تحلیل ترون (TRX)؛ دوشنبه 31 خرداد 1400

ارز دیجیتال ترون و شبکه آن در پست قبلی به شما معرفی شد. سعی کردیم اطلاعات کافی در مورد این ارز به شما بدهیم تا برای تحلیل آن آماده باشید. با ترکیب اطلاعاتی که از ترون به دست آوردید و تحلیل آن می توانید در مورد خرید این ارز تصمیم بهتری بگیرید. تحلیل های ما با هدف رساندن حداکثر سود به شما می باشد. باید روز به روز دانش خود را افزایش دهیم تا همگی در این بازار سود مدنظرمان را به دست آوریم.

 

قیمت ترون چگونه رشد می کند؟!

نه تنها ترون، بلکه تمامی ارزهای دیجیتال، روندی وابسته به عرضه و تقاضا دارند. در تقاضای برابر می توان ارزها را با یکدیگر مقایسه کنیم. طبیعتا ارزی که میزان عرضه آن کم باشد، با افزایش تقاضا ارزش بیشتری پیدا می کند. ترون عرضه بالایی دارد ولی تقاضا هم برای آن کم نیست. همین تقاضای بالا باعث شده تا ترون در رتبه 25 بازار قرار بگیرد. یعنی ارزش ترون تقریبا از 10 هزار ارز دیجیتال دیگر بالاتر است. با افزایش قابلیت های شبکه ترون و افزایش تقاضا برای آن، رشد این ارز دیجیتال بیشتر می شود.

 

قیمت ارز دیجیتال TRX

 

چه زمانی باید ارزهای دیجیتال را بخریم؟!

نه تنها TRX، بلکه تمامی ارزهای دیجیتال به طور پیوسته دچار تغییرات مثبت و منفی قیمتی می باشند. نحوه صحیح معامله که بیشترین سود را برای شما داشته باشد، خرید در کف قیمت و فروش در سقف قیمت است. متاسفانه کاربران تازه وارد این قواعد را رعایت نمی کنند و این مسئله باعث ضرر آن ها می شود. البته خب می توان تا حدودی به آن ها حق داد زیرا با رفتار بازار آشنا نیستند. اگر بتوانید به افراد قدیمی و قابل اعتماد این بازار اعتماد کنید، نه تنها از خرید ترون، بلکه از سرمایه گذاری در بازار کریپتو به هیچ عنوان پشیمان نخواهید شد.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال TRX

در قسمت قبل به طور کلی و خلاصه، نحوه معامله در بازار رمز ارزها را به شما آموزش دادیم. در این قسمت به طور تخصصی درباره خرید ترون در حال حاضر بحث می کنیم. در بازار منفی هم می توان با تحلیل های تکنیکال حساب شده و مطمئن، سود مناسبی کسب کرد. با دیدن کندل ها و درصدهای منفی در نمودار ارزها، باید بدانید که فرصت خرید فرا رسیده است. در تحلیل تکنیکال ترون، نقاط ورود و خروج مناسب در بازار را پیدا می کنید. این نقاط به همراه حد ضرر و نقطه ذخیره سود، در تصویر پایین نشان داده می شوند. تحلیل تکنیکال ترون در تصویر زیر در تایم فریم روزانه (1D) مقیاس لگاریتمی انجام شده است.

 

تحلیل تکنیکال ترون

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال TRX

در تحلیل فاندامنتال ترون فاکتورهای زیادی در نظر گرفته شده است. در این تحلیل، سعی می کنیم تا با بیان خلاصه ای از آن ها به یک جمع بندی کلی درباره این ارز و آینده آن بپردازیم. ترون یک پروژه جدید می باشد که تقریبا 3 سال از آغاز به کار آن می گذرد. در این مدت این ارز توانسته به خوبی رشد کند و مطرح شود. استفاده شبکه ترون از ساختار 3 لایه می تواند برای آن یک مزیت محسوب شود. با این حال این مزیت آنقدر قوی نیست که ترون را نسبت به رقبای اصلی خود یعنی اتریوم و ایاس برتری بخشد. استفاده همه این پلتفرم ها از قرارداد هوشمند، طبیعتا اتریوم را در جایگاه اول قرار می دهد. زمانی ترون می تواند خود را ثابت کند که بدون انتشار آمارهای جعلی، اعتماد سرمایه گذاران را جلب کند.

نرخ بازگشت سرمایه یا ROI در مورد ترون، به ما نشان می دهد که اگر شما از ابتدای عرضه ترون این ارز را می خریدید، تا کنون سود بسیار زیادی می کردید. دیگر عاملی که ترون را از نظر فاندامنتال به عنوان یک ارز دیجیتال ارشمند معرفی می کند، استخراج است. ترون بر خلاف بیت کوین و اتریوم، به جای استفاده از روش PoW یا اثبات کار، از روش PoS یا اثبات سهام استفاده می کند. این عامل باعث مصرف کمتر انرژی برای استخراج ترون می شود که نکته ارزشمندی است. در کل می توان در بررسی بنیادی ترون، به این ارز دیجیتال نمره قبولی داد و به آینده آن امیدوار بود.

 

خرید رمز ارز ترون

اگر به ترون اعتماد کرده اید و قصد دارید این ارز را بخرید، ابتدا در صرافی بیت ایمن ثبت نام کنید. با تکمیل فرآیند ثبت نام خود، می توانید خرید و فروش ترون و 28 ارز دیجیتال دیگر را در این صرافی انجام دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها