نحوه برداشت و انتقال تپ سواپ به تون کیپر و آموزش خرید و فروش Tapswap در بیت ایمن

اگر با ربات تپ سواپ آشنایی دارید پس می دانید  هدف اصلی تپ سواپ، افزایش آگاهی و ایجاد تعامل بین کاربران و پروژه‌های کریپتو است. این فرآیند ساده و سریع، باعث شده تا بازی تپ سواپ به یکی از ابزارهای محبوب در دنیای تبلیغات ارزهای دیجیتال تبدیل شود و کاربران زیادی به فعالیت در این بازی علاقه‌مند شوند. با در نظر داشتن تیم توسعه دهنده بازی تپ سواپ به تازگی اعلام کرده که فرصت زیادی برای فعالیت در بازی تپ سواپ نیست زیرا به زودی قرار است توکن بومی این بازی که تپ سواپ نام دارد عرضه شود. از همین رو ما در این مقاله قصد داریم نحوه انتقال تپ سواپ را به کیف پول تون کیپر به شما آموزش دهیم.

 

نحوه برداشت و انتقال تپ سواپ به تون کیپر و آموزش خرید و فروش Tapswap در بیت ایمن

 

آموزش دریافت توکن های تپ سواپ

اگر با ربات تپ سواپ آشنایی ندارید بیت ابمن در بخش مقاله “تپ سواپ چیست؟” صفر تا صد این ربات را برای شما توضیح داده است و اگر با این بازی آشنایی دارید پس زمان دریافت توکن های شما فرا رسیده است.  این روزها کاربران زیادی به دنبال راهی برای انتقال تپ سواپ به کیف پول های ارز دیجیتال هستند تا بتوانند با فروش توکن های به دست آمده از بازی به درآمد برسند. البته توسعه دهندگان تپ سواپ فکر این روزها را می‌کردند از همین رو مدتی است که گزینه‌ای به نام Connect Wallet را به بازی تپ سواپ اضافه کرده‌اند تا بازیکنان بتوانند ولت ارز دیجیتال را به این بازی متصل کنند و به انتقال تپ سواپ بپردازند.

با در نظر این موضوع بهتر است بدانید که طبق همکاری‌هایی که در این مدت تپ سواپ با شبکه تون داشته است فعالان حوزه ارزهای دیجیتال بر این باورند که ممکن است ارز تپ سواپ بر روی بستر تون راه اندازی شود. از همین رو اگر این فرضیه درست باشد باید به دنبال کیف پول هایی بروید که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند.

البته انتخاب کیف پول ارز دیجیتال برای اتصال تپ سواپ فرایند پیچیده‌ای نیست زیرا بازی تپ سواپ خود چندین کیف پول متفاوت که از شبکه تون پشتیبانی می‌کنند را به کاربران معرفی کرده است که از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به کیف پول تون کیپر اشاره کرد. از همین رو در ادامه مقاله قصد داریم نحوه انتقال تپ سواپ به کیف پول تون کیپر را به شما توضیح دهیم.

 

آموزش دریافت توکن های تپ سواپ

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات تپ سواپ

برای انتقال تپ سواپ به کیف پول تون کیپر ابتدا باید وارد بازی تپ سواپ شوید سمت در سمت راست بالای تصویر گزینه‌ای را به نام Connect Wallet مشاهده می‌کنید از همین رو باید بر روی آن کلیک کنید. با انتخاب این گزینه صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در این بخش بازی کیف پول های متعددی را برای انتقال تپ سواپ به شما نمایش می‌دهد که نا در این بخش باید کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید. در این صورت اگر پیشتر کیف پول تون کیپر را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده باشید بازی به صورت اتومات شما را به کیف پول تون کیپر انتقال می‌دهد.

اما اگر تا به امروز برای نصب کیف پول تون کیپر اقدام نکرده‌اید ابتدا باید کیف پول تون کیپر را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از انجام این مراحل، بازی به صورت اتومات شما را به کیف پول تون کیپر منتقل می‌کند در این صورت باید رمزی که برای کیف پول تون کیپر در نظر گرفته‌اید را وارد کنید پس از وارد کردن رمز ارز بازی تپ سواپ به کیف پول تون کیپر متصل می‌شود.

 

آموزش اتصال کیف پول توکن کیپر به ربات تپ سواپ

 

نحوه واریز تپ سواپ از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

پس از لیست شدن ارز تپ سواپ و انتقال آن به کیف پول تون کیپر در صورتی که بخواهید توکن های به دست آمده از بازی را به فروش بگذارید می‌توانید این رمز ارز را به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن انتقال دهید. زیرا پس از عرضه  تپ سواپ صرافی بیت ایمن قصد دارد این توکن را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کند. بنابراین برای انتقال تپ سواپ به صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود در بیت ایمن شوید سپس در سمت راست تصویر میان گزینه متفاوت کیف پول را انتخاب کنید.

با انتخاب این گزینه یک صفحه جدید به شما نمایش داده می‌شود که از پنج آیتم متفاوت به نام‌های دارایی‌ها، برداشت، واریز، واریز شناسه دار و اطلاعات بانکی قرار دارد که برای انتقال تپ سواپ باید گزینه واریز را انتخاب کنید و در بخش واریز کوین نام تپ سواپ را وارد کنید. در قدم بعدی باید شبکه‌ای که برای برداشت خود در نظر دارید را انتخاب کنید البته اگر تپ سواپ بر روی بستر تون راه اندازی شود شما تنها یک گزینه دارید آن هم شبکه TON است. پس از انتخاب شبکه تون برای اینکه بتوانید به آدرس واریز تپ سواپ دسترسی داشته باشید باید گزینه، دریافت آدرس واریز را انتخاب کنید.

البته از آنجایی که این رمز ارز از تگ ممو یا همان کامنت (Comment) برخوردار است برای جلوگیری از خطا، اخطاری به شما نمایش داده می‌شود که باید آن را با دقت مطالعه کنید. پس از مطالعه این اخطار باید در گام بعدی تیک مسئولیت وارد نکردن کامنت را می‌پذیرم را فعال کنید و گزینه تایید را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه آدرس واریز تپ سواپ و کد ممو برای شما نمایش داده می‌شود که برای واریز TaoSwap باید این اطلاعات را کپی کنید و در کیف پول تون کیپر قرار دهید و بر روی گزینه Send کلیک کنید تا انتقال تپ سواپ به صرافی بیت ایمن انجام شود.

 

نحوه واریز تپ سواپ از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن

 

نحوه خرید و فروش Tapswap در بیت ایمن

پس از انتقال تپ سواپ از کیف پول تون کیپر به صرافی بیت ایمن در صورتی که بخواهید رمز ارزهای به دست آمده را به فروش بگذارید یا از بازی جا مانده‌اید و قصد خرید توکن های تپ سواپ را دارید باید ابتدا وارد اکانت کاربری خود در بیت ایمن شوید سپس در سمت راست تصویر گزینه معاملات را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه دو آیتم متفاوت به نام معامله آسان و حرفهای به شما نمایش داده می‌شود که هر یک از آنها به شکل متفاوتی طراحی شده. معامله آسان یا همان مارکت اوردر (Market Order) یکی از مهم‌ترین اصطلاحات ترید است که در این روش کاربران می‌توانند با قیمت لحظه‌ای بازار به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

 

نحوه خرید و فروش Tapswap در بیت ایمن

 

معامله حرفه‌ای یا همان سفارش محدود (Limit Order) یکی دیگر از مهم‌ترین روش‌های معاملاتی است که در این روش معامله گران می‌توانند مقدار و قیمت رمز ارزها را خود مشخص کنند از همین رو هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی شما رسید معامله شما به صورت اتومات انجام می‌شود. برهمین اساس می‌توانید از این دو روش به خرید و فروش تپ سواپ بپردازید.

 

جمع بندی

ایردراپ یکی از روش‌های تبلیغاتی است که در چنچدین سال اخیر توسعه دهندگان بازار ارزهای دیجیتال برای رونمایی از پروژه‌های خود از این روش استفاده می‌کردند. اما این روزها ایردراپ ها با تغییراتی مواجه شدند و برای جذب کاربران پروژه‌های خود را به صورت مینی بازی‌های کلیکی راه اندازی کرده‌اند. در این بین تپ سواپ نیز به عنوان یکی از بهترین ایردراپ های تلگرامی شناخته می‌شود که در سبک بازی‌های Tap to Earn طراحی شده است و کاربران می‌توانند با کلیک‌های متعدد بر روی صفحه بازی سکه جمع آوری کنند.

البته بهتر است بدانید که این بازی از آیتم‌های متفاوتی برخوردار است و کلیک کردن تنها راه به دست آوردن ارز تپ سواپ نیست. با در نظر داشتن این موضوع باید بگوییم که فرصت زیادی برای فعالیت در بازی تپ سواپ نمانده، زیرا توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که تنها چند روز تا عرضه توکن تپ سواپ زمان باقی است از همین رو ما در این مقاله سعی داشتیم نحوه انتقال تپ سواپ را به کیف پول ارز دیجیتال به شما آموزش دهیم.

 

سوالات متداول

 

ارز تپ سواپ کی لیست می شود؟

طبق داده‌های به دست آمده ارز تپ سواپ در تاریخ 29 سپتامبر (8 مهر ماه) لیست می‌شود.

قیمت تپ سواپ چقدر است؟

تا پیش از زمان لیست شدن ارز تپ سواپ نمی‌توان قیمت قطعی آن را پیش بینی کرد. البته بسیاری از پلتفرم‌ها و وب سایت‌ها روزانه قیمت ارز تپ سواپ را اعلام می‌کنند که این اعداد و ارقام تنها براساس حدسیات است و صحت ندارد.

بازی تپ سواپ توسط چه کسی راه اندازی شده است؟

تا به امروز اطلاعات دقیقی در خصوص توسعه دهنده بازی تپ سواپ منتشر نشده است. البته ناشناس بودن توسعه دهندگان بازار ارز دیجیتال چیز عجیبی نیست زیرا این افراد سعی می‌کنند ناشناس بمنانند تا بتوانند تمام تمرکز خود را بر روی پروژه بگذارند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها