وضعیت ارزهای دیجیتال برتر بازار به چه شکل است؟

ارزهای دیجیتال برتر بازار در مقایسه با روزها، هفته ها و ماه های گذشته خود وضعیت متفاوتی دارند. از زمانی که روند بازار نزولی شد و قیمت ارزهای دیجیتال کاهش یافت، شرایط جدیدی برای آن ها شکل گرفت. شرایطی که در آن اکثر رمز ارزها با اوج قیمت خود اختلاف فاحشی پیدا کردند. اکثر رمز ارزها هم در این دام گیر افتادند و نتوانستند از آن فرار کنند. از این رو قیمت برترین ارزهای دیجیتال بازار روز به روز کمتر شد و بیشترین اختلاف را با سقف گذشته خود ثبت کرد. یکی از قربانیان این تغییر روند که بیشترین ضرر را در این بین متحمل شد، ارز دیجیتال شیبا بود. وضعیت شیبا در این چند وقت به شکلی شد که قیمت این ارز دیجیتال از اوج تاریخی (ATH) خود 90% کمتر شد!

 

آینده ارزهای دیجیتال

 

وضعیت ارزهای دیجیتال در آینده چه خواهد شد؟

سایر ارزهای دیجیتال بزرگ مانند بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین، ریپل، سولانا و… نیز چنین سقوطی را تجربه کردند. این رمز ارزها بالغ بر 60% ارزش خود را از دست دادند و به کف قیمتی رسیدند. البته که هنوز هم بسیاری از تحلیلگران معتقد اند که کف قیمتی واقعی در آینده از راه می رسد. بنابراین از دید این افراد، ممکن است که قیمت ارزهای دیجیتال باز هم کاهش پیدا کند. برخی تحلیلگران هم نظر متفاوتی دارند و معتقد اند که وضعیت ارزهای دیجیتال تغییر خواهد کرد و قیمت آن ها افزایش خواهد یافت.

مسلما دیر یا زود و کم یا زیاد، قیمت ارزهای دیجیتال افزایش پیدا خواهد کرد. با این حال تشخیص درست زمان افزایش قیمت و مقدار آن است که بیشترین سود را به ارمغان می آورد. به همین دلیل است که اکثر افراد از کسب سود جا می مانند یا نمی توانند سود زیادی به دست آوردند. کسانی که در کف های قیمتی خرید می کنند شانس بیشتری نسبت به سایرین دارند و عموما موفق تر اند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها