تحلیل کوانتوم (QTUM)؛ دوشنبه 24 خرداد 1400

مثل همیشه پس از معرفی یک ارز دیجیتال به تحلیل آن می پردازیم. برای دوستانی که مقاله معرفی کوانتوم را هنوز نخوانده اند، یک مقدمه فراهم کردیم تا پیش از تحلیل، با آن آشنایی پیدا کنند. در این مقدمه شما با ارز دیجیتال کوانتوم آشنایی نسبی پیدا می کنید. این آشنایی می تواند به شما در درک و دریافت تحلیل های مربوط به آن کمک بیشتری بکند. با ما همراه باشید تا یکی دیگر از ارزهای دیجیتال را با هم مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

 

رمز ارز QTUM چیست؟

کوانتوم یک شبکه پرداخت و انتقال پول و ارزش و ایجاد و ثبت قرارداد هوشمند است. شبکه کوانتوم هر یک از این ویژگی ها را با الهام از ارزهای بزرگ و شناخته شده بیت کوین و اتریوم گرفته است. همین ویژگی ها سبب شده تا بتوانیم کوانتوم را ترکیبی از دو ارز BTC و ETH بدانیم. کوانتوم که با نماد QTUM نشان داده می شود، در رتبه 81 بازار کریپتوکارنسی قرار دارد. این شبکه از سیستم PoS یا اثبات سهام استفاده می کند که نسبت به PoW مصرف انرژی کم تری دارد. مطالب مربوط به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال کوانتوم را می توانید در دسته تحلیل کوانتوم به صورت رایگان بخوانید. این تحلیل ها در تاریخ های مختلف و در بازه های زمانی متفاوت نوشته می شوند. معمولا مدت اعبار آن ها یک هفته است و با تغییرات بازار این تحلیل ها هم تغییر می کنند.

 

ارز دیجیتال QTUM

 

تحلیل تکنیکال کوانتوم

در این بخش با کمک نمودار فعلی کوانتوم، آن را تحلیل می کنیم. این تحلیل ها در تایم فریم های 1 ساعته، 4 ساعته و روزانه انجام می شوند. تحلیل فاندامنتال این ارز هم، با توجه به معیارهای تحلیل بنیادی ارائه می شود. پس از انجام تحلیل کوانتوم، ساده ترین راه خرید آن را به شما نشان خواهیم داد. در این نمودار، نقاط ورود به بازار و خروج از آن مشخص شده اند. خطوط حمایتی و مقاومتی که می توانند در سود و زیان شما بسیار تأثیرگذار باشند. با دقت در این نقاط، می توانید نقطه مناسبی را برای ورود به بازار و خروج از آن انتخاب کنید.

با این حال، لازم می دانیم که مثل همیشه در مورد تحلیل ها به شما تذکرهایی بدهیم.

  • تذکر اول: نقاط مشخص شده در نمودار کوانتوم لزوما لمس نخواهند شد و ممکن است نمودار قبل از رسیدن به آن ها تغییر رفتار دهد.
  • تذکر دوم: در صورت دریافت یک سود معقول و منطقی، منتظر سودهای نجومی نمانید و طمع نکنید تا سودتان تبدیل به ضرر نشود.
  • تذکر سوم: با دیدن کاهش قیمت خود را نبازید و فکر نکنید همه چیز تمام شده است. نمودار رفتارهای کوتاه مدت و بلند مدت متفاوتی دارد و قرار نیست که همیشه به صورت شارپی صعود کند.

با این سه تذکر، از تحلیل های زیر استفاده کنید و معامله ای پر سود داشته باشید!

 

تحلیل تکنیکال کوانتوم

 

تحلیل فاندامنتال کوانتوم

کوانتوم هدف بزرگی دارد و عملکردی که برای رسیدن به آن نشان داده تا کنون رضایت بخش بوده است. با این وجود اخبار و رفتار سایر ارزها می تواند بر روند آن تأثیرگذار باشد. در نظر داشته باشید که این ارز 2 رقیب جدی به نام های اتریوم و نئو دارد. پشت سر گذاشتن این 2 نام بزرگ بازار کریپتوکارنسی برای یک ارز تازه وارد کار راحتی نمی باشد! با این حال توسعه دهندگان کوانتوم می توانند با اضافه کردن قابلیت های بیشتر و رفع نواقص موجود در شبکه های اتریوم و نئو و سایر پلتفرم های پشتیبان قرارداد هوشمند، می تواند جایگاه بهتری در بازار پیدا کند.

به نوعی می توان گفت که آینده آن مبهم است و نمی توان به طور قطعی درباره آن نظر داد. با این وجود، سرمایه گذاری در آن پر ریسک شمرده نمی شود و می توان احتمال دریافت سود از این ارز را بالا دانست!

 

این ارز را از کجا بخرم؟!

با ورود به صرافی بیت ایمن و انجام ثبت نام و احراز هویت خود در آن، به راحتی ارز دیجیتال کوانتوم را بخرید. علاوه بر کوانتوم، 28 ارز دیجیتال دیگر هم توسط این صرافی پشتیبانی می شوند که همه آن ها را می توانید با چند کلیک ساده بخرید!

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها