یس کوین چیست؛ معرفی بازی تلگرامی و ارز دیجیتال yescoin

یس کوین (YesCoin) یک مینی بازی است که به عنوان یک ایردراپ جدید در تلگرام فعالیت خود را آغاز کرده است. ایردراپ‌ها به عنوان یکی از روش‌های محبوب در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شوند و به کاربران این امکان را می‌دهند تا بدون هزینه و تنها با انجام برخی وظایف ساده، توکن‌های رایگان دریافت کنند. با در نظر داشتن ابن موضوع هدف اصلی ایردراپ یس کوین ، افزایش آگاهی و جذب کاربران بیشتر به اکوسیستم یس کوین است.

کاربران با شرکت در بازی یس کوین می‌توانند نه تنها از مزایای دریافت توکن رایگان بهره‌مند شوند، بلکه به عنوان بخشی از جامعه رو به رشد یس کوین نقش مهمی در توسعه و موفقیت این پروژه ایفا کنند. از همین رو می‌توان گفت که بازی یس کوین فرصت ایده‌آلی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال با حداقل ریسک مالی است. بنابراین ما در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص بازی یس کوین در تلگرام بپردازیم.

 

بازی یس کوین

 

بازی یس کوین

یس کوین یک مینی بازی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین ایردراپ‌ های تلگرامی شناخته می‌شود. این روزها که کاربران درگیر بازی‌های کلیکی همچون تپ سواپ و همستر کامبت هستند توسعه دهندگان بازی یس کوین این پروژه را به شکل متفاوتی طراحی کرده است و در این بازی دیگر خبری از کلیک‌های متعدد نیست. بلکه در این بازی بازیکنان باید انگشت خود را بر روی صفحه بازی یس کوین بکشند تا بتوانند سکه‌های بیشتری جذب کنند.

اگر یادتان باشد سال‌ها پیش بازی به نام Fruit Ninja طراحی شده بود که میوه‌های متفاوتی وارد بازی می‌شدند و بازیکنان به سرعت باید انگشت خود را بر روی صفحه بازی می‌کشیدند تا بتوانند با نصف کردن میوه‌ها به رتبه‌های بالاتر دست پیدا کنند. بازی یس کوین نیز مشابه بازی Fruit Ninja است از همین رو اگر در این بازی شرکت کرده باشید به راحتی می‌توانید میزان موجودی یس کوین خود را افزایش دهید.

البته اگر در این بازی فعالیت نداشته‌اید نگران نباشید زیرا محیط کاربری این بازی به شکل ساده‌ای طراحی شده و به دست آوردن سکه در این بازی کار سختی نیست، تنها کافی است انگشت خود را به سرعت بر روی صفحه بازی بکشند. البته این روش تنها راه به دست آوردن سکه یس کوین نیست بلکه بازی یس کوین تلگرام از بخش‌های متعددی تشکیل شده است که در ادامه مقاله قصد داریم نحوه بازی yescoin را به شما آموزش دهیم.

 

آموزش بازی یس کوین

 

آموزش بازی یس کوین

برای شروع بازی یس کوین ابتدا باید وارد اکانت تلگرامی خود شوید سپس نام yescoin را سرچ کنید و پس از آن بر روی گزینه Start کلیک کنید. در این صورت ربات یک سری توضیحات در خصوص بازی یس کوین به شما نمایش می‌دهد. پس از مطالعه این توضیحات گزینه Play for Airdrop را انتخاب کنید تا بازی برای شما آغاز می‌شود. پس از ورود به بازی شاید محیط کاربری آن برای شما کمی عجیب باشد.

زیرا در این بازی از رنگ بندی‌های متفاوتی تشکیل شده است و محیطی کودکانه دارد و این موضوع باعث شد که در ابتدای معرفی بازی yescoin تلگرام عده‌‌ای از کاربران آن را به عنوان یک بازی بچه گانه می‌شناختند. با در نظر داشتن این موضوع پس از ورود به بازی یس کوین سکه‌هایی را مشاهده می‌کنید که در محیط معلق هستند. از همین رو باید انگشت خود را بر روی صفحه بازی بکشید تا بتوانید سکه‌های بیشتری به دست آورید.

البته همانطور که در بخش بالا نیز به ان اشاره کردیم کشیدن انگشت بر روی صفحه بازی تنها راه به دست آوردن سکه یس کوین نیست بلکه بازی یس کوین از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است و بازیکنان می‌توانند با انجام یک سری فعالیت‌ها همچون دعوت دوستان، عضو شدن در کانال تلگرام و یوتیوب سکه‌های خود را افزایش دهید.

 

بخش های مختلف بازی یس کوین

 

بخش های مختلف بازی یس کوین

اکنون که با بازی یس کوین آشنا شدید بهتر است بدانید، بازی یس کوین را یک سری بخش‌ها و آیتم‌های متفاوت تشکیل داده است که کاربران می‌توانند با انجام یک سری تسک‌ها و ماموریت‌ها سکه‌های بیشتری به دست آورند.

Earn: بخش Earn یا همان پاداش یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی یس کوین است که در این بخش کاربران می‌توانند به عضویت در کانال تلگرام، یوتیوب، X و عضویت در صفحه رسمی اینستاگرام این بازی بپردازند و در قبال این فعالیت‌ها سکه رایگان به دست آورند. البته جالب است بدانید که در این بخش گزینه‌ای به نام Connect Wallet در نظر گرفته شده است که بازیکنان با انتخاب این گزینه می‌توانند کیف پول خود را به بازی یس کوین متصل کنند و پس از لیست شدن این توکن به انتقال یس کوین بپردازند.

Frens: بخش Frens یا همان دعوت دوستان یکی از بخش‌های مهم بازی یس کوین است که در این بخش لینک دعوت دوستان قرار گرفته شده است که می‌توانید لینک دعوت را برای دوستان خود ارسال کنید و در ازای ورود آن‌ها به بازی سکه‌های بیشتری به دست آورید. البته جالب است بدانید که در این بخش قسمتی طراحی شده برای کاربرانی که با لینک دعوت شما وارد شده‌اند بعنی شما می‌توانید در این بخش ببینید که کدام یک از دوستانی که برایشان لینک فرستادید با لینک شما وارد بازی شده‌اند و از رویکرد ان‌ها در بازی نیز مطلع شوید.

Build: بخش Build یا ساخت یکی دیگر از بخش‌های بازی یس کوین است که در بخش کاربران می‌توانید با پرداخت سکه سطح و لول خود را در بازی افزایش دهید.

My: بخش My یا همان مال من یکی دیگر از بخش‌های بازی یس کوین است که در این بخش می‌توانید کیف پول های ارز دیجیتال را به بازی متصل کنید و اطلاعاتی همچون میزان سکه، سطح و لول در بازی، میزان دوستان دعوت شده و اطلاعات دیگر را با دیگران به اشتراک بگذارید.

Join Squad: در بازی یس کوین یک بخش متفاوت به نام Join Squad قرار گرفته شده است که در بخش Join Squad می‌توانید به گروه‌های متعددی که مختص به بازی یس کوین است عضو شوید و یا حتی خود یک گروه بسازید تا افراد دیگر در آن شرکت کنند.

 

بازی یس کوین کی لیست میشه؟

 

بازی یس کوین کی لیست میشه؟

به دلیل محیط ساده بازی یس کوین تعداد زیادی از کاربران آینده روشنی را برای بازی یس کوین در نظر نداشتند و این بازی را تنها برای سرگرمی می‌شناختند. اما توسعه دهندگان به تازگی اعلام کرده‌اند که ارز یس کوین در تاریخ 5 اکتبر (14 مهر ماه) عرضه می‌شود و تعداد زیادی از صرافی های شناخته شده همچون Binance و OKX از آن پشتیبانی می‌کنند.

البته در این بین بهتر است بدانید که صرافی های خارجی تنها میزبان ارز یس کوین نیستند بلکه صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به زودی قصد دارد ارز یس کوین را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. از همین رو پس از لیست شدن این رمز ارز در صرافی بیت ایمن می‌توانید توکن های به دست آمده از بازی را به این پلتفرم معاملاتی انتقال دهید و به خرید و فروش ارز یس کوین بپردازند.

 

قیمت ارز یس کوین چقدر است؟

 

قیمت ارز یس کوین چقدر است؟

پس از اعلام زمان عرضه شدن ارز یس کوین دنبال کنندگان این بازی به دنبال قیمت قطعی این رمز ارزها هستند تا ببینند آیا این همه زمانی که صرف بازی کردن کرده‌اند فایده دارد یا نه. برهمین اساس باید بگوییم تا زمان عرضه شدن ارز یس کوین قیمت این توکن مشخص نیست. البته مدتی است که سایت‌ها و پلتفرم‌های متفاوتی قیمت روزانه یس کوین را بر اساس بازار پری مارکت اعلام می‌کنند.

به صورت کلی بازار پری مارکت یا بازار پیش از عرضه یکی از روش‌های معاملاتی است که در این روش کاربران می‌توانند پیش از لیست شدن یک رمز ارز به خرید و فروش آن بپردازند. به صورت کلی قیمت‌های بازار پری مارکت براساس حدس و گمان است و صحت ندارد. برهمین اساس برای اطلاع از قیمت دقیق ارز یس کوین باید تا زمان لیست شدن این رمز ارز منتظر بمانید.

 

جمع بندی

چند ماهی است که ایردراپ های تلگرامی با استقبال زیادی از سوی کاربران روبرو شده است و این روزها افرادی را میبینیم که در حال معرفی بازی‌های تلگرامی به یکدیگراند. یس کوین (yescoin) نیز یکی از معروف‌ترین ایردراپ های تلگرامی است که مشابه همستر کامبت و تپ سواپ است و در سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است. البته در بازی یس کوین دیگر خبری از کلیک‌های متعدد نیست بلکه کاربران باید انگشت خود را بر روی صفحه بازی بکشند تا بتوانند سکه یس کوین به دست آورند.

با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که بازیکنان فرصت زیادی تا شرکت در بازی یس کوین ندارند زیرا طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده بازی، ارز یس کوین در تاریخ 5 اکتبر (14 مهر ماه) لیست می‌شود. از همین رو کاربران می‌توانند تا آن روز به کسب ارز یس کوین بپردازند و پس از عرضه این رمز ارز، توکن های یس کوین را به کیف پول ارز دیجیتال انتقال دهند.

 

سوالات متداول

آیا یس کوین کلاهبرداری است؟

یس کوین یک مینی بازی تلگرامی است که نزدیک به ۱۰ میلیون کاربر دارد و تا به امروز حرکت مشکوکی نداشته که بتوان آن را به عنوان یک پروژه کلاهبرداری دانست.

آیا بر روی دسکتاپ نیز می توان بازی یس کوین را انجام داد؟

بله بازی یس کوین برای کاربرانی که قصد دارند با دسکتاپ بازی کنند نیز امکان پذیر است.

آیا می‌توان یس کوین را نقد کرد؟

خیر بازی یس کوین، همچنان در مراحل استخراج اولیه خود به سر می‌برد و این توکن در صرافی های ارز دیجیتال لیست نشده است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها