میجر چیست؛ معرفی بازی تلگرامی و ارز دیجیتال Major

ایردراپ (Airdrop) یکی از روش‌های جذاب در دنیای ارزهای دیجیتال است که در آن پروژه‌ها توکن‌های خود را به صورت رایگان یا به عنوان پاداش به کاربران هدیه می‌دهند. هدف اصلی ایردراپ، جلب توجه به پروژه‌ها و تشویق کاربران به استفاده از پروژه‌ها است. البته زیاد هم نمی‌توانیم بر روی عبارت دریافت رمز ارز رایگان تاکید کنیم زیرا برای دریافت ایردراپ، معمولا کاربران باید وظایف ساده‌ای همچون دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی یا ثبت نام در سایت‌ها را انجام دهند تا بتوانند رمز ارز دریافت کنند. از همین رو این روزها شاهد معرفی ایردراپ های تلگرامی هستیم و روزانه تعداد این ایردراپ‌ها در حال گسترش است.

ارز میجر یکی از ایردراپ های تلگرامی است که از ابتدای راه اندازی تا به امروز با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است و در زمانی که ایردراپ هایی همچون همستر و تپ سواپ که به شکل کلیکی راه اندازی شده‌اند معرفی شده است از همین رو اکنون باید ببینیم که چه ماجرایی پشت ایردراپ میجر وجود دارد و این پروژه همچون سایر ایردراپ های تلگرامی به شکل کلیکی طراحی شده یا شاهد یک طراحی جدیدی خواهیم بود. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص بازی میجر تلگرام بپردازیم تا با این پروژه بیشتر آشنا شوید.

 

بازی میجر چیست؟

 

بازی میجر چیست؟

این روزها که بازی‌های کلیکی همچون همستر و تپ سواپ توجه کاربران را به خود جلب کرده‌اند و توسعه دهندگان دیگر، نیز از آن‌ها الگو برداری کرده‌اند و بازی‌هایی همچون ماسک امپایر و اس ای اکس را راه اندازی کرده‌اند، توسعه دهنده میجر از یک پروژه متفاوت رونایی کرده است تا بتواند ایردراپ‌های تلگرامی را از یکنواختی نجات دهد. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که در بازی میجر دیگر خبری از کلیک‌های متعدد بر روی صفحه بازی برای به دست آوردن سکه نیست بلکه در این بازی کاربران می‌توانند با انجام یک سری فعالیت‌ها در بازی سکه‌های Star جذب کنند و رتبه خود را افزایش دهند.

به نوعی می‌توان گفت در بازی میجر رقابت بر سر به دست آوردن جایگاه بالاتر است و افراد باید فرایندهای متعددی را انجام دهند تا بتوانند به قله‌های بالاتر دست پیدا کنند. با ورود به بازی میجر ممکن است با خود فرض کنید که کسب امتیاز در این بازی راحت است و به آسانی می‌توان به رتبه‌های بالاتر دست یافت اما باید بگوییم این فرض کاملا اشتباه است، بلکه رقابت سختی در میان کاربران وجود دارد پس به دست آوردن رتبه‌های بالاتر می‌تواند فرایندی دشوار باشد.

زیرا همانطور که شما تلاش می‌کنید تسک‌‌ها را انجام دهید و سکه‌های بیشتر به دست آورید تا به رتبه بالاتر دست پیدا کنید بازیکنان دیگر نیز تلاش می‌کنند تا بتوانند جایگاه خود را در بازی ارتقا دهند. البته برای درک بهتر قصد داریم بازی میجر را با مثالی توضیح دهیم، با خود فرض کنید که در یک مسابقه کارتینگ شرکت کرده‌اید و قصد دارید از رقیت جلویی خود پیشی بگیرید تا بتوانید به رتبه بهتری برسید ولی از آنجایی که رقیب شما هم در صدد به دست آوردن رتبه بالاتر است همزمان با شما تلاش می‌کند اما در این بازی امتیاز بالاتر از آن کسی است که به تلاش خود ادامه دهد و در مسیر نا امید نشود.

 

اموزش بازی major تلگرام

اکنون که به معرفی این ایردراپ متفاوت پرداختیم ممکن است در خصوص نحوه بازی میجر کنجکاو شده باشید برهمین اساس در این بخش قصد داریم طرز بازی major را به شما آموزش دهیم تا بدانید که بازی major چگونه است و نحوه به دست آوردن ارز میجر به چه شکل است. از همین رو ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در تلگرام شوید سپس نام Major را سرچ کرده و گزینه Start را انتخاب کنید. همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید پس از کلیک بر روی گزینه Start یک سری توضیحات به شما نمایش داده می‌شود که این توضیحات مختص به بازی میجر است که پیش از شروع بازی باید آن‌ها را مطالعه کنید.

 

major

 

در پایین توضیح دو گزینه به نام‌های Know Your Rank و Join Channel در نظر گرفته شده است که با انتخاب گزینه Know Your Rank بازی برای شما آغاز می‌شود و می‌توانید فعالیت خود را آغاز کنید اما با انتخاب گزینه Join Channel کانال رسمی بازی میجر به شما نمایش داده می‌شود توصیه می‌کنیم که برای اطلاع از تسک‌های جدید بازی میجر، این کانال را دنبال کنید تا بتوانید اطلاعات به روزی در خصوص این بازی داشته باشید.

پس از عضو شدن در کانال رسمی این بازی گزینه Know Your Rank را انتخاب کنید تا بازی برای شما آغاز شود، همانطور که در بخش‌های بالاتر نیز به آن اشاره کردیم در این بازی دیگر خبری از کلیک‌های متعدد بر روی صفحه بازی نیست. از آنجایی که در این بازی رتبه بندی اهمیت دارد در ابتدا پس از ورود به بازی میجر ممکن است سطح بندی کاربران به چشمتان آید، زیرا در بالای صفحه اصلی اطلاعات رتبه یک بازی تا رتبه سوم ذکر شده است.

از همین رو می‌توانید مشاهده کنید که این افراد از چه مقدار سکه Star برخوردارند البته اطلاعات اسامی رتبه چهارم تا صدم بازی نیز در پایین این اسامی نوشته شده است. به احتمال زیاد توسعه دهندگان بازی با نوشتن اطلاعات رتبه‌های بالای بازی سعی داشتند اشتیاق و حس رقابت را در بازیکنان ترغیب کنند.

البته در بازی میجر شما می‌توانید رتبه‌های خود را نیز به همراه سکه‌هایی که به دست آورده‌اید مشاهده کنید. از همین رو در بالای صفحه بازی سه کادر به نام‌های Your Balance ،Rank Yourو Free rating در نظر گرفته شده است. در کادر Your Balance میزان سکه‌هایی که در بازی به دست آورده‌اید را می‌توانید مشاهده کنید، در بخش Your Rank می‌توانید رتبه خود را در بازی مشاهده کنید و گزینه Free rating شما را به بخش Earn منتقل می‌کند. البته بهتر است در این قسمت به بخش Earn یا همان پاداش‌ها اشاره نکنیم و در ادامه به توضيح کامل‌تری در خصوص بخش Earn، سایر آیتم‌‌ها و بخش‌های بازی میجر بپردازیم.

 

بخش های مختلف بازی تلگرامی major

 

بخش های مختلف بازی تلگرامی major

بازی میجر از بخش‌های گسترده‌ای تشکیل شده است و کاربران می‌توانند به کمک این بخش‌ها سکه‌های خود را افزایش دهند و به رتبه‌های بالاتر در بازی دسترسی پیدا کنند. در بازی میجر گزینه‌ای به نام Boost Your Rank درون یک کادر آبی رنگ قرار گرفته شده است با انتخاب این گزینه می‌توانید با پرداخت ارز Star رتبه خود را در بازی افزایش دهید هر چه استارهای بیشتر پرداخت کنید رتبه بهتری دریافت خواهید کرد.

 

Boost Your Rank

 

در پایین گزینه Boost Your Rank گزینه دیگری به نام Join Squad در نظر گرفته شده است که با انتخاب این گزینه بازی به شما اعلام می‌کند که می‌توانید در کانال تلگرامی Starsmajor عضو شوید و سکه به دست آورید. پس از این دو گزینه اطلاعات رتبه چهارم تا صدم بازی را مشاهده خواهید کرد که در بخش بالا به آن اشاره کردیم. در پایین صفحه بازی چند آیتم متفاوت را به نام‌های Earn ،Games ،Top ،Invite و Wall طراحی شده است که هر کدوم می‌تواند سکه‌های شما را تا حد زیادی افزایش دهند از همین رو بهتر است از سمت چپ به راست آیتم‌های بازی را به شما توضیح دهیم.

 

پاداش

 

Earn: یکی از اصلی‌ترین بخش‌های بازی میجر است که در این بخش می‌توانید با انجام یک سری تسک‌ها و ماموریت‌ها همچون عضو شدن در کانال‌های تلگرامی، مشترک شدن (Subscribe) در کانال یوتیوب و دنبال کردن پلتفرم X سكه استار به دست آورید البته در جلوی هر یک از این تسک‌ها نوشته شده که با انجام دادن هر یک از آن‌ها چه مقدار سکه دریافت می‌کنید.

 

مینی بازی

 

Games: جالب است بدانید که در بازی میجر مینی بازی‌هایی طراحی شده است که برای شرکت در این مینی بازی‌ها ابتدا باید وارد قسمت Games شوید در این بخش چهار بازی متفاوت برای شما در نظر گرفته شده است که هر یک از رابط کاربری متفاوتی برخوردار است.

Puzzle Durov: در صدر این بازی‌ها Puzzle Durov قرار گرفته شده است از همین رو با ورود به این بازی کادرهای رنگی را مشاهده می‌کنید که درون این کادرها عکس افراد متفاوتی طراحی شده است. در ابتدا با ورود به این بازی ممکن است کمی با مشکل روبرو شوید و این سوال برایتان پیش آید که این پازل‌ها را بر چه اساس باید در کنار هم قرار دهید، زیرا هیچ کدوم از آن‌ها چه از نظر رنگ چه از نظر عکس کاراکترها مشابه یکدیگر نیستند.

از همین رو برای اینکه بتوانید این پازل‌ها را کنار هم قرار دهید و 5000 سکه استار به دست آورید اگر خاطرتان باشد در ابتدای مقاله به این نکته اشاره کردیم که برای اطلاع در خصوص تسک‌ها باید در کانال تلگرامی این بازی شرکت کنید.

شاید آن زمان دنبال کردن این کانال به نظرتان زیاد هم واجب نبود اما کانال بازی میجر روزانه مشخص می‌کند که در پازل باید کدام کاراکترها کنار یکدیگر قرار بگیرند. البته دقت کنید که اگر پازل را اشتباه بچینید Puzzle Durov شما را برای چند ساعت محدود می‌کند و پس از گذراندن زمان محدودیت مجدد می‌توانید پازل‌ها را در کنار یکدیگر بچینید. همانطور که کمی بالاتر به آن اشاره کردیم در این بخش چهار بازی در نظر گرفته شده است از همین رو بهتر است از آن سه بازی دیگر غافل نشویم.

 

Hold coin

 

Hold coin: دومین بازی این بخش، Hold coin نام دارد شاید از نام آن بتوانید حدس بزنید که این بازی به شکل طراحی شده است. به صورت کلی با ورود به این مینی بازی یک سکه به شکل ستاره مشاهده می‌کنید که در پایین این ستاره یک تایمر معکوس قرار گرفته شده است با هر گونه ضربه‌ای بر روی ستاره تایمر فعال می‌شود.

البته عده‌ای از بازیکنان با دیدن سکه ستار به یاد بازی‌های کلیکی می افتند و فکر می‌کنند باید با ضربات متعدد بر روی صفحه بازی سکه به دست آورند باید بگوییم که این بازی هیچ ارتباطی به بازی کلیکی ندارد و شما باید در طول یک دقیقه تایمی که دارید دست خود را بر روی سکه ستاره نگه دارید تا سکه‌های بیشتری به دست آورید هرچه تایم بیشتری انگشت خود را بر روی صفحه بازی نگه دارید تعداد سکه‌های Star افزایش پیدا می‌کند.

 

Roulette

 

Roulette :Roulette سومین بازی بخش Games است که به شکل متفاوتی طراحی شده است زیرا شما با ورود به این بازی یک گردونه شانس را مشاهده می‌کنید که از آیتم‌های مفاوتی برخوردار است از همین رو برای اینکه شانس خود را در بازی Roulette محک بزنید باید گزینه Tao to Spain را انتخاب کنید. در این صورت گردونه فعال می‌شود و بر روی یکی از عبارت‌ها می‌ایستند.

 

Swioe Coin

 

Swioe Coin: بازی Swioe Coin شباهت زیادی با بازی یس کوین دارد در زمان ورود به این بازی چندین سکه را می‌بینید که در یک محیط پراکنده قرار دارند از همین رو باید دست خود را بر روی صفحه بازی بکشید تا بتوانید سکه‌ها را جمع آوری کنید. البته قابل ذکر است که این بازی نیز همچون Hold coin از شمارش معکوس برخوردار است و پس از به پایان رسیدن یک دقیقه بازی متوقف می‌شود و یک محدودیت چند ساعته برای شما اعمال می‌شود. از همین رو پس از به اتمام رسیدن بازی شما 3000 سکه Star به دست می‌آورید.

Top: آیتم بعدی در بازی میجر Top نام دارد که پیش‌تر به توضیح کامل‌تری در خصوص آن پرداختیم، از همین رو بهتر است به سراغ بخش بعدی یا همان Invite برویم.

Invite: در بخش Invite می‌توانید لینک دعوت خود را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید از همین رو با ورود دوستان شما به بازی سکه‌های Star افزایش پیدا می‌کند. همچنین جالب است بدانید که در پایین لینک دعوت کادری قرار گرفته است که به شما نشان می‌دهد که در بین دوستانی که برایشان لینک ارسال کرده‌اید کدام یک با لینک شما وارد بازی شده‌اند. آخرین بخشی که برای میجر در نظر گرفته شده است بخش Wall است به صورت کلی بخش Wall مشابه صفحه چت تلگرام است و شما می‌توانید در آن مطالبی را با سایر اعضای بازی به اشتراک بگذارید.

 

ارز میجر کی لیست می شود؟

 

ارز میجر کی لیست می شود؟

اکنون که با بازی میجر آشنا شدید بهتر است بدانید که به تازگی خبرهایی در خصوص لیست شدن ارز میجر به گوش می‌رسد با منتشر شدن این خبرها کاربرانی که در بازی میجر شرکت کرده‌اند به دنبال این هستند تا در خصوص تاریخ لیست شدن ارز میجر اطلاعات کامل به دست آورند. از همین رو توسعه دهندگان اعلام کرده‌اند که ارز میجر در تاریخ 28 سپتامبر (7 مهر ماه) عرضه می‌شوند و از آن پس کاربران می‌توانند توکن های به دست آمده از بازی را برداشت کنند و به کیف پول های ارز دیجیتال انتقال دهند.

 

قیمت ارز میجر چقدر است؟

 

قیمت ارز میجر چقدر است؟

بازیکنان با هدف کسب توکن رایگان در ایردراپ های تلگرامی شرکت می‌کنند از همین رو تنها چیزی که در این ایردراپ ها برای آن‌ها مهم است قیمت توکن های به دست آمده از بازی است. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که تا زمان عرضه این رمز ارز قیمت ارز میجر مشخص نشده است و تا آن زمان ارز میجر تنها به عنوان یکی از آیتم‌های درون بازی شناخته می‌شود و از ارزش مادی بهره‌ند نیست.

 

جمع بندی

در چند ماه اخیر ایردراپ های متفاوتی در بستر تلگرام راه اندازی شده است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به همستر کامبت اشاره کرد. به صورت کلی اکثر ایردراپ های تلگرامی به شکل کلیکی راه اندازی شده‌اند یعنی بازیکنان با ضربات متعدد بر روی صفحه بازی می‌توانند توکن دریافت کنند. البته در زمانی که بسیاری از ایردرپ‌ها با همین فرمت معرفی شده‌اند، توسعه دهندگان بازی میجر این پروژه را به شکل متفاوتی راه اندازی کرده‌اند و در این بازی دیگر خبری از ضربات متعدد نیست بلکه کاربران می‌توانند با انجام یک سری تسک‌ها و ماموریت‌ها سکه‌های بیشتری به دست آورند.

به صورت کلی بازی میجر از چندین بخش متفاوت تشکیل شده است که هر بخش کمک می‌کند تا کاربران بتوانند سکه‌های خود را افزایش دهند. البته بازیکنان فرصت زیادی برای به دست آوردن سکه استار ندارند زیرا توسعه دهندگان بازی میجر اعلام کرده‌اند که در تاریخ 28 سپتامبر (7 مهرماه) ارز میجر لیست می‌شود.

 

سوالات متداول

میجر در کدام صرافی ها لیست می شود؟

تا به امروز اطلاعات دقیقی در خصوص اینکه ارز میجر در کدام یک از صرافی های ارز دیجیتال لیست می‌شود منتشر نشده است اما مدتی است که صرافی Bitget، پری مارکت یا همان بازار پیش عرضه را برای ارز میجر فعال کرده است.

آیا کیف پول تون کیپر از میجر پشتیبانی می کند؟

بله کیف پول تون کیپر از میجر پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بازی را به این کیف پول متصل کنند تا هر زمان ارز میجر عرضه شد توکن ها به دست آمده از بازی به صورت اتومات درون کیف پول تون کیپر قرار گیرند.

در بازی میجر سکه های سکه چه نقشی دارند؟

ستاره ها پاداش‌هایی می‌باشند که کاربران با انجام کارهایی مانند دنبال کردن MAJOR در تلگرام، دنبال کردن کانال یوتوب میجر و دعوت دوستان کسب می کنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها