آموزش نحوه استفاده از اپلیکیشن بیت ایمن

صرافی ارز دیجیتال یکی از ابعاد مهم در حوزه کریپتوکارنسی می‌باشد. زیرا کاربران می‌توانند با ثبت نام در این پلتفرم‌ها به خرید و فروش و همچنین واریز و برداشت رمز ارزها بپردازند. البته با پیشرفت هرچه بیشتر بازار رمز ارزها، صرافی های ارز دیجیتال نیز ویژگی‌ها و پیشرفت‌های زیادی را به همراه داشتند. از همین رو ارائه اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال یکی از همین ویژگی‌ها می‌باشد و کاربران می‌توانند به راحتی در این اپ ها به انجام معاملات خود بپردازند.

با در نظر داشتن این موضوع صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز برای فراهم کردن شرایطی آسان‌تر برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران، اپلیکیشن بیت ایمن را راه‌اندازی کرده است. برهمین اساس فعالان حوزه ارزهای دیجیتال می‌توانند با نصب این اپلیکیشن، معاملات خود را در اپ بیت ایمن انجام داده و روند ساده‌تری را طی کنند. از همین رو ما در ادامه مقاله قصد داریم نحوه عملکرد اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن را به شما آموزش دهیم.

  1. راه اندازی اپلیکیشن بیت ایمن
  2. خرید آسان در اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن
  3. بازار حرفه‌ای در اپلیکیشن بیت ایمن چگونه است؟
  4. نحوه واریز تومانی در اپلیکشن صرافی بیت ایمن
  5. واریز رمز ارز در اپلیکیشن بیت ایمن
  6. نحوه برداشت از اپلیکیشن بیت ایمن

 

راه اندازی اپلیکیشن بیت ایمن

ابتدا برای راه‌اندازی اپلیکیشن بیت ایمن ابتدا باید اپ آن را دانلود کنید. برای انجام این کار اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید می‌توانید از طریق کافه بازار، مایکت یا حتی لینک مستقیم اپ بیت ایمن را دانلود کنید. البته اگر از سیستم عامل IOS نیز استفاده می‌کنید برای دانلود این اپ می‌توانید از سایت سیبچه، اپلیکیشن بیت ایمن را دانلود کرده و بر روی سیستم عامل خود نصب کنید.

پس از نصب این اپ باید در قسمت ورود اطلاعاتی همچون ایمیل، رمز عبور و کد امنیتی خود را وارد کنید. پس از انجام این مراحل اپلیکیشن از شما کد تایید موبایل می‌خواهد که این کد برای شماره همراه شما پیامک می‌شود. از همین رو پس وارد کردن کد تایید موبایل وارد صفحه اصلی اپلیکیشن می‌شوید. البته در صورتی که کد دو عاملی (Google authenticator) شما فعال باشد در این بخش از اپلیکیشن باید رمز دو عاملی را وارد کنید.

برهمین اساس پس از انجام تمامی این موارد صفحه اصلی اپلیکیشن برای شما باز می‌شود. در این صفحه می‌توانید گزینه‌هایی همچون تاریخچه، جوایز، دعوت دوستان و همچنین واریز تومانی را مشاهده کنید. البته در قسمت پایین صفحه اصلی بخش‌هایی همچون بازارها، خرید آسان، خرید و فروش و کیف پول برای شما درج شده است. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم نحوه خرید و فروش رمز ارزها را در اپلیکیشن بیت ایمن به شما شرح دهیم.

 

خرید آسان در اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن

انجام معاملات در اپلیکیشن بیت ایمن به دو صورت متفاوت انجام می‌شود که یکی از این دو روش خرید و فروش آسان می‌باشد. برای ورود به روش معامله آسان می‌توانید از پایین صفحه قسمت خرید آسان را انتخاب کنید. در این زمان صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده‌ می‌شود که در این قسمت می‌توانید به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بپردازید.

البته در این بخش اگر قصد خرید رمز ارزی را دارید تنها کافی است گزینه خرید را انتخاب کنید. پس از آن باید بازار معاملاتی خود را که شامل تومان و تتر می‌شود مشخص کنید و  رمز ارز مورد نظر خود را به همراه مبلغ کل خرید تعیین کرده و گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید. پس از انجام تمامی این مراحل خرید شما انجام می‌شود. البته فروش این روش معاملاتی نیز به همین شکل است و شما می‌توانید به راحتی با این روش معاملات خود را انجام دهید.

 

خرید آسان در اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن

 

بازار حرفه‌ای در اپلیکیشن بیت ایمن چگونه است؟

البته همانطور ک به آن اشاره کردیم معامله در اپلیکیشن صرافی بیت ایمن به دو روش انجام می‌شود. برهمین اساس برای اطلاع در خصوص روش دوم کافی است در کادرهای پایین گزینه خرید و فروش را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه خرید و فروش، صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که در کادر بالا می‌توانید تمامی سفارشات و آخرین معاملات را مشاهده کنید. پس از آن کادری به نام سفارشات باز و معاملات قرار گرفته شده است که در این قسمت تنها سفارشات باز و معاملات شما درج شده است.

 

سفارشات

 

اما همانطور که گفتیم این بخش بیشتر برای انجام معاملات حرفه‌ای در اپلیکیشن بیت ایمن طراحی شده است. برهمین اساس برای انجام معامله در این اپ باید به قسمت پایینی همان صفحه مراجعه کنید و گزینه خرید و فروش را انتخاب کنید. ما در این بخش قصد داریم گزینه فروش را انتخاب کرده و در خصوص آن به شما آموزش دهیم زیرا شرایط خرید در این روش معاملاتی مشابه فروش آن است. برای انجام این کار باید گزینه فروش را انتخاب کنید پس از انتخاب این گزینه صفحه‌ای جدید به شما نمایش داده می‌شود.

در کادر بالای این صفحه باید بازار معاملاتی که شامل تومان و تتر می‌شود را به همراه رمز ارز مورد نظر خود انتخاب کنید. پس انجام این مراحل باید تعیین کنید که رمز ارز شما بر اساس سفارش عادی به فروش گذاشته شود یا سفارش فوری، پس از انتخاب نوع سفارش خود کافی است بر روی گزینه فروش کلیک کنید تا معامله شما انجام شود. البته اگر سفارش عادی را انتخاب می‌کنید باید دقت کنید که هر زمان بازار به قیمت پیشنهادی شما برسد فروش شما انجام می‌شود.

 

بازار حرفه‌ای در اپلیکیشن بیت ایمن چگونه است؟

 

نحوه واریز تومانی در اپلیکشن صرافی بیت ایمن

اکنون که با نحوه خرید و فروش در بازار ارزهای دیجیتال آشنا شدید بهتر است در خصوص واریز و برداشت تومانی یا رمز ارز نیز در این اپ اطلاعاتی داشته باشید. با در نظر داشتن این موضوع برای واریز تومانی در اپلیکیشن بیت ایمن تنها کافی است در بخش‌های پایین سایت قسمت خانه یا Home را انتخاب کنید. همانطور که در بخش اول به آن اشاره کردیم در صفحه اصلی سایت قسمت‌هایی به نام تاریخچه، جوایز، دعوت دوستان و واریز قرار گرفته شده است و همچنین در این بخش قیمت تمامی رمز ارزها به نمایش گذاشته شده است.

برهمین اساس برای شارژ تومانی کیف پول گزینه واریز را انتخاب کرده و مشخص کنید که قصد دارید چه مقدار کیف پول خود را شارژ کنید. البته توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن مبالغ مشخصی را برای واریز تومانی مشخص کرده‌اند که می‌تواید از طریق نیز واریز تومانی خود را انجام دهید. برهمین اساس پس از انتخاب مبلغ واریز باید شماره کارت مورد نظر خود را مشخص کنید. پس از آن بر روی گزینه انتقال به درگاه پرداخت را انتخاب کنید.

در این زمان به درگاه پرداخت وصل می‌شوید و می‌توانید کیف پول خود را به صورت تومانی شارژ کرده و به معاملات خود بپردازید. البته برای واریز تومان می‌توانید وارد بخش کیف پول شوید، در این بخش لیستی از رمز ارزها را مشاهده می‌کنید. در این بخش برای شارژ تومانی باید گزینه تومان را انتخاب کرده و واریز خود را انجام دهید. پس از انجام این مراحل کیف پول شما یه صورت تومانی شارژ می‌شود

 

نحوه واریز تومانی در اپلیکشن صرافی بیت ایمن

 

واریز رمز ارز در اپلیکیشن بیت ایمن

برای واریز رمز ارزها در اپلیکیشن بیت ایمن ابتدا باید وارد قسمت کیف پول شوید و بر روی رمز ارز مورد نظر خود کلیک کنید. پس از انجام این کار گزینه واریز، برداشت و معامله به شما نمایش داده می‌‌شود. گزینه واریز را انتخاب کرده و شبکه مورد نظر خود را مشخص کنید. در این بخش دقت کنید که شبکه‌ مبدا و مقصد شما یکسان باشد چون در غیر این صورت با مشکل مواجه می‌شوید. پس از انتخاب شبکه مورد نظر آدرس کیف پول خود را کپی کنید و واریز خود را انجام دهید.

 

واریز رمز ارز در اپلیکیشن بیت ایمن

 

نحوه برداشت از اپلیکیشن بیت ایمن

برای آشنایی با مراحل برداشت تومانی در اپلیکیشن بیت ایمن ابتدا باید وارد کیف پولی که برای شما در اپ قرار گرفته شده شوید و گزینه تومان را انتخاب کنید. پس از انجام این کار دو کادر رنگی به نام‌های واریز و برداشت برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت گزینه برداشت را انتخاب کنید. که با انجام این کار صفحه برداشت تومانی برای شما باز می‌شود. در این صفحه شما یک کادر سفید رنگ را مشاهده می‌کنید که موجودی تومانی شما را نشان می‌دهد.

اما در کادر پایین موارد مهم و ضروری درج شده است که برای برداشت تومانی حتما باید آن را مطالعه کنید. پس از گذراندن این مراحل باید میزان برداشت تومانی خود را مشخص کرده و شماره شبا مورد نظر خود را انتخاب کنید. که در این زمان باید بر روی گزینه برداشت وجه کلیک کرده در آخر باید کد تلفن همراه را به همراه رمز دو عاملی وارد کنید. در این صورت برداشت تومانی شما انجام می‌شود.

 

نحوه برداشت از اپلیکیشن بیت ایمن

 

برداشت رمز ارز در اپلیکیشن بیت ایمن نیز شرایطی همچون برداشت تومانی دارد. برای برداشت رمز ارز شما ابتدا باید وارد قسمت کیف پول شوید، رمز ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. در این صورت سه کادر به نام‌های واریز، معامله و برداشت به شما نمایش داده می‌شود. در این بخش باید برداشت را انتخاب کنید و شبکه مورد نظر خود را به همراه مقدار برداشت و آدرس کیف پول وارد کرده و برداشت خود را انجام دهید.

 

برداشت رمز ارز

 

جمع بندی

توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن بیت ایمن برای به شکلی طراحی کرده‌اند که شرایطی مشابه به سایت بیت ایمن داشته باشد تا کاربران به راحتی بتوانند فعالیت خود را در این اپلیکیشن انجام دهند. البته نکته حائز اهمیت این است که بیت ایمن به زودی قصد دارد تغییرات و ویژگی‌های زیادی را در اپلیکیشن و سایت خود اعمال کند. تا سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بتوانند معاملات بهتری را برای خود رقم بزنند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها