نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین بیت ایمن و خرید بیت کوین

پس از رسیدن بیت کوین به سقف تاریخی جدید خود و عبور مارکت کپ بیت کوین از مرز 1 تریلیون دلار برای اولین بار در تاریخ، بسیاری از علاقمندان به دنیای ارزهای دیجیتال به سمت ثبت نام در صرافی آنلاین و خرید بیت کوین می روند.

کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که ترند صعودی بیت کوین تازه در ابتدای راه است.  این روند صعودی اصلی (مگاترند) می تواند تا اواخر سال جاری میلادی و یا تا اوایل سال بعد ادامه داشته باشد. در این مدت، شرکت ها و موسسات بزرگ، عطشی سیری ناپذیر در خرید بیت کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال پیدا خواهند کرد. همین عامل سبب رشد روز افزون تقاضا است. با توجه به محدودیت عرضه در این زمینه، قطعا شاهد رشد قیمت نمایی (Exponential) برای پادشاه ارزهای دیجیتال خواهیم بود.

به همین سبب تلاش میکنیم که با ارائه بهینه ترین راهکار ها در این زمینه، سهمی کوچک اما مهم در روند آشنایی عزیزان مان با دنیای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال داشته باشیم.

 

مراحل ثبت نام و انجام معاملات در صرافی آنلاین بیت ایمن

برای ثبت نام و انجام معامله در پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال بیت ایمن، روشی بسیار ساده و کوتاه وجود دارد. در این نوشته به طور جزئی به آن می پردازیم.

برای ثبت نام و استفاده از امکانات پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال بیت ایمن کافی است دقیقا طبق مراحل زیر پیش رفته و ثبت نام اولیه خود را کامل کنید:

  • وارد پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال بیت ایمن به آدرس bitimen.com شده و به بخش ثبت نام بروید.
  • در این بخش آدرس ایمیل و شماره تلفن موبایل خود را وارد کنید. سپس برای خود یک رمز مناسب انتخاب کنید. رمز شما باید حتما 8 کاراکتر یا بیشتر باشد. حتما در آن از یک عدد، یک حرف بزرگ و یک علامت (مانند !@#$%) استفاده کنید.

ثبت نام در صرافی آنلاین بیت ایمن

  • در باکس آخر اگر توسط شخص دیگری به بیت ایمن دعوت شده اید، کد دعوت خود را قرار دهید. سپس با مطالعه دقیق قوانین و شرایط استفاده از بیت ایمن، گزینه مربوطه را فشار دهید.
  • در آخر دکمه ثبت نام را فشار دهید تا به مرحله بعد بروید.
  • در این مرحله می بایست کد تایید ارسال شده به ایمیل خود را در باکس مربوطه وارد کنید. پس از وارد کردن کد تایید گزینه “تایید” را فشار دهید.

تایید ایمیل در بیت ایمن

  • در این مرحله می بایست کد تایید ارسال شده به گوشی تلفن همراه خود را وارد کنید. با وارد کردن این کد تایید، ثبت نام اولیه شما به اتمام می رسد.

تایید تلفن همراه در بیت ایمن

پس از انجام این مراحل وارد پنل کاربری خود شده و علاوه بر تکمیل اطلاعات کاربری، نسبت به احراز هویت در بیت ایمن اقدام نمایید. اکنون می توانید تمامی ارزهای دیجیتال موجود در سبد ارزی بیت ایمن را خریداری کنید. کافی است وارد حساب کاربری خود شده، و در بخش کیف پول حساب خود را شارژ کنید. سپس خرید بیت کوین و ارزهای دیگر، برای شما مجاز می باشد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رویا
رویا
3 سال قبل

عالی

مهران زمان نامیان
مدیر
پاسخ به  رویا

سلام کاربر گرامی
از ثبت نظر شما کمال قدردانی را داریم

رویاآقایی
رویاآقایی
3 سال قبل

عالی

Eli akbarnejad
Eli akbarnejad
2 سال قبل

کاش خیلی زودتر از اینا با بیت ایمن آشنا میشدم ممنون از خدمات خوبتون

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  Eli akbarnejad

سلام
خواهش می کنم ما رو به دوستانتون هم معرفی کنید