سرمایه گذاران موفق اتریوم را بشناسید

کسانی که به تازگی می خواهند وارد بازار ارز دیجیتال شوند، نگرانی های مختلفی دارند. یکی از این نگرانی ها، آینده سرمایه گذاری آن ها می باشد. به همین دلیل بسیاری از این افراد، تجربه سرمایه گذاران قبلی را مورد بررسی قرار می دهد. این کار به شما هم کمک می کند تا بدانید کسانی که روی یک ارز دیجیتال سرمایه گذاری کردند چه وضعیتی دارند. در این مقاله، ما سرمایه گذاران موفق اتریوم را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید دید خوبی را نسبت به وضعیت فعلی سرمایه گذاران اتریوم به دست آورید.

 

سرمایه گذاران اتریوم

 

سرمایه گذاران موفق اتریوم چه کسانی هستند؟

اتریوم یکی از بزرگ ترین جوامع سرمایه گذاران را در بین ارزهای دیجیتال دارد. به همین منظور، می توانیم به راحتی متوجه شویم که افراد زیادی روی اتریوم سرمایه گذاری می کنند. اما آینده همه این افراد موفق می شوند؟ آمار فعلی مربوط به امروز (31 آگوست 2022)، در این باره اطلاعات مفیدی را به ما می دهد. طبق آمار و ارقام سایت Into-the-block، در قیمت فعلی اتریوم که معادل 1,571 دلار می باشد، 53 درصد از خریداران این ارز دیجیتال در سود هستند. 3 درصد از این افراد در نقطه سر به سر (نه سود و نه ضرر) قرار دارند. 44 درصد باقی مانده نیز، میانگین خرید بالاتری نسبت به قیمت فعلی اتریوم دارند و در موقعیت ضرر هستند. بنابراین به سادگی متوجه می شوید که همه سرمایه گذاران اتریوم موفق نیستند.

آمار دیگری در Into-the-block وجود دارد که به ما می گوید 62 درصد سرمایه گذاران اتریوم، بیش از 1 سال پیش این ارز دیجیتال را خریده اند. 33 درصد از سرمایه گذاران نیز، کمتر از یک سال است که اتریوم را هولد می کنند. 5 درصد مابقی هم در یک ماه اخیر به جمع سرمایه گذاران اتریوم اضافه شدند. بنابراین می توانیم حدس بزنیم که اکثر سرمایه گذاران موفق اتریوم، افراد صبوری هستند که بیش از یک سال از سرمایه گذاری آن ها می گذرد. با این تفاسیر، شما هم برای این که یک سرمایه گذار موفق باشید، باید صبر کنید تا بهترین نتایج را بگیرید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها