ارز Blur چیست؛ معرفی ارز دیجیتال بلر

ان اف تی (NFT) یا توکن غیرمثلی یکی از انواع ارزهای دیجیتال می‌باشد که شرایط متفاوتی با خود به همراه دارد و از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است. زیرا این توکن غیر قابل تعویض است و هر توکن آن برابر با توکن دیگری از NFT نمی‌باشد. برهمین اساس پس از گذشت مدتی توسعه‌دهندگان به فکر راه‌اندازی پلتفرم‌های متفاوتی برای خرید و فروش توکن های غیرمثلی افتادند. که همین موضوع باعث شد پلتفرم‌های متفاوتی راه‌اندازی شوند تا کاربران بتوانند در این پلتفرم‌ها به خرید و فروش NFT بپردازند.

که یکی از این پلتفرم‌ها پروژه Blur می‌باشد و کاربران می‌توانند در این پلتفرم به خرید و فروش NFT بپردازند. همچنین این پلتفرم از رمز ارز بومی به نام ارز دیجیتال بلر برخوردار است. برهمین اساس ما در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص پلتفرم و ارز Blur بپردازیم.

  1. ارز دیجیتال بلر چیست؟
  2. تاریخچه ارز Blur
  3. ویژگی‌ های ارز دیجیتال بلر
  4. قیمت ارز Blur
  5. خرید ارز دیجیتال بلر
  6. بهترین کیف پول‌های Blur

 

ارز دیجیتال بلر چیست؟

 

ارز دیجیتال بلر چیست؟

پلتفرم بلر یکی از انواع پروژه‌هایی است که در صنعت خرید و فروش NFT فعالیت می‌کنند و در دو سال گذشته توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. زیرا این پلتفرم از ویژگی‌های متفاوتی برخوردار است. البته همانطور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم ارز دیجیتال بلر نیز به عنوان توکن حاکمیتی پروژه Blur نیز شناخته می‌شود و بر روی بستر اتریوم راه‌اندازی شده است.

همچنین  توسعه‌دهندگان این پروژه در ابتدا اعلام کردند که ارز بلر از عرضه محدودی برخوردار است. اما با در نظر داشتن این موضوع در چند ماه گذشته پروژه Blur ایردراپی برگزار کرد که در طی این ایردراپ 360 میلیون توکن Blur میان افراد متفاوت تقسیم می‌شد. که همین موضوع انگیزه کاربران را برای فعالیت در پلتفرم Blur نسبت به سایر رقبای خود همچون OpenSea بیشتر کرد. زیرا از آنجایی که این رمز توکن بومی پروژه بلر می‌باشد دارندگان این توکن می‌توانند به انجام عملیات متفاوت در پلتفرم بلر بپردازند.

 

تاریخچه ارز Blur

 

تاریخچه ارز Blur

اکنون که با ارز دیجیتال بلر آشنا شدید بهتر است برای درک بهتر در خصوص تاریخچه و بنیانگذاران این توکن نیز اطلاعاتی داشت باشید. به طور کلی پروژه بلر اولین بار در سال 2021 توسط شخصی به نام Tieshun Roquerre راه‌اندازی شد. توسعه دهنده این پروژه یکی از متخصصان خبره در حوزه NFT و فناوری بلاک چین می‌باشد. همچنین Roquerre یکی از فارغ التحصیلان MIT است و به عنوان بنیانگذار صرافی Namebase نیز شناخته می‌شود. پروژه بلر از ابتدای راه‌اندازی با استقبال زیادی روبرو شد که همین موضوع منجر به راه‌اندازی رمز ارز بومی این پروژه شد و ارز دیجیتال بلر در سال 2022 وارد بازار شد.

 

ویژگی‌ های ارز دیجیتال بلر

 

ویژگی‌ های ارز دیجیتال بلر

پلتفرم و ارز بلر یکی از رمز ارزهایی است که به دلیل ویژگی‌های بسیار زیاد توانسته توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. زیرا کارمزد این پروژه صفر می‌باشد و کاربران می‌توانند معاملات خود را بدون پرداخت هیچ‌گونه کارمزدی انجام دهند. که این موضوع باعث برتری بلر در میان رقبای خود شده است و باعث شده کاربران زیادی به کار در این پلتفرم علاقه‌مند شدند. همچنین جالب است بدانید در این پلتفرم کاربران می‌تواند ان اف تی ها را در بازارهای متفاوت بررسی و معامله کنند. البته به صورت کلی این پروژه با هدف برطرف کردن مشکلات پروژه‌های قبلی راه‌اندازی شده است و سعی دارد مشکلات آن‌ها را حل کند.

 

قیمت ارز Blur

 

قیمت ارز Blur

بازار ارزهای دیجیتال از نوسانات بسیار زیادی برخوردار است و همین موضوع باعث شده سرمایه‌گذاران زیادی به این بازار مالی علاقه‌مند شدند. در این بین با در نظر داشتن اینکه ارز دیجیتال Blur یک رمز ارز نوپا می‌باشد اما در این مدت کوتاه نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته است. نوسانات این رمز ارز در یک سال گذشته به حدی بود که در 13 فوریه 2023 ارز دیجیتال بلر با بالاترین قیمت خود یعنی 45.98 دلار روبرو شد اما پس از گذشت چند ماه با ریزش شدیدی مواجه شد.

این ریزش به حدی بود که تنها پس از 8 ماه این توکن شاهد پایین‌ترین قیمت خود بود که در آن زمان بلر با قیمت 0.1532 به فروش می‌رفت. البته هم اکنون این رمز ارز با قیمت 0.5294 به فروش می‌رود و با نوساناتی که در پیش داشته رتبه 92 بازار را به خود اختصاص داده است. همچنین در زمان نوشتن این مقاله با ارزش بازار 618,699,077 دلاری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

خرید ارز دیجیتال بلر

 

خرید ارز دیجیتال بلر

سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال باید برای انجام معاملات خود به پلتفرم‌های معاملاتی رجوع کنند و پس از گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت می‌توانند معاملات خود را انجام دهند. البته برای ثبت نام در بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی کاربران نیاز به احراز هویت ندارند. اما در دو سال گذشته تعدادی از آن‌ها احراز هویت را الزامی کرده‌اند. برهمین اساس برای خرید ارز دیجیتال بلر یا سایر رمز ارزها کافی است به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن باشید تا بتوانید معاملات بهتری را برای خود رقم بزنید. البته در این بین تعدادی از پلتفرم‌های شناخته شده همچون بایننس (Binance)، کوکوین (KuCoin)، اوککس (okex)، کوین بیس (Coinbase) از این رمز ارز پشتیبانی می‌کنند.

همچنین به زودی می‌توانید در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن به خرید و فروش Blur بپردازید. زیرا این پلتفرم معاملاتی به زودی قصد دارد تغییراتی ایجاد کند که یکی از این تغییرات پشتیبانی از چندین رمز ارز متفاوت است که یکی از این رمز ارزها ارز بلر می‌باشد.

 

بهترین کیف پول‌های Blur

 

بهترین کیف پول‌های Blur

نگهداری از ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیزی است که از گذشته تا به امروز ذهن سرمایه‌گذاران را به خود درگیر کرده است. زیرا نگهداری از ارزهای دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با در نظر داشتن این موضوع سرمایه‌گذاران باید به دنبال یک کیف پول امن برای نگهداری از دارایی‌های خود باشند. برهمین اساس ما در این بخش قصد داریم چند مورد از بهترین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری برای نگهداری از ارز بلر را به شما معرفی کنیم.

  • کیف پول نرم افزاری تراست ولت (Trust wallet)
  • کیف پول نرم افزاری متامسک (Meta Mask)
  • کیف پول مای اتر ولت (MyEtherWallet)
  • کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)
  • کیف پول سخت افزاری ترزور (Trezor)

 

جمع بندی

ارز بلر یکی از رمز ارزهای نوپا و تازه‌کار در بازار ارزهای دیجیتال می‌باشد که در مدت زمان کوتاهی توانسته توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کند. زیرا این فناوری از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است. همچنین از آنجایی که این رمز ارز توکن بوکی پلتفرم Blur می‌باشد فعالان این پلتفرم می‌توانند برای انجام فعالیت‌های متفاوت از رمز ارز بلر استفاده کنند. با در نظر داشتن این موضوع ما در این مقاله سعی داشتیم شما را با پلتفرم و رمز ارز Blur آشنا کنیم تا اگر هر زمان قصد خرید این رمز ارز را داشتید با اطلاعات کاملی معاملات خود را انجام دهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها