ماسک امپایر چیست؛ معرفی بازی تلگرامی و ارز دیجیتال musk empire

بازی musk empire به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا در نقش ایلان ماسک ظاهر شده و امپراتوری خود را بنا کنند. Musk Empire ترکیبی از مدیریت منابع، تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و شبیه‌سازی تجارت است که مخاطبان علاقه‌مند به فناوری و نوآوری را به خود جذب می‌کند.با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که بازی ماسک امپایر نه تنها سرگرم کننده است، بلکه به عنوان یکی از ایردراپ های تلگرامی شناخته می‌شود از همین رو کاربران می‌توانند با شرکت در این بازی توکن ماسک امپایر دریافت کنند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص بازی ماسک امپایر بپردازیم تا بدانید که بازی ماسک امپایر چگونه است.

 

بازی ماسک امپایر

 

بازی ماسک امپایر

بازی ماسک امپایر که بعدها به ایکس امپایر (X Empire) تغییر نام داد، یک مینی بازی تلگرامی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn طراحی شده است و کاربران می‌توانند با کلیک‌‌های متعدد بر روی صفحه بازی سکه‌های ماسک به دست آورند. به صورت کلی با ورود به بازی ماسک امپایر کاراکتر ایلان ماسک را با ظاهری بهم ریخته مشاهده می‌کنید در این بازی شما کنترل کامل کاراکتر مجازی ایلان ماسک را دارید و این کاراکتر قرار است به کمک شما به فردی ثروتمند تبدیل شود.

برهمین اساس با کلیک‌های متعدد بر روی کاراکتر ایلان ماسک می‌توانید تعداد سکه‌های بیشتری دریافت کنید البته اکنون ممکن است عده‌ای از کاربران این بازی را مشابه بازی همستر و تپ سواپ بدانند کاملا درست است اما این بازی آیتم‌های متنوع‌تری دارد و راه‌های متخلفی برای افزایش سکه در نظر گرفته است. از همین رو با انجام ماموریت‌ها و یک سری فعالیت‌های دیگر در گذر زمان می‌توانید مهارت‌های کاراکتر خود را ارتقا دهید و دفتر کار او را تجهیز کنید. همچنین جالب است بدانید که شما در بازی ماسک امپایر حتی می‌توانید لباس کاراکتر ایلان ماسک را تغییر دهید یا شخصیت دیگری برای بازی خود انتخاب کنید.

 

آموزش بازی ماسک امپایر

 

آموزش بازی ماسک امپایر

برای شروع بازی ماسک امپایر ابتدا باید کاربر تلگرام باشید بعد می توانید در قسمت نام Musk empire را سرچ کنید و ربات ماسک امپایر را انتخاب کنید سپس بر روی گزینه استارت کلیک در این صورت ربات یک سری توضیحات در خصوص بازی ماسک برایتان ارسال می‌کند باید تمامی توضیحات را مطالعه کنید سپس بر روی گزینه Play کلیک کنید از همین رو بازی برای شما آغاز می‌شود. در ابتدا چیزی که ممکن است توجه شما را جلب کند کاراکتر به ریخته ایلان ماسک است که در یک خیابان قرار دارد به صورت کلی شما باید این کاراکتر را قدرتمند کنید و یه فرد حرفه‌ای و کارآمد تبدیل کنید.

البته برای داشتن یک کاراکتر قدرتمند به سکه نیاز دارید از همین رو باید به صورت مکرر بر روی کاراکتر مجازی ایلان ماسک ضربه بزنید. هدف ضربه فقط  کلیک‌های متعدد برای به دست آوردن ارز Musk نیست بلکه در این بازی می‌توانید با انجام یک سری ماموریت‌ها، تسک‌ها، دعوت دوستان سکه‌های بیشتری به دست آورید. در سمت راست صفحه بازی ماسک سه خط قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن یک منو کشویی نمایش داده می‌شود در این قسمت می‌توانید زبان بازی را تغییر دهید، میزان نفر اول تا صدم بازی را مشاهده کنید ویدیو آموزشی یوتیوب بازی ماسک را تماشا کنید و فعالیت‌های دیگری انجام دهید.

در بالای صفحه عبارتی به نام Coins per Hour قرار دارد که میزان سکه‌هایی که در یک ساعت اخیر به دست آورده‌اید را نشان می‌دهد. در کنار این عبارت می‌توانید لول یا همان سطح خود را در بازی مشاهده کنید. در این صفحه بازی یک علامتی به شکل شارژ باتری قرار دارد که میزان انرژی کاراکتر را نشان می‌دهد از همین رو هر چه بر روی کاراکتر ماسک Tap یا ضربه بزنید از انرژی آن کاهش پیدا می‌کند و پس از به پایان رسیدن انرژی کاراکتر ایلان ماسک ضعیف می‌شود. از همین رو تا زمانی که انرژی کاراکتر افزایش پیدا کنید نمی‌توانید با ضربه زدن سکه به دست آورید.

البته این موارد تنها آیتم‌ها و بخش‌های بازی musk empire تلگرام نیست بلکه این بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است. به صورت کلی می‌توان گفت بازی ماسک نسبت به سایر ایردراپ های تلگرامی پروژه‌ای هوشمندانه، سرگرم کننده، خلاقانه و همچنین متفاوت است که توانسته با اضافه کردن آیتم‌های متفاوت به بازی کاربران بیشتری را جذب کند.

 

بخش های مختلف بازی ماسک امپایر

 

بخش های مختلف بازی ماسک امپایر

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم بازی ماسک امپایر برای دوری از یکنواختی و برای شبیه سازی کاراکتر ایلان ماسک به شخصیت حقیقیش بخش‌های مختلفی را برای بازیکنان طراحی کرده است که هر بخش به قدرتمند شدن کاراکتر شما کمک می‌کند. از همین رو پس از ورود به بازی در پایین صفحه چند آیتم متفاوت را به نام‌های Improve ،City ،Mining ،Friends ،Quests قرار دارد.

Improve: بهبود بخشیدن یا همان Improve یکی از بخش‌های بازی ماسک است که در این بخش از آیتم‌های متفاوتی برخوردار است از همین رو می‌توان گفت درون این بخش‌، بخش‌های دیگری نهادینه شده است. با انتخاب شاهد سه آیتم متفاوت به نام Personal ،Office ،Mining  را مشاهد می‌کنید. Personal یا همان آیتم شخصی شامل آیتم‌های متفاوتی در خصوص زندگی روزمره این کاراکتر است که با پرداخت سکه و خرید هر یک از این گزینه‌ها می‌‌توانید میزان پروفیت خود را در یک ساعت افزایش دهید و کاراکتری قدرتمندتر ایجاد کنید.

گزینه Office مختص به  دفتر کار کاراکتر ایلان ماسک است یعنی شما می‌توانید با خرید هر یک از این آیتم‌ها دفتر کار بهتری برای آن تهیه کنید. گزینه Mining نیز میزان انرژی را نشان می‌دهد به صورت کلی زمانی که انرژی کاراکتر شما به پایان می‌رسد می‌توانید وارد بخش Mining و شوید و با پرداخت سکه انرژی خود را افزایش دهید یا با هر باری ضربه زدن سکه‌های بیشتری به دست آورید.

City: شاید از نام آن بتوانید حدس بزنید که این بخش به چه شکل است به صورت کلی این بخش یک منطقه‌ای را نشان می‌دهد که از آیتم‌های متعددی برخوردار است و درون هر یک از این آیتم‌ها، آیتم‌های متعدد دگیری طراحی شده است به صور کلی میزان بازی ماسک امپایر را به پروژه لایه لایه معرفی کرد که هر لایه از ابعاد مختلفی تشکیل شده است.

از همین رو هر چقدر از این بازی بگوییم کم است همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید این بخش متشکل از آیتم‌های مختلف است به طور مثال در آیتم Premium Store می‌توانید پوشش کاراکتر، شخصیت بازی و حتی محیط فعالیت کاراکتر را تغییر دهید. البته قسمت بخشی به نام Investments بهتر است بدانید که به صورت روزانه کارت‌های مخفی این بازی در کانال تلگرامی ماسک امپایر منتشر می‌شود از همین رو باید این کارت‌ها را پیدا کنید تا بتوانید سکه‌های بیشتری به دست آورید.

Mining: ماینینگ یا همان استخراج یکی از مهم‌ترین اصطلاحات بازار ارز دیجیتال است و به فرایندی اطلاق می‌شود که در طی آن تراکنش‌های جدید به بلاک چین اضافه می‌شوند و در صدد این اتفاق ارزهای جدیدی همچون بیت کوین به دست می‌آید. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که استخراج ارزهای دیجیتال با استفاده از دستگاه‌هایی با قدرت پردازشی بالا انجام می‌شود. در بازی ماسک امپایر نیز بخشی به همین نام داریم که کاربران در این بخش می‌توانند بت ضربات متعدد بر روی صفحه بازی سکه به دست آورند.

Friends: در بازی ماسک امپایر بخشی دیگر به نام Friends یا همان دعوت دوستان قرار دارد که در این بخش می‌توانید لینک دعوت خود را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید از همین رو اگر شخصی با کد دعوت شما وارد بازی شود در کادر پایینی بخش Friends نمایش داده می‌شود.

Quests: گزینه Quests یا همان ماموریت‌ها یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های بازی ماسک امپایر است. همانطور که از نام این بخش پیدا است می‌توانید تسک‌ها و ماموریت‌های متعددی همچون عضو شدن در کانال تلگرامی ماسک، مشترک شدن در کانال یوتیوب سکه‌های خود را افزایش دهید. البته نکته حائز اهمیت در بخش Quests این است که بازی ماسک به صورت روزانه معمایی در کانال تلگرامی منتشر می‌کنند که کاربران با وارد کردن این معماها می‌توانند تعداد سکه‌های خود را افزایش دهند.

 

ارز ماسک امپایر کی لیست میشه؟

اکنون که با بازی ماسک امپایر آشنا شدید بهتر است بدانید که توسعه دهندگان بازی ماسک اعلام کرده‌اند که در تاریخ 30 سپتامبر (9 مهر ماه) ارز ماسک امپایر عرضه می‌شود. از همین رو کاربران زیادی که تا به امروز ماسک امپایر را تنها به عنوان یک سرگرمی می‌شناختند سعی دارند از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببرند تا در این ایردراپ بتوانند توکن های رایگان به دست آورند.

با در نظر داشتن این موضوع صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز پس از لیست شدن ارز ماسک امپایر قصد دارد این توکن را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. برهمین اساس پس از لیست شدن این رمز ارز در صرافی بیت ایمن می‌توانید تنها با گذراندن روند ثبت نام و احراز هویت به خرید و فروش ارز ماسک امپایر بپردازید.

 

ارز ماسک امپایر کی لیست میشه؟

 

قیمت ارز ماسک امپایر چقدر است؟

پس از اعلام تاریخ زمان لیست شدن ارز ماسک امپایر شرکت کنندگان زیادی به دنبال راهی هستند تا از قیمت ارز ماسک امپایر مطلع شوند به صورت کلی تا به این لحظه اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت ارز ماسک امپایر منتشر نشده است از همین رو باید تا زمان لیست شدن ارز ماسک منتظر بمانند زیرا قیمت توکن های به دست آمده از بازی پس از عرضه آن مشخص می‌شود. البته به تازگی سایت‌ها و پلتفرم‌هایی قیمت ماسک امپایر و همستر را به صورت روزانه اعلام می‌کنند از همین رو بهتر است بدانید که این قیمت‌ها براساس بازار پیش از عرضه است و هیچ صحنتی ندارد.

 

جمع بندی

ماسک امپایر یک مینی بازی تلگرامی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است و الهام گرفته از شخصیت ایلان ماسک است. به صورت کلی با ورود به بازی ماسک امپایر کاراکتری به شکل ایلان ماسک را مشاهده می‌کنید که در یک محیط نامعلوم و با ظاهری نامناسب قرار دارد که با ضربه‌های متعدد بر روی این کاراکتر می‌توانید سکه‌های ماسک امپایر دریافت کنید تا بتوانید کاراکتر خود را ارتقا دهید. البته این بازی با سایر بازی‌های کلیکی که در چند ماه اخیر معرفی شده متفاوت است و آیتم‌های متفاوتی برای آن طراحی شده است.

برهمین اساس از ابتدای معرفی ماسک امپایر تا به امروز کاربران زیادی به فعالیت در این بازی روی آورده‌اند تا بتوانند در این بازی شرکت کنند و کوین های بیشتری به دست آورند. در این بین قابل ذکر است که تنها چند روز تا شرکت در بازی ماسک امپایر زمان باقی است زیرا توسعه دهندگان ماسک امپایر اعلام کرده‌‌اند که در تاریخ 30 سپتامیر (9 مهر ماه) ارز ماسک امپایر لیست می‌شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها