سی ای ایکس چیست؛ معرفی بازی تلگرامی و ارز دیجیتال CEX

صرافی CEX.IO یک پلتفرم مبادله رمز ارزها است که در سال 2013 فعالیت خود را آغاز کرد و امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را فراهم کرد. البته این صرافی ابتدا به عنوان یک پلتفرم برای استخراج ابری بیت کوین شروع به کار کرد، اما به مرور زمان به یک صرافی جامع تبدیل شد. پلتفرم معاملاتی سی ای ایکس در چند ماه اخیر با تحولات زیادی روبرو شده و امکانات زیادی را برای کاربران فراهم کرده است.

این روزها که تب و تاب زیادی برای شرکت در ایردراپ های تلگرامی وجود دارد صرافی cex نیز از غافله عقب نمانده و ابتکار جدید خود را در قالب یک مینی بازی راه اندازی کرده است و آن را بازی سی ای ایکس نامگذاری کرده است. به صورت کلی بازی سی ای ایکس ساز و کاری همچون همستر کامبت و تپ سواپ دارد. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به آموزش بازی cex.io بپردازیم تا با این پروژه بیشتر آشنا شوید.

 

بازی سی ای ایکس چیست؟

 

بازی سی ای ایکس چیست؟

بازی سی ای ایکس یکی از ایردراپ های تلگرامی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است و عملکردی مشابه با سایر بازی‌های کلیکی دارد که توسط تیمی از توسعه دهندگان صرافی بزرگ Cex راه اندازی شده است. بازی سی ای ایکس عملکردی مانند همستر کامبت و تپ سواپ دارد اما به اندازه این دو بازی از محیط کاربری پر زرق و برقی طراحی شده است و رابط کاربری آن یک ربات را نشان می‌دهد که شباهت چندانی به مینی بازی ندارد.

با در نظر داشتن این موضوع پس از ورود به بازی سی ای ایکس دکمه‌ای به نام Job را مشاهده می‌کنید که با کلیک‌های متعدد بر روی این دکمه می‌توانید سکه‌های سی ای ایکس دریافت کنید و به لول‌های بالاتری از بازی دست پیدا کنید. البته کلیک‌های متعدد در این بازی محدودیت دارد زیرا در بازی سی ای ایکس شما از 1000 انرژی برخوردارید که با هر تپ از میزان انرژی شما کاسته می‌شود و برای اینکه بتوانید مجددا به کلیک‌های خود ادامه دهید باید مدتی صبر کنید تا انرژی شما افزایش پیدا کند.

البته روش‌های دیگری نیز در بازی سی ای ایکس وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید بدون تپ کردن سکه به دست آورید و حتی بلافاصله انرژی خود را تقویت کنید. از همین رو در ادامه مقاله قصد داریم به اموزش بازی cex.io بپردازیم تا بتوانید در پروژه صرافی سی ای ایکس شرکت کنید و توکن رایگان به دست آورید.

 

آموزش بازی سی ای ایکس تلگرام

 

آموزش بازی سی ای ایکس تلگرام

برای شرکت در بازی سی ای ایکس ابتدا باید وارد اکانت تلگرام خود شوید سپس نام cex.io را سرچ کنید و پس از ورود به ربات بر روی عبارت Start کلیک کنید در این صورت ربات یک سری توضیحات مختص به بازی را برای شما ارسال می‌کند. از همین رو پس از مطالعه این توضیحات عبارت Start app را انتخاب کنید کنید تا بازی برای شما آغاز شود. البته در این بخش گزینه‌های دیگری به نام Join Community ،Invite a friend و Launch CEX.IO APP را مشاهده می‌کنید. با انتخاب گزینه Join Community می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی بازی سی ای ایکس شرکت کنید و از اخبارهای به روز این بازی مطلع شوید.

گزینه Invite a friend یا همان دعوت دوستان برای شما شرایطی فراهم کرده تا بتوانید به کمک لینک دعوت دوستان خود را به بازی اس ای ایکس دعوت کنید و در ازای دعوت آن‌ها سکه‌های بیشتری به دست آورید. با انتخاب آخرین گزینه یا همان Launch CEX.IO APP می‌توانید به اپلیکیشن صرافی CEX.IO دسترسی پیدا کنید. اکنون که با هر یک از این گزینه‌ها آشنا شدید برای ورود به بازی باید گزینه Start app را انتخاب کنید در این صورت بازی cex.io برای شما آغاز می‌شود و می‌توانید با تپ‌های متعدد بر روی دکمه Job سکه اس ای ایکس به دست آورید.

البته همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم تپ‌های بازی اس ای ایکس محدودیت دارد زیرا شما تنها 1000 انرژی در بازی دارید که با هر تپ از میزان انرژی شما کاسته می‌شود البته نگران این موضوع نباشید زیرا در بازی سی ای ایکس آیتمی به نام Boost طراحی شده است که با انتخاب گزینه Energy limit می‌توانید با پرداخت سکه، بلافاصله انرژی خود را به 1000 برسانید. البته در این آیتم گزینه دیگری به نام Multitap طراحی شده که این گزینه مقدار تپ شما را بیشتر می‌کند یعنی به ازای هر تپی که انجام می‌دهید ارز سی ای ایکس به دست آورید و در مدت زمان کوتاه‌تری می‌توانید به لول‌های بالا دست پیدا کنید.

 

بخش های مختلف بازی cex io

 

بخش های مختلف بازی cex io

اکنون که به سوال بازی cex.io چیست پاسخ دادیم و نحوه بازی cex را به صورت کامل توضیح دادیم بهتر است بدانید که این مینی بازی تلگرامی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر یک از این بخش‌ها می‌توانند در پیشرفت شما در بازی کمک کنند و موجودی شما را افزایش دهند. با در نظر داشتن این موضوع پس از ورود به بازی سی ای ایکس با گزینه‌‌های متعددی به نام Work ،Mine ،Tasks ،Squad و Convert روبرو می‌شوید.

Work: گزینه Work یا همان کار یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی سی ای ایکس است که با تپ‌های متعدد بر روی دکمه Job می‌توانید سکه به دست آورید البته در بخش‌های بالاتر به توضیح کامل‌تری در خصوص این بخش پرداختیم.

Mine: گزینه Mine یا همان استخراج یکی دیگر از بخش‌های بازی اس ای ایکس است که در این بخش با خرید و ارتقای کارت‌های بازی، می‌توانید قدرت استخراج خود را به طور قابل توجهی بهبود ببخشید و از این روش درآمد به دست آورید.

Tasks: یکی از جذاب‌ترین بخش‌های در بازی سی ای ایکس بخش Tasks است. این بخش آیتم‌های متفاوتی برای شما در نظر گرفته است تا با انجام دادن یکی سری تسک‌ها و ماموریت‌های مختلف بتوانید، سکه‌های بیشتری دریافت کنید.

Squad: بخش Squad برای شما شرایطی فراهم می‌کند تا با مشارکت جمعی و دعوت از دوستان به بازی، نه تنها استخراج ارز دیجیتال خود را افزایش دهید، بلکه تجربه‌ای تعاملی‌تر با مجموعه داشته باشید. به صورت کلی بخش Squad، فرصت‌های جدیدی برای بهره برداری از قدرت جمعی ایجاد کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا از مزایای همکاری با دیگران بهره‌مند شوید.علاوه بر این، شما می‌توانید از ارز Star، برای خرید و ارتقای کارت‌های بازی استفاده کنید و سطح استخراج و کارایی خود را به طور چشمگیری بهبود بخشید. استفاده از ارز Star برای خرید و ارتقا کارت‌ها، یکی از راه‌های اصلی پیشرفت در بازی است.

 

ارز cex.io کی لیست میشه؟

 

ارز cex.io کی لیست میشه؟

بازی اس ای ایکس یک ایردراپ تلگرامی است که به دلیل داشتن رابط کاربری ساده توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است و این روزها هزاران نفر با شرکت در این بازی سکه‌های Cex به دست می‌آورند. البته بهتر است بدانید فرصت زیادی برای شرکت در بازی سی ای ایکس باقی نمانده، زیرا توسعه دهندگان این بازی به تازگی اعلام کرده‌اند که ارز CEX در تاریخ 19 اکتبر (28 مهر ماه) عرضه می‌شود.

در این بین بسیاری از صرافی های شناخته شده حمایت خود را از این توکن اعلام کرده‌اند و صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز قصد دارد پس از لیست شدن ارز سی ای ایکس، این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند. با در نظر داشتن این موضوع تا پیش از لیست شدن این توکن، ارز CEX از ارزش مادی برخوردار نیست و تنها به عنوان یکی از آیتم‌های درون بازی استفاده می‌شود.

 

قیمت ارز سی ای ایکس چقدر است؟

 

قیمت ارز سی ای ایکس چقدر است؟

پس از اعلام خبر لیست شدن ارز سی ای ایکس بسیاری از کاربرانی که تا به این لحظه در بازی CEX شرکت کرده‌اند به دنبال قیمت دقیق این رمز ارز می‌باشند تا ببینند زمانی که صرف این بازی کرده‌اند ارزشش را داشته یا خیر. با در نظر داشتن این موضوع باید بگوییم که تا زمان لیست شدن ارز CEX قیمت دقیق این توکن مشخص نیست. البته این روزها قیمت‌هایی در خصوص ایردراپ های تلگرامی به گوش می‌رسد که تمامی این اعداد و ارقام براساس حدس و گمان است و دقیق نیست. از همین رو برای اطلاع از قیمت دقیق این رمز ارز باید تا 19 اکتبر منتظر بمانید.

 

جمع بندی

بازی سی ای ایکس (CEX) یکی از محبوب‌ترین ایردراپ های تلگرامی است که در سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است و عملکردی مشابه همستر کامبت و نات کوین دارد. با در نظر داشتن این موضوع اگر در این دو ایردراپ محبوب شرکت کرده باشید به راحتی می‌توانید در ایردراپ بازی سی ای ایکس نیز شرکت کنید و به جمع آوری سکه‌های CEX بپردازید. البته اگر تا به این لحظه نیز در هیچ ایردراپی شرکت نکرده‌اید و سی ای ایکس تنها ایردراپی است که قصد شرکت در آن را دارید نگران نباشید.

زیرا محیط بازی سی ای ایکس به شکل ساده‌ای طراحی شده است و شما تنها با ضربات متعدد بر روی صفحه بازی می‌توانید سکه به دست آورید. البته این روش تنها راه به دست آوردن سکه CEX نیست و بخش‌های مختلفی برای بازی cex.io طراحی شده است که ما در این مقاله به توضیح کاملی در خصوص بازی سی ای ایکس پرداختیم تا بتوانید در فرصت‌های باقی مانده به جمع آوری سکه‌های سی ای ایکس بپردازید.

 

سوالات متداول

آیا بازی سی ای ایکس بر روی دسکتاپ نیز قابل نصب است؟

خیر بازی سی ای ایکس به شکلی طراحی شده است که کاربران تنها می‌توانند با تلفن همراه خود در این بازی شرکت کنند و ارز CEX دریافت کنند.

آیا بازی cex.io power tap معتبر است؟

از آنجایی که بازی سی ای ایکس توسط صرافی CEX.IO راه اندازی شده است و در 11 سال فعالیت این صرافی تجربه خوبی را برای کاربران رقم زده است از همین رو می‌توان نسبت به اعتبار بازی سی ای ایکس خوشبین بود.

آیا زمان اعلام شده برای عرضه ارز CEX قطعی است؟

توسعه دهندگان بازی سی ای ایکس اعلام کرده‌اند که رمز ارز بومی این پروژه یا همان CEX در تاریخ 19 اکتبر عرضه می‌شود اما قطعی در زمان عرضه این رمز ارز وجود ندارد زیرا ممکن است پروژه CEX با مشکلاتی روبرو شود و عرضه آن به تعقیب بیوفتد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها