تحلیل وی چین؛ چهارشنبه 12 خرداد 1400

ارز دیجیتال وی چین یکی از رمز ارزهای کارآمد در دنیای ارز دیجیتال است. معرفی وی چین در پست قبل به صورت کامل انجام شد. اکنون قصد داریم تا به صورت خلاصه آن را مرور کرده و به سراغ تحلیل ها برویم. تحلیل وی چین در این مقاله در دو بخش تکنیکال و فاندامنتال انجام می شود. پس از آشنایی نسبی با این ارز می توانیم آن را به طور دقیق تر تحلیل کنیم.

 

وی چین (VET) چیست؟

با گسترده تر شدن بازار ارز دیجیتال، توکن های مختلفی پدید آمدند که کارایی های متفاوتی داشتند. وی چین هم یک پروژه بلاک چینی بسیار مفید بود که قصد داشت به تجارت های مختلف کمک کند تا به شیوه ای راحت تر انجام شوند. شرکت وی چین در سال 2015 تأسیس شد. ارز دیجیتال وی چین با کمک بلاک چین (VeChainThor) توانست شروع به کار کند. این کار اولین بار در سال 2017 اتفاق افتاد. پس از آن وی چین با شرکت های بزرگ قرارداد بست و شهرت و اعتبار خود را افزایش داد. وی چین تحت حمایت دولت چین می باشد و در صنعت این کشور جایگاهی مناسب دارد.

 

تحلیل وی چین

 

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال VET

وی چین در حال حاضر 3 هزار تومان قیمت دارد. قیمت توکن VET به دلار 0.12 می باشد. یعنی با یک دلار می توانید حدود 8 وی چین بخرید! قیمت وی چین همیشه برای خرید انقدر مناسب نیست! تا حدود 2 هفته پیش، این ارز، قیمتی بسیار بالاتر داشت. با این حال، لطف بازار مجدداً شامل حال خریداران شد و آن ها توانستند دوباره موقعیتی مناسب برای ورود به بازار پیدا کنند. وی چین با 8,086,921,358 دلار ارزش، در بین 20 ارز دیجیتال برتر بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. این آمار هم اکنون توسط سایت Coinmarketcap ثبت شده و در زمان های مختلف متغیر است. به همین منظور، می توانید قیمت لحظه ای ارز دیجیتال وی چین را در هر ساعت از شبانه روز، در صفحه اصلی سایت بیت ایمن مشاهده کنید.

 

تحلیل تکنیکال وی چین

مثل همیشه به کمک نمودار رسم شده زیر تحلیل تکنیکال ارز مورد نظر را به شما نشان می دهیم. تحلیلی که در آن نقاط حمایتی و مقاومتی و زمان مناسب خروج از بازار به شما نشان داده شده است. با کمک این نمودار می توانید تصمیم بهتری در خرید و فروش وی چین داشته باشید. تحلیل تکنیکال وی چین به صورت کامل و جامع در نمودار زیر انجام شده است. این تحلیل با هدف سیگنال دهی انجام نشده و فقط جنبه آموزشی دارد. با اجتناب از طمع و رعایت استراتژی خود، می توانید از خرید وی چین سود مناسبی در بازه های زمانی مختلف به دست آورید. این تحلیل وی چین، در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی انجام شده است.

 

تحلیل تکنیکال وی چین

تحلیل فاندامنتال وی چین

وی چین با توجه به کاربردها و جایگاهی که در بازار دارد، کاربرانش را به آینده ای مساعد امیدوار می کند. همچنین اعتماد دولت چین به این ارز، می تواند پشتوانه ای محکم برای آن محسوب شود. از طرفی این ارز مقدار زیادی از عرضه خود را انجام داده است و بیش از 75% کل VET موجود، عرضه شده است. به این ترتیب می توان حدس زد که قیمت آن در صورت افزایش تقاضا رشد خوبی خواهد داشت. صرافی آنلاین می تواند مرجع خوبی برای خرید توکن VET باشد. در بخش آخر که راهنمایی برای خرید این ارز می باشد، در این باره بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

خرید ارز دیجیتال VET

توکن VET را می توانید از صرافی آنلاین بیت ایمن به راحتی بخرید. قابلیت خرید، فروش و انتقال این ارز در صرافی بیت ایمن وجود دارد. علاوه بر این معامله شما کم ترین کارمزد را خواهد داشت و لازم نیست که نگران هدر رفتن پول خود باشید. برای خرید وی چین، کافی است وارد سایت بیت ایمن شوید و ثبت نام و احراز هویت خود را تکمیل کنید. این کار در کم ترین زمان انجام می شود و بسیار ساده است. بیت ایمن امکان خرید 28 ارز دیجیتال دیگر را هم برای شما فراهم کرده است که پس از انجام مراحل ثبت نام می توانید همه آن ها را بخرید!

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها