تحلیل اومیسگو؛ چهارشنبه 12 خرداد 1400

اومیسگو یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اتریوم است که در پست قبل با آن آشنا شدیم. این رمز ارز یک نوع توکن می باشد که وظیفه ی رفع مشکلات تراکنش سیستم های پرداختی را بر عهده دارد. این ارز می تواند در چند بلاک چین مختلف این کار را انجام دهد. ساخت و انتشار آن به سال 2017 میلادی بر می گردد. شرکت تایلندی امیسه که در سال 2013 تأسیس شده بود، توانست این توکن را با استفاده از شبکه ی اتریوم بسازد. اومیسگو با نماد OMG در بازار کریپتوکارنسی نشان داده می شود.

 

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال اومیسگو

قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را می توانید در صفحه اصلی صرافی آنلاین بیت ایمن مشاهده کنید. این قیمت ها هم به تومان و هم به تتر نوشته شده اند. اومیسگو هم یکی از این ارزها است که در سبد بیت ایمن قرار دارد. صرافی آنلاین بیت ایمن، یکی از معدود صرافی های ایرانی است که این ارز را پشتیبانی می کنند. قیمت ارز اومیسگو هم اکنون 6.3 دلار معادل 154 هزار تومان است. این ارز در رتبه ی 88 بازار کریپتوکارنسی قرار دارد که نشان دهنده ی کاهش حجم معاملات آن است. مدتی قبل، اومیسگو در جایگاه چهلم بازار بود. اکنون با اصلاحی که دامن گیر ارزهای دیجیتال شده، اومیسگو هم مشغول استراحت است.

تحلیل ارز دیجیتال اومیسگو

 

آیا الان زمان مناسبی برای خرید اومیسگو است؟

همانطور که در تحلیل های قبل هم اشاره کرده بودیم، کاهش قیمت ارزها پس از یک رشد قابل توجه، به معنای فرصت خرید آن ها است. خریداران معمولا مرتکب اشتباهی بزرگ می شوند و پس از رشد یک ارز آن را خریداری می کنند. با این حال شما باید بدانید که خرید یک ارز بعد از رشد بالای آن، می تواند حداقل در کوتاه مدت شما را دچار ضرر کند. پس باید صبر کنید تا با کاهش قیمت ها، بتوانید وارد بازار شوید و سود کنید. این قاعده نه تنها درباره ی اومیسگو، بلکه در مورد اکثر ارزهای دیجیتال صدق می کند.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال OMG

اکنون قصد داریم به تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اومیسگو بپردازیم. تحلیل اومیسگو در تصویر پایین به صورت کامل انجام شده است. می توانید نقاط حمایتی و مقاومتی و حد ضرر را در تصویر زیر مشاهده کنید. توجه داشته باشید که مطالب این پست صرفا جنبه ی آموزشی دارد. سیگنال گرفتن از آن به مسئولیت خود شما می باشد و انتخاب نهایی با شما است! ما با ارائه ی این تحلیل ها سعی می کنیم که شما را از حدود رفتار ارزها آگاه کنیم. گرچه ممکن است اومیسگو موفق به لمس نقاط مقاومتی نشود یا نقاط حمایتی را نادیده بگیرد! همین پیچیدگی رفتار بازار باعث می شود که ما هر روز از آن چیز جدیدی یاد بگیریم.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال اومیسگو

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال OMG

اومیسگو با اوج قیمتی تاریخی خود که 3 سال از آن می گذرد فاصله ی زیادی دارد. قیمت اومیسگو هم اکنون تقریباً 25% بالاترین قیمت آن در این چند سال است. در سال 2018 قیمت این ارز تا مرز 26 دلار رفت و اکنون حدود 6 دلار است! این یعنی در صورت رشد دوباره ی آن، می توانیم شاهد سودی چند صد درصدی برای سرمایه گذاران باشیم! اما این ها فعلا حدس و گمان است و آینده ای مبهم پیش روی اومیسگو می باشد. انتخاب هوشمندانه این است که مقدار کمی از آن را برای خود داشته باشید تا از سود احتمالی این ارز جا نمانید!

 

خرید OMG

با توجه به تحلیل های ارائه شده برای اومیسگو، می توانید راحت تر برای خرید اومیسگو تصمیم گیری کنید. صرافی آنلاین بیت ایمن، قابلیت خرید و فروش اومیسگو را برای شما فراهم کرده است. با ثبت نام و احراز هویت در بیت ایمن، به جمع دارندگان اومیسگو بپیوندید!

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها