تکمیل اطلاعات کاربری و احراز هویت در صرافی بیت ایمن

مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن، به چند بخش تقسیم بندی می شوند. البته این بخش ها تقریبا در تمامی پلتفرم های مشابه، مانند هم هستند و از الگویی نسبتا یکسان تبعیت میکنند. برای خرید بیت کوین و نیز سرمایه گذاری در ارز دیجیتال کافی است در صرافی بیت ایمن ثبت نام کنید. درست با توجه به توضیحاتی که در لینک زیر ارائه شده اند اقدام نمایید تا ثبت نام اولیه برای شما انجام شود.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام کلیک کنید: آموزش ثبت نام اولیه در بیت ایمن

 

چگونه اطلاعات کاربری خود را در صرافی بیت ایمن تکمیل کنیم؟

پس از انجام مراحل ثبت نام اولیه و تایید ایمیل و شماره تلفن همراه خود لازم است نسبت به تکمیل اطلاعات حساب کاربری و نیز احراز هویت خود در بیت ایمن اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اهمیت احراز هویت، می توانید این مقاله را مطالعه کنید. برای تکمیل اطلاعات کاربری و احراز هویت در صرافی بیت ایمن، به روش زیر عمل کنید:

  • وارد حساب کاربری خود شده و به بخش “اطلاعات کاربری” بروید.

اطلاعات کاربری

  • برای احراز هویت در صرافی، باید در بخش اطلاعات کاربری در فرم اول تمامی اطلاعات هویتی نظیر نام، نام خانوادگی، کد ملی، آدرس و… را درست در محل های در نظر گرفته شده وارد کنید.
  • دقت کنید که در بخش “شماره تلفن ثابت” شماره ای را وارد کنید که خودتان یا یکی از نزدیکان تان که شما را می شناسند و از ثبت نام شما در بیت ایمن مطلع هستند پاسخگوی آن باشد.
  • در باکس بعدی که مربوط به کارت های بانکی شما است، لطفا حداقل یک کارت بانکی خود را به همراه شماره شبای آن وارد نمایید. (توجه داشته باشید که دقت شود شماره کارت و شماره شبا وارده حتما باید متعلق به شما و متصل به یک حساب بانکی یکسان باشد.)

ثبت شماره کارت در صرافی

  • دو باکس بالا یعنی باکس “اطلاعات شخصی” و “اطلاعات بانکی” باید توسط کارشناسان بیت ایمن تایید شوند.
  • در باکس آخر می بایست عکس سلفی خود را با مدارک گفته شده آپلود نمایید. اکنون احراز هویت برای شما انجام می شود. برای این کار، درست مانند تصویر نمونه و با توضیحات زیر اقدام نمایید:
  • دست نوشته ای را با متن زیر روی یک کاغذ سفید با دست خط خودتان بنویسید:

احراز هویت در صرافی بیت ایمن

 

متن دست نوشته:

این جانب (نام و نام خانوادگی) به کد ملی (کد ملی) ضمن مطالعه و تأیید قوانین استفاده از خدمات بیت ایمن، متعهد می‌گردم حساب کاربری و مدارک خود را در اختیار اشخاص غیر قرار ندهم و در صورت تخلف، مسئولیت آن را بر عهده بگیرم. جهت احراز هویت در صرافی بیت ایمن.
تاریخ روز و امضا:

 

اقدامات نهایی:

  • در ادامه احراز هویت در صرافی، کارت ملی، کارت بانکی و دست نوشته را در دست بگیرید. ترجیحا کارت ملی در دست راست و کارت بانکی به همراه دست نوشته در دست چپ باشد. حال از یکی از دوستان خودتان بخواهید تا از شما عکس بگیرد. در این عکس باید تمام صورت شما و نیز کارت ملی ، کارت بانکی و دست نوشته، کامل وجود داشته باشند و کاملا خوانا باشند. حجم عکس شما برای احراز هویت در صرافی بیت ایمن، نباید بیشتر از 1 مگابایت باشد.
  • عکس گرفته شده را در باکس مربوطه آپلود کنید و در نهایت دکمه تایید را فشار دهید. سپس همه اطلاعات این صفحه برای کارشناسان صرافی بیت ایمن ارسال می شود. سپس برای تایید اطلاعات توسط کارشناسان بیت ایمن منتظر بمانید.

در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ابهام و نیاز به کمک در روند ثبت نام می توانید از پشتیبانی 24 ساعته بیت ایمن (به صورت چت آنلاین) استفاده کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سینا
سینا
2 سال قبل

اتباع کشورهای دیگه هم میتونند ثبت نام کنند در بیت ایمن یا خیر اگه بله ک روش ثبت نام رو راهنمایی کنید

بیت ایمن ادمین
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  سینا

سلام دوست من!
به خاطر این که عملیات احراز هویت با کارت ملی ثبت انجام میشه، به دستور پلیس فتا فرد ثبت نام شونده حتما باید کارت ملی داشته باشه.

رضا زرین پور
رضا زرین پور
2 سال قبل

سلام من کارت ملیم هنوز نیومده با شناسنامه میتونم ثبت نام کنم؟؟؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  رضا زرین پور

سلام
بله افراد بالای ۱۸ سال با مدارک شناسایی عکس دار میتوانند ثبت نام کنند