تحلیل پولکادات (DOT)؛ یک شنبه 23 خرداد 1400

در پست قبل با ارز دیجیتال پولکادات آشنا شدیم. همان طور که قبلا درباره اصول معامله گری صحبت کرده بودیم، در این قسمت هم آموزش هایی به شما خواهیم داد. سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال نیازمند تخصص های لازم است. ممکن است شما تخصص لازم و یا کافی را نداشته باشید. ما در پست های آموزشی و تحلیلی بلاگ بیت ایمن، این دانش را به شما هدیه می کنیم. خواندن این مقاله چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد اما می تواند سودی دلچسب را برای شما به ارمغان بیاورد. می توانید این مطالب را به صورت رایگان در این پست و پست های مشابه بخوانید.

 

ارز دیجیتال DOT

پیش از آغاز تحلیل پولکادات به صورت تکنیکال و فاندامنتال، ابتدا یه مقدمه درباره پولکادات به شما خواهیم گفت. این مقدمه برای کسانی است که با پولکادات آشنایی ندارند. بعد از این که یک آشنایی نسبی با این ارز پیدا کردید، به تحلیل و بررسی آن می پردازیم. این تحلیل ها در بازه های زمانی مختلف انجام می شوند. بعضی از آن ها در تایم فریم 1 ساعته، بعضی دیگر 4 ساعته و الباقی روزانه انجام می شوند. با آگاهی از رفتار ارزها در بازه های مختلف می توانید موضع بهتری در قبال آن ها داشته باشید.

 

تحلیل تکنیکال و فاندامنتال پولکادات

 

پولکادات یک شبکه متصل کننده بلاک چین های مختلف می باشد. همانطور که اینترنت بخش های مختلف فضای مجازی را به یکدیگر وصل می کند، پولکادات هم بلاک چین های مختلف در بازار ارز دیجیتال را به هم پیوند می زند. از این رو به آن اینترنت بلاک چین ها هم گفته می شود. این تنها کاربرد این شبکه نیست. در شبکه پولکادات ایجاد و ثبت قرارداد هوشمند هم انجام می شود. این موضوع پولکادات را به یک رقیب جدی برای اتریوم تبدیل کرده است.

 

تحلیل تکنیکال پولکادات

در تصویر زیر، موقعیت پولکادات را مشاهده می کنید. خطوط حمایتی و مقاومتی و حد ضرر و سود معقول همگی قابل مشاهده هستند. با استفاده از اطلاعات این تحلیل می توانید درباره ورود و خروج های خود در بازار تصمیم بهتری بگیرید. توجه داشته باشید که این اعداد می توانند در عمل جا به جا شوند. تفاوت های رقم خورده بین پیش بینی ها و واقعیت، به دلیل رفتار ناشناخته و غافل گیر کننده بازار است. گاهی یک خبر می تواند در بروز یک اتفاق وقفه ایجاد کند یا به آن سرعت بخشد. پس منتظر نمانید تا دقیقا نمودار به سطح مورد انتظار شما برخورد کند. گاهی ممکن است یک قدم جلوتر از انتظار شما، نمودار تصمیم به تغییر رفتار بگیرد. پس طمع نکنید تا بتوانید سودی مطمئن داشته باشید.

 

تحلیل تکنیکال پولکادات

 

تحلیل فاندامنتال پولکادات

به طور کلی در بین فعالان بازار ارز دیجیتال، پولکادات به عنوان ارزی با فاندامنتال قوی شناخته می شود. بر خلاف بسیاری از ارزها، پولکادات قدرت خود را در هدف و عملکردی که دارد نشان می دهد. بسیاری از تحلیل گران و سرمایه گذاران به پولکادات اطمینان دارند. این پروژه هدف بزرگی را دنبال می کند. با این وجود باید بتواند قدرت خود در رسیدن به آن را اثبات کند. اگر این اتفاق بیفتد پولکادات می تواند در سطح جهان پراکنده شود و مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به عملکرد عالی این ارز، این کار دور از ذهن به نظر نمی رسد. پس پیش بینی رشد قیمت پولکادات در ماه ها و سال های آتی کار سختی نیست.

 

خرید ارز دیحیتال DOT

برای خرید این ارز و آمادگی برای استفاده از سود احتمالی آن، ابتدا در سایت بیت ایمن ثبت نام کنید. پس از انجام ثبت نام و احراز هویت می توانید با کم ترین کارمزد پولکادات و 28 ارز دیجیتال دیگر را بخرید. بیت ایمن گلچینی از ارزهای دیجیتال محبوب را گرد هم آورده است تا بتوانید با دست باز آن ها را انتخاب کنید. این تنوع ارزی به مرور زمان افزایش می یابد تا علاوه بر پولکادات، انتخاب های بسیار بیشتری برای خرید داشته باشید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها