قیمت ارز دیجیتال اتریوم تا سال 2030 چقدر خواهد شد؟

نظرسنجی های زیادی پیرامون قیمت ارزهای دیجیتال در بازه های زمانی مختلف انجام می شود که هر کدام نتایج متفاوتی هم دارند. این نظرسنجی ها در جوامع مختلف و بین افراد گوناگون به عمل می آیند و برآوردی از آینده ارزهای دیجیتال دارند. یکی از این موارد که اخیرا درباره اتریوم انجام شد، نتایج جالبی را به همراه داشت. طبق این نظرسنجی، حدود 80% شرکت کنندگان اعتقاد داشتند که قیمت ارز دیجیتال اتریوم تا سال 2030 به 14 هزار دلار خواهد رسید. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، قیمت اتریوم از نقطه فعلی (1605 دلار)، بیش از 9 برابر می شود! البته عده ای هم اعتقاد دارند که در صورت اصلاح دوباره بازار، ممکن است که قیمت اتریوم تا 600 دلار سقوط کند. با قبول این فرضیه، جهش اتریوم از کف قیمتی تا سقف مفروض در سال 2030، بیش از 23 برابر خواهد بود!

قیمت اتریوم

چه دلایلی برای افزایش قیمت ارز دیجیتال اتریوم وجود دارد؟

این که قبول کنیم قیمت اتریوم چند برابر می شود دلیلی بر خوش بین بودن ما نیست. اتریوم ارز دیجیتال پر ظرفیتی می باشد و کاربردهای بسیاری دارد. از طرفی سوابق قیمتی آن هم رشد قیمت های چند برابری را به ما نشان می دهند. علاوه بر این پذیرش ارزهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است و اتریوم یکی از بزرگ ترین رمز ارزها می باشد. بنابراین تعجبی ندارد اگر که قیمت ارز دیجیتال اتریوم باز هم چند برابر شود.

فارغ از این مسائل، عوامل دیگری هم هستند که می توانند افزایش قیمت کوین ETH را تضمین کنند. تکمیل رویداد مرج (Merge) و ورود اتریوم به جهان سیستم های اجماع مبتنی بر اثبات سهام یکی از این موارد است. علاوه بر این، راه اندازی نهایی پروژه اتریوم 2.0 نیز می تواند مهر تاییدی بر افزایش قیمت چند برابری این ارز دیجیتال در آینده باشد. از این گذشته، ضعف رقبای اتریوم در ارائه خدمات هم می تواند کاربران را به سمت این شبکه بکشاند و بازار قراردادهای هوشمند، NFT، متاورس، وب 3.0 و… را تسلیم اتریوم کند.

بنابراین دلایل و احتمالات مختلفی برای رشد قیمت اتریوم و رسیدن آن به سطوح بالای 10 هزار دلار وجود دارد. اما این که همه این احتمالات به وقوع بپیوندند را زمان ثابت می کند. به همین جهت شما باید در کنار سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید از وقایع بازار هم مطلع باشید تا بتوانید بهترین تصمیم ها را بگیرید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها