چگونه رشد قیمت کاردانو 7 هزار نفر را میلیونر کرد؟!

کاردانو یک ارز دیجیتال محبوب می باشد که روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود. تحلیل گران بازار کریپتوکارنسی (رمز ارز)، به آیندۀ این ارز خوشبین هستند و اکثراً آن را از دید فاندامنتال تأیید می کنند. ارز دیحیتال کاردانو در بازار رمز ارزها با نماد ADA نشان داده می شود. به گزارش سایت کوین مارکت کپ، کاردانو اکنون در رتبۀ پنجم بازار قرار دارد. ارزهای بیت کوین، اتریوم، تتر و بایننس کوین، از کاردانو بالاتر هستند. ارزش بازار کاردانو معادل 47,388,385,825 دلار و قیمت آن 1.47 دلار می باشد. طرفداران این ارز مدت زیادی برای رشد آن صبر کردند و صبر آن ها بالاخره جواب داد!

 

رشد قیمت کاردانو

پس از مدت ها در جا زدن، کاردانو بالاخره شروع به حرکت کرد. قیمت کاردانو در این دوران رشدی موقت را تجربه کرد و بعد از چند روز مشغول اصلاح شد. همین مدت کوتاه کافی بود که تعداد میلیونرهای کاردانو بیش از 13 برابر شود! قبل از این، 504 نفر از دارندگان کاردانو سرمایۀ حداقل 1 میلیون دلاری داشتند. اکنون 6710 نفر این شرایط را دارند! یعنی تقریباً 7 هزار نفر با خرید کاردانو میلیونر شده اند. نرخ رشد قیمت کاردانو توانست بر علاقمندان آن تأثیرگذار باشد. کاردانو از نظر ریالی هم در موقعیت خوبی برای خرید قرار دارد و تنها با 36 هزار تومان می توانید 1 کاردانو بخرید!

در جوایز مسابقات هفتگی بیت ایمن در اینستاگرام، می توانید کاردانو جایزه بگیرید! این مسابقات هر هفته جوایز مختلفی دارند که کاردانو هم یکی از آن ها می باشد. کاردانو یکی از 30 ارز موجود در صرافی آنلاین بیت ایمن می باشد. معاملۀ این ارز به راحتی در این صرافی انجام می شود. اکنون که ارزها مشغول اصلاح و استراحت می باشند، فرصت خوبی برای ورود به بازار است. افرادی که از این فرصت ها استفاده کردند توانستند به جمع میلیونرها بپیوندند.

ارز دیجیتال کاردانو

 

تأثیر ریزش بیت کوین بر قیمت کاردانو

بیت کوین در هفتۀ اخیر با ریزش قیمتی تعجب آور همراه شد. قیمت بیت کوین در این زمان به 30 هزار دلار رسید! این کاهش قیمت بسیاری از سرمایه گذاران را وحشت زده کرد. قیمت سایر ارزها هم به تقلید از بیت کوین کاهش یافتند. این مورد باعث به چشم خوردن درصدهای منفی در بازار این چند روز بود. کاردانو هم یکی از این ارزها بود که قیمت آن کاهشی محسوس داشت. در این شرایط، در فضای مجازی یک پست جالب منتشر شد که موقعیت بیت کوین در چند هفتۀ اخیر و آتی را نشان می داد. پیام کلی آن، صبر برای بازگشت بازار بود.

طبیعتاً افرادی که در این بازۀ زمانی کوتاه، فریب می خورند و در موقعیت فروش قرار می گیرند، ضرر می کنند. اما افرادی که با ورود مجدد به بازار در قیمت های پایین تر و کمی صبر به کارشان ادامه می دهند، می توانند سود خوبی از این نوسانات کسب کنند. در نظر داشته باشید که برای یک سرمایه گذاری بلند مدت، توجه به نوسانات روزانه و هفتگی می تواند آزار دهنده باشد. پس صبر کنید تا بازار دوباره روی خوش به شما نشان دهد و پاداش صبر خود را دریافت کنید. قیمت کاردانو هم مانند سایر ارزها، پس از این ریزش موقتی به تدریج به جایگاه اصلی خود برخواهد گشت.

قیمت کاردانو

 

خرید کاردانو

کاردانو می تواند چندین هزار نفر دیگر را هم میلیونر کند. چاره فقط اندکی صبر و اعتماد است. ورود به بازار در قیمت پایین، باعث رشد بیشتر سرمایه می شود. البته توقع نداشته باشید که در پایین ترین قیمت بخرید و در بالاترین قیمت بفروشید. این طمع کاری می تواند موجب ضرر شما بشود. حتی حرفه ای ترین سرمایه گذاران و معامله گران هم نمی توانند همیشه این کار را انجام دهند. پس با ورود به بازار در قیمت های معقول و خروج پس از یک سود رضایت بخش، سرمایه گذاری خود را مانند یک حبه قند شیرین کنید. بیت ایمن در طول این مسیر از ابتدا تا انتها همراه شما می باشد. در سایت ثبت نام و احراز هویت کنید و به جمع میلیونرها بپیوندید!

برای خرید کاردانو با سرعت و امنیت بالا، ابتدا به پلتفرم معاملاتی بیت ایمن مراجعه کنید و ثبت نام و احراز هویت کنید. پس از انجام این کار، به قسمت کیف پول بروید و حساب کاربری خود را شارژ کنید تا امکان انجام معاملات برای شما فراهم شود. اکنون می توانید به صفحه خرید و فروش کاردانو بروید و سفارش خود را به یکی از روش های عادی یا فوری ثبت کنید. اکنون شما یکی از میلیون ها سرمایه گذار کاردانو هستید و این ارز دیجیتال نیز جزئی از دارایی های شما می باشد!

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها