تحلیل لایت کوین (LTC)؛ سه شنبه 8 خرداد 1400

در پست قبل، ارز دیجیتال لایت کوین به شما معرفی شد. رمز ارز LTC یکی از قدیمی ترین ارزهای دیجیتال می باشد. پس از یک مقدمه مختصر و مفید، برای آشنایی شما بیشتر شما، به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال لایت کوین می پردازیم. این تحلیل به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیم بهتری درباره خرید و فروش لایت کوین بگیرید.

 

معرفی لایت کوین

لایت کوین یک پروژه بلاک چینی است که در سال 2011 به بهره برداری رسید. خالق آن فردی به نام چارلی لی می باشد. این ارز یک آلت کوین است که شباهت ها و تفاوت های زیادی با بیت کوین دارد. عده ای آن را یک فورک از بیت کوین می دانند. لایت کوین در حقیقت قصد ساخت شبکه ای پر سرعت، برای اجرای اهداف بیت کوین داشت. ارز دیجیتال این شبکه LTC نام دارد. این ارز هم به مانند بیت کوین قابل استخراج است. اما تفاوت هایی بین استخراج لایت کوین و بیت کوین وجود دارد که به سیستم آن ها بر می گردد. میزان عرضه لایت کوین 4 برابر بیت کوین یعنی 84 میلیون کوین است. سرعت این شبکه نیز 4 برابر بیت کوین می باشد.

 

قیمت ارز دیجیتال LTC

 

قیمت لایت کوین

لایت کوین هم اکنون قیمتی معادل 146 دلار دارد. قیمت لایت کوین به پول کشور ما 3 میلیون و 700 هزار تومان است. این قیمت دائما با هر معامله تغییر می کند. قیمت ارز دیجیتال LTC در 24 ساعت اخیر حدود 12% رشد داشته است. ارزش بازار آن نیز هم اکنون در مرز 10 میلیارد دلار قرار دارد. با این میزان ارزش، لایت کوین در رتبه 13 بازار ارز دیجیتال قرار می گیرد. بالاترین قیمت ارز دیجیتال لایت کوین در یک سال گذشته 413 دلار و پایین ترین قیمت آن 40.6 دلار بوده است. میزان عرضه لایت کوین طی فرایندی به نام هاوینگ، نصف می شود. پاداش ماینرهای آن هم به همین شکل کاهش می یابد. این عامل از تورم جلوگیری می کند و قیمت را به طور طبیعی افزایش می دهد.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال LTC

ارز دیجیتال LTC در تصویر زیر تحلیل شده است. نقاط ورود و خروج بازار در این تصویر مشخص شده اند. برای خرید و فروش لایت کوین می توانید از این تحلیل کمک بگیرید. تحلیل تکنیکال لایت کوین در تصویر زیر، در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی انجام شده است.

 

تحلیل تکنیکال لایت کوین

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال LTC

افرادی که با هدفی بلند مدت ارزها را خریداری می کنند یا به اصطلاح هولدرها، باید آینده ارزها را هم در نظر بگیرند. برخی ارزها در بازه کوتاه مدت سود خوبی دارند اما در دید بلند مدت مناسب سرمایه گذاری نیستند. برخی دیگر عملکردی برعکس این ها دارند و با کمی صبر و حوصله به سود می رسند. لایت کوین را می توان جزو دسته دوم دانست. ارزی که به طور آهسته و پیوسته رشد می کند و عجله ای برای میلیاردر کردن شما ندارد! ترجیح می دهد دیرتر به مقصد برسد تا این که مانند بسیاری از ارزهای هیجان محور هرگز به مقصد نرسد.

علاوه بر این، لایت کوین یک حامی بزرگ به نام چارلی لی دارد. میزان تراکنش کم و سرعت زیاد این شبکه هم یکی دیگر از دلایل ارزشمندی آن است. چیزی که باید درباره این ارز در نظر داشته باشید سود بلند مدت است. لایت کوین می تواند در یک بازه زمانی طولانی رشدی بسیار بالا را تجربه کند. این ارز از شاخص FCAS نمره 783 را دریافت کرده است. این نمره، لایت کوین را در سطح A قرار می دهد که بعد از سطح S بالاترین سطح در بازار ارز دیجیتال است. نمره لایت کوین نسبت به ارزهایی مانند بیت کوین کش، اتریوم کلاسیک و بایننس کوین مقداری پایین تر است اما همچنان این ارز را هم سطح آن ها نگه می دارد.

برای خرید لایت کوین می توانید به سادگی در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها