تحلیل نئو (NEO)؛ جمعه 28 خرداد 1400

با گذر زمان و افزایش اگاهی بشر در زمینه های مختلف، نیازهای قبلی او رفع شده و نیازهای جدید به وجود می آیند. با پیدایش ارزهای دیجیتال، برخی از این نیازها تا حدودی پاسخ داده شدند. با این وجود نیازهای جدیدی به وجود آمده اند که اکنون وقت پاسخگویی به آن ها است. پروژه بلاک چینی نئو (NEO)، قصد دارد تا به یکی از این نیازها پاسخ دهد. داشتن اقتصاد هوشمند، یکی از نیازهای جدید بشر است. این رسالت بر دوش پروژه نئو نهاده شده است. نئو با استفاده از قابلیت های مختلف، قصد ایجاد این اقتصاد هوشمند را دارد. برای آشنایی بیشتر با عملکرد نئو پست قبلی ما را در بلاگ بیت ایمن بخوانید.

 

قیمت ارز دیجیتال NEO

نئو در حال حاضر با قیمت 45.94 دلار معادل 1,143,000 تومان معامله می شود. این قیمت نسبت به ATH یا اوج قیمت تاریخی نئو، بسیار پایین تر است. این یعنی خریدار فرصت دارد تا در زمان اصلاح نمودار، خرید خود را در قیمت پایین انجام دهد. افرادی که با رفتار ارزهای دیجیتال آشنایی ندارند، عموما برای خرید منتظر رشد قیمت یک ارز می مانند. با یک مثال منطقی شما را متوجه این اشتباه خواهیم کرد تا مرتکب آن نشوید. فرض کنید شما ارز دیجیتال نئو را با قیمت 1 دلار خریده اید. اکنون قیمت آن به 10 دلار رسیده است. پس سرمایه شما 10 برابر شده است و اکنون تصمیم به فروش آن می گیرید. از طرفی برادر شما با دیدن رشد قیمت نئو، تصمیم به خرید آن در این قیمت می گیرد و پس از خرید ضرر می کند.

 

قیمت نئو

 

هنگامی که ارزها دچار یک رشد هیجانی می شوند، سرمایه گذاران سود خود را دریافت می کنند و در نقاط مختلف از بازار خارج می شوند. این خروج را می توانید با دیدن کندل های قرمز در روند کلی صعودی مشاهده  کنید. این یعنی معامله گر سود خود از معامله را دریافت کرده و اکنون تصمیم به دریافت آن دارد. پس دقت داشته باشید که قیمت های پایین مناسب خرید می باشند و برای خرید یک ارز نباید منتظر 10 برابر شدن آن بمانید.

 

تحلیل تکنیکال نئو

ما در تحلیل تکنیکال نئو، نقاط ورود و خروج منطقی را به شما پیشنهاد می دهیم. با استفاده از این پیشنهادات می توانید بهتر معامله کنید. در تصویر زیر، اطلاعات لازم برای تحلیل نئو در اختیار شما قرار گرفته است. این تحلیل در تایم فریم روزانه مقیاس لگاریتمی انجام شده است و تا یک هفته اعتبار دارد. قیمت فعلی نسبت به قیمت داخل نمودار مقداری کاهش یافته که به دلیل تغییرات پیوسته قیمت ها می باشد. برای اطلاع از قیمت لحظه ای ارز دیجیتال نئو و سایر ارزهای دیجیتال می توانید به صفحه اصلی بلاگ بیت ایمن مراجعه کنید. تمامی اطلاعاتی که برای تحلیل تکنیکال نئو لازم دارید را در تصویر زیر مشاهده کنید.

 

تحلیل تکنیکال نئو

 

تحلیل فاندامنتال نئو

نئو توسط تحلیل گران زیادی به عنوان یک ارز آینده دار معرفی شده است. بعید است که کار این ارز به همین جا ختم شود و کنار بکشد. می توانید با خرید این ارز، از پیشرفت آن حمایت کنید و سود حاصل از حمایت خود را پس از مدتی دریافت کنید. توصیه همیشگی ما این است که به هیچ وجه طمع نکنید تا از یک معامله سود ده محروم نشوید. برای خرید نئو در سایت صرافی آنلاین بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید. اگر در هر کدام از مراحل معامله خود نیاز به راهنمایی داشتید، از طریق پنل پشتیبانی داخل سایت اقدام کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها