تولد یک سالگی بیبی دوج؛ برنامه های بیبی دوج برای متاورس

بیبی دوج که در ابتدا به عنوان جایگزینی برای دوج کوین اما بر بستر شبکه بایننس اسمارت چین ظهور کرد، در تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد) تولد خود را جشن گرفت. این پروژه یک ساله شد و به همین مناسبت، نویسندگان آن پیش‌ گفتاری در خصوص متاورس بیبی دوج به اسم وربِل (Wearable) منتشر کردند. 

به نقل از U.Today، تیزر تبلیغاتی جدید این متاورس هر چند کوتاه بود. اما در عین حال تفاوت‌ ها و تغییرات را به شکل آواتار های دیجیتالی در متاورس وربل بیبی دوج نشان داد. کاربران می‌ توانند بهبودها را از لحاظ بصری و گرافیکی و همچنین انیمیشن‌ های دوج‌ های مجازی مشاهده کنند.

هرچند این موضوع هنوز مشخص نیست که آیا این متاورس طبق گزارشات قبلی بر بستر پلتفرم دیسنترالند (Decentraland) است یا یک پروژه کاملا مستقل به شمار می‌ آید. BSC Daily نیز بیان کرد که از توکن BABYDOGE می‌ توان به عنوان ارز داخل بازی برای متاورس استفاده کرد.

 

تولدت یک سالگی بیبی دوج

در تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد) شت کوین بیبی دوج تولد یک سالگی خود را جشن گرفت و به همین مناسبت، حساب رسمی BABYDOGE در توییتر، توییت یکی از طرفداران با مضمون “بهترین دستاوردهای سال” را بازنشر کرد. طبق آمار و ارقام موجود که فقط برای یک سال هستند، این پروژه توانسته است بیش از 1.4 میلیون فالوئر در توییتر، تقریبا 300,000 کاربر در جامعه‌های تلگرامی، 61,000 نفر در دیسکورد، بیش از 320,000 فالوور در فیسبوک و 284,000 فالوور در اینستاگرام به دست آورد.

جامعه بیبی دوج همچنین گزارش داد که ارزش بازار این ارز دیجیتال در طول سال به رکورد بیش از یک میلیارد دلار می‌ رسد. به طوری که تعداد کل دارندگان این توکن بیش از 1.5 میلیون نفر است. این نکته نیز حائز اهمیت است که 45.9% توکن‌ های BABYDOGE سوختند.

 

معرفی مختصر BABYDOGE

ارز دیجیتال بیبی دوج کوین با نماد BABYDOGE، یک توکن کریپتوکارنسی نوپا که توسط جامعه آنلاین طرفداران ارز محبوب دوج کوین ظهور کرد. احتمالا اسم این رمز ارز تلاشی اتصال به موج طرفداران پدر خود، یعنی دوج کوین است. اما شباهت این دو به همین جا ختم می‌ شود.

برخلاف دوج کوین که توکن بومی شبکه خودش است، بیبی دوج یک توکن است که هیچ تکنولوژی اساسی یا هیچ‌ گونه کاربردی ندارد و روی شبکه بایننس اسمارت چین اجرا می‌ شود. سیستم استیکینگ بیبی دوج طوری طراحی شد تا از کارمزد هر تراکنشی که کاربرهای این ارز دیجیتال انجام می‌ دهند، پاداشی به کیف پول هولدرهای آن واریز شود.

ارز دیجیتال BABYDOGE هیچ استفاده‌ ای در دنیای واقعی ندارد اگرچه که درخواست برای این رمز ارز، از تمرکز آن بر امور خیریه نشأت می‌ گیرد. در وایت پیپر BABYDOGE ذکر کردند که این ارز دیجیتال به دنبال تحقق ماموریت “نجات سگ‌ های نیازمند” است. یک کیف پول با موجودی 2.2 درصد از عرضه کل بیبی دوج به امور خیریه اختصاص پیدا کرد. هر تراکنش بیبی دوج 5% کارمزد دارد که به کیف پول هولدرها اختصاص دارد.

از این مبلغ، 2.2% به ولت امور خیریه اختصاص می‌ یابد. ولت مذکر کاملا به شرکای خیریه Baby Dogecoin وقف شدند. این تیم تاکنون مبلغ 75 هزار دلار را به یک سازمان غیرانتفاعی واقع در واشنگتن، به نام Paws With Cause، اختصاص داد که این سازمان پناهگاه‌ های محلی برای کمک به سگ‌ ها را اداره می‌ کند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پریسا
پریسا
2 سال قبل

من خیلی طرفدار بیبی دوج نیستم