی آشنا شدید، به بررسی سیر قیمتی آن می پردازیم. هدف اصلی ما در این مقاله تحلیل بیت تورنت می باشد. اگر قصد آشنایی کامل با این ارز و نحوه کار آن را دارید، به پست قبلی بلاگ مراجعه کنید. قیمت بیت تورنت در حال حاضر حدود 0.003 دلار می باشد. این میزان با اوج قیمت آن در یک سال اخیر که تقریبا 0.01 دلار بوده است، فاصله زیادی دارد. قیمت پایین بیت تورنت نمایانگر جایگاه بد آن در بازار نمی باشد. این ارز علی رغم قیمت پایینی که دارد، حجم معاملات بالایی را به خود اختصاص داده است. 2,222,924,132 ارزشی است که بیت تورنت توانسته در طول این دو سال به دست آورد.

این رقم نسبت به ارزش ترون که 5,192,489,112 دلار می باشد بسیار کم تر است. همین عامل باعث شده تا ترون در رتبه 25 بازار و بیت تورنت در رتبه 49 بازار قرار بگیرند.

 

قیمت بیت تورنت

 

تحلیل تکنیکال بیت تورنت

اکنون بیت تورنت را به صورت تکنیکال و فاندامنتال تحلیل می کنیم. تحلیل تکنیکال این ارز به صورت مختصر و مفید در تصویر زیر نشان داده شده است. با استفاده از آن می توانید استراتژی بهتری هنگام خرید و فروش آن داشته باشید. با این حال تذکر هایی برای افراد تازه وارد در نظر گرفته ایم تا بتوانند دید شفاف تری نسبت به بازار داشته باشند. با استفاده از این نکات می توانید معامله بهتر و سود مطمئن تری داشته باشید.

  • از طمع پرهیز کنید
  • منتظر انطباق نمودار با قیمت ها نمانید
  • این تحلیل را با تحلیل های خود مقایسه کنید
  • اشکالات احتمالی خود در تحلیل را اصلاح کنید
  • اخبار را منشا اصلی تحلیل خود قرار ندهید

با این پنج نکته، با خیالی راحت تر به سراغ معامله ارز دیجیتال بیت تورنت بروید.

 

تحلیل تکنیکال بیت تورنت

 

تحلیل فاندامنتال بیت تورنت

بیت تورنت عضوی کوچک از شبکه ترون است که جای زیادی برای پیشرفت دارد. همه ارزها لزوما به اهدافی که دارند نمی رسند و یک وایت پیپر جذاب نمی تواند ضامن رشد یک ارز در دید بلند مدت باشد. عملکرد ارزها در راه رسیدن به اهدافشان بسیار مهم است. بیت تورنت هم به عنوان یکی از زیر مجموعه های ترون، می توان به آینده خود در این شبکه امیدوار باشد. با این حال افزایش قابلیت ها در طول زمان و راضی نگه داشتن سرمایه گذاران امری مهم در راه رسیدن به هدف است. برخی تحلیل گران برای این ارز شانس رسیدن به 1 دلار در بازه زمانی بلند مدت را قائل می شوند. این رشد یعنی قیمت بیت تورنت به 300 برابر قیمت کنونی اش برسد!

 

خرید ارز دیجیتال BTT

بیت تورنت یکی از ارزهای موجود در سبد بیت ایمن است. با ورود به سایت صرافی آنلاین بیت ایمن می توانید این ارز را بخرید. ترون و 27 ارز دیجیتال دیگر هم در این صرافی خرید و فروش می کنند. پس از انجام ثبت نام و احراز هویت، شما هم می توانید یکی از این معامله گران باشید!

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نادر رسولی
نادر رسولی
2 سال قبل

سلام. ببخشید الان توکن بیت تورنت جدید چنتای توکن قبلی میشه؟؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  نادر رسولی

سلام دوست عزیز
هر بیت تورنت قدیم معادل 1000 بیت تورت جدید است

هما قادرپور
هما قادرپور
2 سال قبل

سلام مشخصه btt کی آپدیت میشه؟