تحلیل شیبا (SHIB)؛ سه شنبه 1 تیر 1400

ارز دیجیتال شیبا حدود 1 سال است که به خانواده بزرگ رمز ارزها پیوسته است. شیبا از بدو تولد تا کنون توانسته خریداران زیادی را به سمت خود بکشاند. سودهای میلیونی و میلیاردی شیبا، فعالان بازار ارز دیجیتال را به شدت متعجب کرد. کسی فکر نمی کرد که یک میم کوین که هدف و کارایی خاصی ندارد بتواند در کمتر از یک سال رشدی باورنکردنی داشته باشد. شیبا توانست در مدتی کوتاه خود را به رتبه 30 بازار برساند!

 

معرفی شیبا و دلایل رشد قیمت آن

شیبا که با نماد SHIB نشان داده می شود، یکی از نوادگان دوج کوین است. ارزی که فقط برای سرگرمی ساخته شده و کاربرد خاصی در زندگی انسان ندارد. با رشد قیمت دوج کوین که پس از توییت های ایلان ماسک اتفاق افتاد، گرایش مردم به میم کوین ها بیشتر شد. ارز دیجیتال SHIB هم توانست از این فرصت حداکثر استفاده را ببرد و خود را تا حد بسیار زیادی ارتقا دهد. پس رشد قیمت دوج کوین و افزایش تقاضا برای شیبا را می توانیم دلایل رشد این ارز معرفی کنیم. از شیبا به عنوان قاتل دوج کوین هم ذکر شده. سازنده شیبا ادعا می کند که این ارز می تواند جای دوج کوین را بگیرد.

 

 

معرفی ارز دیجیتال شیبا

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال SHIB

تحلیل تکنیکال رمز ارز شیبا، شناخت شما نسبت به موقعیت نموداری این ارز را تقویت می کند. با استفاده از این تحلیل می توانید خرید خود را حرفه ای تر کنید و سود احتمالی بیشتری از آن کسب کنید. هدف از انتشار این تحلیل شیبا سیگنال دهی نمی باشد و معاملات نهایتا با نظر و مسئولیت مستقیم خود شما انجام می شوند. این مطالب آموزشی هستند و به شما در رفع ایراداتتان کمک می کنند. در تصویر زیر، تحلیل تکنیکال شیبا را مشاهده می کنید. این تحلیل در تایم فریم روزانه مقیاس لگاریتمی انجام شده است.

قیمت شیبا اکنون 0.000006 دلار است که بسیار مقدار ناچیزی می باشد. این ارز در رتبه 31 بازار قرار دارد.

 

تحلیل تکنیکال شیبا

 

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال SHIB

اصلی ترین معیارهای بررسی بنیادی ارزها را می توان در سه عامل خلاصه کرد. رفتار توسعه دهندگان، بلوغ بازار و فعالیت کاربران، نشان دهنده قدرت یک شبکه یا ارز دیجیتال می باشد. هر چقدر که یک ارز قدرتمند تر باشد، راحت تر ترقی می کند. از آن جایی که ارز دیجیتال شیبا کمتر از 1 سال عمر دارد و اطلاعات و داده های تجربی زیادی درباره آن وجود ندارد، بررسی این عامل کار دشواری می باشد. با این حال می توانیم از جهاتی دیگر آینده شیبا را حدس بزنیم.

شیبا با یک رشد هیجانی توانست مخاطبان زیادی جذب کند. پس از ورود خریداران به بازار شیبا در نقطه ATH این ارز، قیمت آن به شدت کاهش یافت. با این حال هنوز هم نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در این ارز بسیار بالا است. این یک پوئن مثبت برای شیبا در نظر گرفته می شود. نقطه مقابل این مورد که یک پوئن منفی است، نبودن بلوغ کافی برای بازار است. اگر قیمت شیبا به 0.01 دلار هم برسد یعنی قیمت این ارز چندین هزار برابر می شود. به موازات این موضوع حجم کلی بازار به شکل غیرممکنی افزایش می یابد. پس می توانیم رسیدن شیبا به قیمت 0.01 دلار را یک امر غیر ممکن بدانیم. با این حال حتی اگر قیمت شیبا به 0.001 دلار هم برسد، یعنی بیش از 100 برابر رشد می کند!

 

خرید شیبا

خرید شیبا یک معامله پر ریسک است. معامله ای که در آن ممکن است سودی بی نظیر به دست آورید. روی دیگر این معامله از دست دادن سرمایه تان می باشد. پس اگر بخواهید این ریسک را بپذیرید، به هیچ عنوان پول های ضروری خود را وارد معامله نکنید. برخی افراد با فروش خانه و ماشین یا گرفتن وام و قرض، ضررهای جبران ناپذیری را متحمل می شوند. حتی برای خرید بیت کوین که معتبر ترین ارز دیجیتال می باشد هم این کار اشتباه است. پول های بی استفاده خود را وارد بازار کنید تا از ضرر سنگین احتمالی جلوگیری کنید و معاملاتی سودمند داشته باشید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها