تحلیل اتریوم کلاسیک (ETC)؛ یک شنبه 6 تیر 1400

ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک در پست قبلی به شما معرفی شد. اتریوم کلاسیک، یک هارد فورک از اتریوم بود که در سال 2016 به وجود آمد. شبکه آن شباهت های زیادی با شبکه اتریوم دارد. به این شباهت ها و همچنین تفاوت های آن ها در مقاله معرفی ETC به طور کامل پرداخته ایم. می توانید برای کسب آمادگی بیشتر، ابتدا آن را مطالعه کنید و سپس به سراغ این پست بیایید. در این پست به تحلیل اتریوم کلاسیک می پردازیم.

 

معرفی ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک یک هارد فورک از اتریوم است. در سال 2015، اتریوم مورد یک حمله هکری قرار گرفت. در این حمله، خسارتی معادل 50 میلیون دلار، به این شبکه وارد شد. فعالان این شبکه، تصمیم گرفتند که برای جلوگیری از حملات DDOS تغییراتی در آن انجام دهند. نحوه اعمال این تغییرات، از نظر کاربران مختلف متفاوت بود. عده ای تغییر را در جزئیات ترجیح می دادند و عده ای در کلیات. به همین سبب، این دو دستگی باعث به وجود آمدن شبکه و کوینی جدید شد که آن را اتریوم کلاسیک نامیدند. اتریوم کلاسیک را با نماد ETC نشان می دهند. اتریوم کلاسیک در این پست به صورت تکنیکال و فاندامنتال تحلیل خواهد شد.

 

قیمت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک (ETC)

 

قیمت اتریوم کلاسیک در بازار کریپتوکارنسی

اتریوم کلاسیک اکنون با ارزش 4,701,225,601 دلاری، در رتبه 22 بازار قرار دارد. قیمت این ارز با 0.16% رشد نسبت به دیروز به 40.41 دلار رسیده است. بالاترین قیمت اتریوم کلاسیک در یک سال اخیر، 176.1 دلار و پایین ترین قیمت آن 4.6 دلار بوده است. مجموع کوین های اتریوم کلاسیک 210 میلیون می باشد. تا کنون 116 میلیون از این مقدار، عرضه شده است. معادل تومانی قیمت اتریوم کلاسیک هم اکنون 990 هزار تومان است.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ETC

شرایط اتریوم کلاسیک در بازار، در تصویر زیر نشان داده شده است. نقاط ورود و خروج بازار را در این تصویر مشاهده می کنید. این قیمت ها دائما در حال تغییر هستند و با هر معامله افزایش یا کاهش می یابند. کاهش و افزایش قیمت ها مستقیما به روند عرضه و تقاضا مربوط است. هنگامی که قدرت خریداران بیشتر است، قیمت ها افزایش می یابند و به وقت فروش، قیمت ها کاهش می یابند. برای دیدن قیمت لحظه ای اتریوم کلاسیک و سایر ارزها، می توانید به صفحه اصلی سایت بیت ایمن مراجعه کنید. در این صفحه، تمامی ارزهای موجود در صرافی لیست شده اند و قیمت خرید و فروش آن ها مشخص است. با مطالعه تحلیل اتریوم کلاسیک، می توانید خریدی هوشمندانه تر داشته باشید. تحلیل اتریوم کلاسیک در این مقاله در تایم فریم 4 ساعته مقیاس لگاریتمی انجام شده است.

 

تحلیل تکنیکال ETC

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال ETC

اتریوم کلاسیک بر اساس مولفه FCAS بنیاد محکمی دارد. رمز ارز ETC در آزمون تحلیل بنیادی از مولفه FCAS، نمره خوب 839 را کسب کرده است. گرچه در ماه های گذشته نمره این ارز بالاتر بوده و حتی تا 887 هم رفته است. در این سطح بندی با این نمرات، اتریوم کلاسیک در سطح A قرار می گیرد که پس از S بالاترین سطح می باشد. در مقایسه با اتریوم، این نمره پایین تر است اما در کل نمره خوبی می باشد و ما را به آینده ارز دیجیتال ETC امیدوار می کند. گرچه علی رغم اخذ این نمره خوب، هنوز هم عده ای معتقد اند که پرونده اتریوم کلاسیک بسته شده است. عملکرد این ارز در ماه ها و سال های آینده، همه چیز را تعیین خواهد کرد.

 

خرید ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک

اگر تحلیل و معرفی این ارز را مطالعه کردید و تصمیم به خرید آن گرفتید، صرافی بیت ایمن می تواند انتخاب شما باشد. در این صرافی در کم ترین زمان، به صورت مستقیم و بدون دخالت صرافی با یک فرد حقیقی مانند خودتان معامله می کنید. قیمت این معامله هم بر اساس توافق شما انجام می شود. پس از خرید ETC می توانید آن را به هر کیف پولی که از این ارز پشتیبانی می کند انتقال دهید.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها