قیمت اتریوم و بیت کوین تا پایان سال 2022

به گزارش FSLsight: “یک جرقه می تواند باعث 5 برابر شدن بیت کوین شود”.  این گزارش قیمت بیت کوین و اتریوم ، دو رمز ازر بزرگ را بر اساس ارزش بازار تا پایان سال 2022 طبق مجموعه ای از معیار های کلیدی پیش بینی می کند. شرکت تحقیقاتی مالی FSLsight در گزارش جدید خود پیش بینی خرد که قیمت بیت کوین می تواند تا پایان سال 2022 به 222,000 دلار برسد. همچنین قیمت اتریوم هم می تواند تا 12,000 دلار را تا پایان سال تجربه کند. در هنگام نوشتن این مقاله قیمت بیت کوین (43,570 دلار) و قیمت اتریوم (3,120 دلار) معامله می شوند. این به معنای افزایش تقریبا چهار الی پنج برابری قیمت برای این دو ارز است.

گزارش Digital Assets In A Post-Cycle World چندین عامل را توضیح می‌دهد که احتمالاً با یکدیگر ترکیب می‌شوند تا قیمت‌ها را تا پایان سال به اوج برسانند. در مقایسه با سایر چرخه ها، به نطر می رسد که BTC به آنچه در گزارش “ارزش های بیش از حد کف آلود” می نامند، دست نیافته است. این را می توان به کارایی بهتر در بازار، یا انتقال از راه حل پرداخت به ذخیره ارزش نسبت داد. فقدان قیمت های حباب مانند این واقعیت را نشان می دهد که از زمان نصف شدن بیت کوین در می (2020)، ارزش بازار بیت کوین تنها با افزایش 3.7 برابری به اوج خود رسید. طبق گزارش:

پویایی عرضه فعلی را می توان به بهترین شکل به عنوان یک بشکه باروت توصیف کرد. این سوال باقی می ماند که چه کسی کبریت را روشن می کند.

 

پیش بینی آینده قیمت اتریوم

 

پیش بینی آینده قیمت اتریوم و بیت کوین

پیش بینی صعودی برای اتریوم با نشان دادن اینکه چگونه اتریوم در سال 2021 نزدیک به 10 میلیارد دلار کارمزد ایجاد کرد، آغاز شد. طبق این گزارش نرخ رشد سالانه اتریوم از سال 2020، 1564% است. بر اساس FSLsight، اتریوم از سال 2021 نسبت به سال 2020 شاهد رشد 1564% بود، که رشد بسیار قوی ای است. دینامیک عرضه اتریوم سیگنال های صعودی را برای تحلیلگران نشان می دهد. بنا بر این گزارش ها:

در حالی که ما لزوماً معتقد نیستیم که این امر باعث می شود ETH پول “باعث” شود، مطمئناً برای قیمت مفید است.

 

در حال حار قیمت اتریوم بالای 3 هزار دلار است اما اطلاعات شبکه نشان می دهد که ممکن است این یک تله ی گاوی باشد. تحلیلگران FSLsight به این نتیجه رسیدند که ETH به طرز قابل توجهی کمتر از ارزش واقعی خود است. آنها معتقد اند زمانی که اتریوم به اجماع ثبات سهام و توسعه ی پلتفرم ETH 2.0  برسد، قیمت آن افزایش چشمگیری خواهد داشت. همچنین با راه اندازی احتمالی صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETH)، قیمت اتریوم تا  12,000 دلار در پایان سال 2022 پیش بینی می شود.

گزارش FSInsight همچنین اشاره کرد ارزش فعلی بیت کوین مثل ارزش آن در پایین ترین سطح خود در آوریل 2020 است، زمانی که قیمت بیت کوین هنوز زیر  10,000 دلار بود. از ان نقطه، قیمت بیت کوین در سال بعدش به طور پیوسته افزایش یافت . این افزایش تقریبا به طور nonstop ادامه یافت تا به بالاترین حد خود حدود 57,000 دلار در ماه می 2021 رسید. در نهایت این گزارش پیش بینی می کند که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2022 به محدوده ی 138,000 الی 222,000 دلار برسد.

 

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها