بررسی روند صعودی اتریوم (ETH) در یک هفته اخیر

در یک هفته اخیر، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال مطرح بازار افزایش پیدا کرد و بررسی روند صعودی اتریوم نیز، نشان می دهد که ETH هم در بین این ارزها قرار دارد. اتریوم بعد از دوج کوین بیشترین میزان رشد هفتگی را به خود اختصاص داد. در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار، تنها دوج کوین (DOGE) رشد قیمت بیشتری را نسبت به اتریوم تجربه کرد. این ارز دیجیتال توانست در طول 7 روز گذشته، نزدیک 80% رشد کند و شرایط خود در بازار را بهبود بخشد. اتریوم نیز، با رشدی بالغ بر 23%، دومین ارز دیجیتال سودده در میان برترین های بازار بود.

در ادامه به بررسی روند صعودی اتریوم در بازه های زمانی مختلف می پردازیم تا بهتر بتوانید شرایط این ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.

 

بررسی روند صعودی اتریوم

 

بررسی روند صعودی اتریوم (ETH)

اهمیت اتریوم تقریبا برای تمامی فعالان بازار کریپتوکارنسی واضح و روشن است. بنابراین تحلیلگران و سرمایه گذاران زیادی حرکات این ارز دیجیتال مهم را زیر نظر دارند. ممکن است که فعالان ایرانی بازار ارز دیجیتال، به خاطر شرایط اجتماعی به وجود آمده و همچنین سختی دسترسی به اینترنت، چندان از وضعیت ارزهای دیجیتال مهم بازار از جمله اتریوم آگاه نباشند. به همین جهت ما در این مقاله به بررسی روند صعودی اتریوم در روزهای اخیر می پردازیم.

با نگاهی به حرکت قیمتی اتریوم در 24 ساعت اخیر، متوجه رشد 6 درصدی این ارز دیجیتال می شویم. نقطه آغاز این رشد قیمت، هفته گذشته بود که اتریوم و بسیاری از ارزهای دیجیتال مطرح دیگر را احیا کرد. همانطور که گفتیم، در این یک هفته اتریوم بعد از دوج کوین بیشترین میزان رشد را در بین برترین های بازار به خود اختصاص داد. با ادامه این روند صعودی، قیمت اتریوم توانست مرز 1600 دلار را رد کند و سود خوبی را به سرمایه گذاران بدهد.

با این حال، هنوز هم حدود یک سوم سرمایه گذاران اتریوم نسبت به میانگین قیمت خرید خود در ضرر هستند. امید است که با ادامه روند صعودی اتریوم در ماه های آینده، ضرر سرمایه گذاران جبران شود و شرایط خوبی برای آن ها رقم بخورد.

اکنون که دومین ماه سال جدید میلادی را آغاز کرده ایم، وضعیت مجددا امیدوارکننده شده است. بررسی روند صعودی اتریوم در روزهای اخیر قیمت این ارز دیجیتال را مجددا به مرز 1600 دلار رسانده و می تواند نویدبخش یک حرکت صعودی تازه باشد. با این حال، علاوه بر بررسی روند صعودی اتریوم در روزهای اخیر، باید روند سایر ارزهای دیجیتال و رفتار سرمایه گذاران را نیز زیر نظر داشته باشیم. به همین خاطر، در بخش اخبار اتریوم اطلاعات لحظه ای مربوط به این رمز ارز را در اختیار شما قرار می دهیم.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها