بازار دیفای از ارزش 100 میلیارد دلاری عبور کرد!

در مقالات قبلی بیت ایمن، بازار دیفای و چند ارز با ارزش آن بر اساس مارکت کپ را معرفی کرده بودیم. اکنون قصد داریم به بررسی عملکرد بازار دیفای و قیمت آن بپردازیم. همچنین سه ارز دیفای پرطرفدار از خانواده ی سواپ را معرفی خواهیم کرد. این سه ارز شامل یونی سواپ، سوشی سواپ و پنکیک سواپ هستند. جایگاه این ارزهای دیفای در بازار کریپتوکارنسی در حال بهبود است. آن ها در حال حاضر طرفداران زیادی دارند و در حال ارتقاء کیفیت خود می باشند. به نظر می رسد که این موارد، گزینه های خوبی برای سرمایه گذاری در آینده باشند.

 

ارزش بازار دیفای

ارزش بازار دیفای اکنون به حدود 128 میلیارد دلار رسیده است. در این بازار ارزهای یونی سواپ، چین لینک و آوه که در مقاله های قبلی معرفی شدند، سهم بیشتری را در اختیار دارند. در واقع به اصطلاح مارکت کپ آن ها بیشتر و بزرگ تر است. اکنون قصد داریم علاوه بر اسب تک شاخ و پادشاه دیفای ها، دو عضو دیگر خانواده ی سواپ یعنی سوشی سواپ و پنکیک سواپ را معرفی کنیم.

 

ارز دیجیتال یونی سواپ

 

یونی سواپ (UniSwap)

یونی سواپ یک صرافی غیر متمرکز معروف است که ارز یونی را ارائه می کند. نماد این ارز UNI می باشد. یونی سواپ یک توکن مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. یونی سواپ در تبادل انواع توکن های ERC20 کاربرد دارد. یونی سواپ در واقع به کاربران اتریوم امکان معامله ی بدون واسطه را می دهد. یونی در زمان نگارش این مقاله 39.61 دلار ارزش دارد. مارکت کپ یونی در حال حاضر 20,730,582,459 دلار است. این مقدار بیشترین میزان سهم در بین ارزهای دیفای است. همین موضوع تاثیر شایانی در عبور ارزش بازار دیفای از مرز 100 میلیارد دلار داشته است.

 

ارز دیجیتال سوشی سواپ

 

سوشی سواپ (SushiSwap)

سوشی از دیگر اعضای خانواده ی سواپ است. این ارز دیفای به نوعی یک فورک از یونی سواپ است. سوشی با نماد SUSHI نشان داده می شود. سوشی هم مانند یونی و پنکیک، یک DEX است. DEX به معنای صرافی غیر متمرکز می باشد. این واژه، شکل کوتاه شده ی عبارت Decentralized Exchange می باشد. سوشی سواپ نسبت به یونی از سهم بازار کمتری برخوردار است. قیمت سوشی 13.91 دلار و مارکت کپ آن در بازار دیفای 1,752,837,358 دلار می باشد.

 

ارز دیجیتال پنکیک سواپ

 

پنکیک سواپ (PancakeSwap)

پنکیک سواپ بستری برای کسب سود در بازار دیفای است. این عضو دیگر سواپ ها نیز، مانند دو عضو قبلی یک صرافی غیر متمرکز (DEX) است. پنکیک بر خلاف یونی، بر روی بلاک چین هوشمند بایننس ساخته شده است. توکن اصلی پنکیک سواپ توکن CAKE است که برای تبادل غیر متمرکز توکن های BEP20 استفاده می شود. قیمت توکن کیک در حال حاضر به 38.26 دلار رسیده است. مارکت کپ آن نیز 6,138,751,694 دلار می باشد.

 

آینده ی ارزهای دیفای

دیفای ها جای بسیار زیادی برای رشد دارند. بستر اصلی گسترش آن ها بلاک چین اتریوم است. اکثر تحلیل گران احتمال می دهند که آینده ای روشن در انتظار بازار دیفای باشد. اکنون ارزش این بازار از 128 میلیارد دلار عبور کرده است؛ اما پیش بین می شود که این پایان کار نباشد. منتظر خبرهای جدیدتر از دیفای و عملکرد خوب آن باشید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها