تحلیل چین لینک (LINK)؛ پنجشنبه 10 تیر 1400

ارز دیجیتال چین لینک، یک رمز ارز معروف است که در سال 2017 به وجود آمد. چین لینک در سال 2017 به صورت یک توکن ERC-20 روی شبکه اتریوم به وجود آمد. این رمز ارز متعلق به شبکه ای می باشد که قصد دارد بلاک چین های مختلف را با یکدیگر پیوند دهد. در این مقاله، به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال چین لینک می پردازیم.

ارز دیجیتال چین لینک یکی از ارزهای دیفای است که با اتریوم ارتباط دارد. بعد از یونی سواپ، چین لینک را می توانیم ارزشمند ترین ارز حوزه دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز بدانیم.

 

قیمت ارز دیجیتال LINK

 

قیمت چین لینک

ابتدا لینک را از نظر قیمتی بررسی می کنیم و سپس به تحلیل آن می پردازیم. ارز دیجیتال لینک که با نماد LINK نشان داده می شود، یکی از ارزهای با ارزش در بازار است. مارکت کپ (Market Cap) یا بزرگی بازار رمز ارز LINK، بیش از 8 میلیارد دلار می باشد. قیمت این ارز، هم اکنون 18.66 دلار است. با افزایش تحرک خریداران و استراحت فروشندگان، این مقدار با په افزایش خواهد گذاشت. بالاترین قیمت لینک در 24 ساعت گذشته، 1.2% کاهش و در یک هفته اخیر 4.3% افزایش داشته است. این مقادیر نشان می دهد که چین لینک در یک هفته گذشته فعالیت هیجانی از خود نشان نداده است و احتمالا برای یک رشد بزرگ آماده می شود.

بالاترین قیمت لینک در طول این یک سال، 52.88 دلار و پایین ترین قیمت آن 4.65 دلار بوده است. قیمت لحظه ای ارز دیجیتال لینک را هر زمان که بخواهید می توانید از سایت صرافی بیت ایمن به دلار و تومان ببینید.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال LINK

اکنون که با این ارز و روند قیمتی آن آشنا شدید، به تحلیل آن می پردازیم. ابتدا تحلیل تکنیکال چین لینک را انجام می دهیم و سپس به تحلیل فاندامنتال آن می پردازیم. در تصویر زیر، نمودار ارز چین لینک را در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی ملاحظه می کنید. خطوط حمایتی و مقاومتی پیش روی این ارز در این تصویر قابل مشاهده هستند. می توانید این تحلیل تکنیکال چین لینک را با تحلیل های خودتان مطابقت دهید و اگر به مشکلی بر خورده بودید آن را رفع کنید. چنانچه سوالاتی درباره تحلیل برایتان پیش آمد می توانید در قسمت نظرات زیر همین پست مطرح کنید تا کارشناسان ما به شما پاسخ دهند.

 

تحلیل تکنیکال چین لینک

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال LINK

چین لینک یک پروژه هوشمندانه و قدرتمند در زمینه قرارداد هوشمند و پیوند بلاک چین ها است. استفاده از اتریوم به عنوان یک تکیه گاه، به این پروژه اعتبار بیشتری می دهد. با بررسی شاخص های تحلیل فاندامنتال می توانیم چین لینک را یکی از ارزهای فوق العاده ارزشمند در آینده بدانیم. البته منظور ما از آینده 1 یا دو ماه دیگر نیست! پس نیازی نیست که هر روز به امید 10 برابر شدن قیمت چین لینک نمودار آن را چک کنید.

چین لینک توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند و با شرکت های بزرگی همکاری داشته است. این میزان پذیرش در مدتی کوتاه و 4 ساله برای این شبکه و ارز دیجیتال آن بسیار راضی کننده می باشد. افزایش این همکاری ها و بیشتر دیده شدن چین لینک، باعث می شود که ارزش این پروژه روز به روز بیشتر شود.

از طرفی تدابیر اندیشیده شده در این پروژه برای رفع مشکل قرارداد هوشمند فوق العاده است! مانع بزرگی که قراردادهای هوشمند با آن رو به رو هستند، پیوند به دنیای واقعی است. یعنی بتوانیم به گونه ای فعالیت های آن ها را به زندگی روزمره بکشیم تا استفاده ای کاربردی داشته باشند. چین لینک این مشکل را با استفاده از اوراکل های غیرمتمرکز (Decentralized Oracles) رفع می کند! این اوراکل ها اطلاعات را از خارج بلاک چین Off-blockchain دریافت می کنند و سپس به قرارداد هوشمند On-blockchain تبدیل می کنند. در پست قبل فرآیند سه مرحله ای این کار را توضیح دادیم.

 

ارزیابی نهایی چین لینک

در نهایت چین لینک را می توان یک پروژه قدرتمند و آینده دار معرفی کرد که ارز دیجیتال آن برای سرمایه گذاری مناسب به نظر می رسد. برای آشنایی بیشتر با این ارز می توانید مقاله معرفی چین لینک را در دسته بندی معرفی ارز دیجیتال بخوانید. اگر با اطلاعاتی که از این ارز به دست آوردید تصمیم به خرید آن گرفته اید، ما به شما صرافی بیت ایمن را پیشنهاد می کنیم. بیت ایمن یکی از معدود صرافی های P2P در ایران است که امکان معامله چین لینک را به کاربران می دهد. در این صرافی می توانید با کم ترین کارمزد معامله چین لینک و 28 ارز دیجیتال دیگر را انجام دهید. کافی است وارد سایت بیت ایمن شوید و ثبت نام و احراز هویت کنید!

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها