تحلیل وینک؛ یکشنبه 9 خرداد 1400

تعدد بالای رمز ارزها، باعث می شود که تعداد زیادی از آن ها، از چشم ما دور بمانند. معمولاً ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم همواره در مرکز توجه هستند. امروز به تحلیل ارزی خواهیم پرداخت که از کانون توجه دورتر است. این ارز با رشد قیمت های جالب توجه خود، توانست طرفداران زیادی پیدا بکند. ارز دیجیتال وینک، موضوع تحلیل تکنیکال و فاندامنتال امروز ما است. مطابق معمول، قبل از بررسی تخصصی و تحلیل رفتار وینک، به معرفی اجمالی آن می پردازیم. در مقالات قبلی بلاگ، وینک به طور کامل به شما معرفی شده است.

 

معرفی ارز دیجیتال وینک

در یک نگاه کلی و مقدماتی، می توان وینک (Wink) را یک پلتفرم گیمینگ و سرگرمی معرفی کرد. نماد وینک در بازار کریپتوکارنسی WIN می باشد. وینک یک شبکۀ بنا شده بر بستر بلاکچین ترون است. در این شبکه امکانات مختلفی برای کاربران در نظر گرفته شده که اصلی ترین آن ها بازی و سرگرمی است. بازی های غیر متمرکز روی شبکۀ وینک به وجود می آیند و کاربران می توانند از آن ها استفاده کنند. وینک در ابتدا با نام ترون بت فعالیت می کرد و قابلیت شرط بندی در آن وجود داشت. در آپدیت جدید این شبکه، این امکان از بین رفته است. این موضوع می تواند در پذیرش این ارز در کشور ایران تأثیرگذار باشد. حال که با وینک آشنایی مختصری پیدا کردید، می توانیم به سراغ تحلیل رفتار ارز دیجیتال وینک در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت بپردازیم.

ارز دیجیتال وینک

 

تحلیل تکنیکال WIN

در این قسمت به بررسی رفتار وینک در بازه های زمانی کوتاه مدت می پردازیم. وینک از کجا آمده و در آینده ای نزدیک به کجا می رسد؟ در عکس زیر، نقاط حمایتی و مقاومتی ارز دیجیتال وینک نشان داده شده اند. با کمک این نقاط و در نظر گرفتن فاکتورهای دیگری مانند حد ضرر، می توانید سرمایه گذاری هدفمندی داشته باشید. مطابق معمول تذکر دوستانه ای به شما می دهیم که از طمع کردن در سرمایه گذاری خودداری کنید. ممکن است این ارز کف یا سقف کانال صعودی یا نزولی خود را لمس نکند. پس در قیمت های معقول و به صورت پله ای اقدام به خرید و فروش کنید تا سودی مناسب و مطمئن کسب کنید. اکنون وینک با قیمت 0.0005 و ارزش 185,139,063 دلاری، در جایگاه 176 بازار کریپتو قرار دارد.

تحلیل وینک

 

تحلیل فاندامنتال WIN

تحلیل فاندامنتال ارزها به ما کمک می کند که موضع خود را در برابر آن ها مشخص کنیم. بعضی ارزها مناسب نوسان گیری هستند و عده ای دیگر در بازه های کوتاه سود چندانی نصیب ما نمی کنند. با تحلیل فاندامنتال می توانیم این ارزها را به خوبی از یکدیگر تفکیک کنیم و معاملات خود را هوشمندانه انجام دهیم. وینک در حال حاضر قیمتی بسیار ناچیز دارد. قیمت وینک تنها 14 تومان است که با ATH آن فاصلۀ زیادی دارد. در حال حاضر شما با 14 هزار تومان می توانید 1000 واحد وینک بخرید! این ارز در صرافی های زیادی به فروش نمی رسد و بیت ایمن یکی از معدود صرافی های ایرانی ارائه دهندۀ وینک است.

خرید ارز دیجیتال وینک

خرید وینک می تواند در آینده سود بسیار زیادی به شما برساند. حتی اگر قیمت وینک به 0.5 دلار برسد، سرمایۀ شما تقریبا 1000 برابر می شود! پس می توانید حداقل مقدار کمی WIN در سبد خود داشته باشید تا در صورت پامپ شدن آن، سود بالایی کسب کنید. خرید وینک از صرافی بیت ایمن چند دقیقه بیشتر زمان نمی برد و به سادگی انجام می شود. کافی است داخل سایت بیت ایمن ثبت نام و احراز هویت کنید!

 

 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها