چگونه در صرافی بیت ایمن ثبت نام کنیم؟

ثبت‌نام و احراز هویت در سایت صرافی بیت ایمن به‌راحتی و در کم‌ترین زمان ممکن امکان‌پذبراست. برهمین‌اساس ما در این مقاله قصد داریم با کمک تصاویر شما را برای انجام ثبت‌نام و احراز هویت یاری‌کنیم. البته قبل از انجام روند ثبت‌نام ابتدا باید بدانید که لزوما ثبت‌نام و احراز هویت در بیت ایمن به‌چه شکل است و با گذراندن این مراحل چه امتیازاتی به‌شما تعلق می‌گیرد. همچنین باید اطلاع داشته‌باشید که صرافی بیت ایمن به‌شما امکاناتی فوق‌العاده می‌دهد و خیال شما را از بابت معاملاتتان راحت می‌کند. با انجام ثبت نام و احراز هویت در این صرافی:

  1. امکان معامله سریع و امن ارزهای دیجیتال برای شما فراهم می‌شود.
  2. اخبار مهم و آموزش‌های فوری به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  3. می‌توانید دارایی‌های دیجیتال را بخرید و به کیف‌پول‌های مختلف انتقال دهید.
  4. می‌توانید با استفاده از کد دعوت دوستان، دوستان خود را به بیت ایمن دعوت کنید و سود کارمزدشان را دریافت کنید.

این موارد، امکاناتی هستند که پس از ثبت‌نام و احراز هویت در اختیار شما قرار می‌گیرند. اما اصلا چرا باید در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن ثبت‌نام کنیم تا از این امکانات بهرمند شویم؟ در قسمت بعد با ویژگی‌های این صرافی آشنا می‌شویم.

 

ویژگی های صرافی بیت ایمن

صرافی بیت ایمن، جز سریع‌ترین و امن‌ترین مرجع خرید و فروش ارز دیجیتال در کشور می‌باشد. این پلتفرم با داشتن بیشترین تنوع ارزی در بین صرافی‌های P2P به شما امکان خرید و فروش 49 ارز دیجیتال می‌دهد. البته در صرافی بیت ایمن مسابقات‌اینستاگرامی بسیاری برگزار می‌شود که در آن مسابقات جایزه‌های متنوعی به کاربران اهدا می‌شود. همچنین کاربران با رجوع به صفحه تلگرام و اینستاگرام بیت ایمن می‌توانند از اخبار مهم بازار ارز دیجیتال مطلع شوند. اکنون که با بعضی از ویژگی و مزایای صرافی بیت ایمن آشنا شدید بهتراست بدانید ماجرا اینجا تمام نمی‌شود بلکه پلتفرم بیت ایمن از مزایای دیگری نیز برخوردار است که به شرح زیر می‌باشد.

  • امنیت و سرعت بسیار بالا
  • ثبت‌نام و احراز هویت سریع و آسان
  • داشتن بیشترین تنوع ارزی
  • مسابقات‌اینستاگرامی پر جایزه
  • کسب‌درآمد از دعوت دوستان
  • کیف‌پول مجازی سه امضایی ارز دیجیتال
  • کارمزد بسیار پایین در معاملات
  • آموزش‌ها و تحلیل‌های رایگان در بلاگ بیت ایمن
  • پشتیبانی‌آنلاین 24 ساعته در همه روزهای هفته

این 9 ویژگی، بیت ایمن را به یک انتخاب مطمئن تبدیل می‌کند. اکنون با مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در این صرافی آشنا شدید. بهتراست بدانید احراز هویت یک فرایند قانونی است که به‌دستور پلیس‌فتا، تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی ملزم به اجرای آن هستند و حتی بسیاری از صرافی‌های خارجی همچون بایننس و کوین‌بیس احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده‌اند. درفرایند احراز هویت، اطلاعات شما، با اطلاعات فردی که داخل سایت ثبت‌نام کرده‌است تطبیق داده می‌شود.

این امر، در جهت جلوگیری از سواستفاده و کلاهبرداری‌های سایبری انجام می‌گیرد. قطعا هیچ‌کدام از شما دوست ندارید که کسی داراییتان را بدزدد، پس باید نسبت به انجام این فرایند اقدام‌کنید. مراحل انجام ثبت‌نام و احراز هویت در بیت ایمن به ترتیب در بخش‌بعدی توضیح داده می‌شود.

 

راهنمای انجام ثبت نام

برای ثبت‌نام، کافی است مطابق تصویر زیر عمل کنید. ابتدا وارد سایت صرافی بیت ایمن شوید و در قسمت بالای صفحه روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید. در این قسمت، از بین دو گزینه ثبت‌نام و ورود، ثبت‌نام را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، اطلاعاتی از شما خواسته می‌شود که باید آن‌ها را با دقت وارد کنید. در قسمت پایین کادر اطلاعات، پذیرش‌قوانین وجود دارد. پس از این که قوانین فعالیت در صرافی بیت ایمن را مطالعه کردید تیک این گزینه را فعال کنید.

 

مراحل ثبت نام

 

تایید کدهای ارسال شده

پس از وارد کردن شماره‌موبایل و ایمیل، دو کد تایید برای شما ارسال می‌شود. این کدها را از ایمیل و پیامک‌های خود بگیرید و در کادر مورد نظر وارد کنید. از این به بعد، تمامی فعالیت‌های شما در صرافی بیت ایمن، از جمله ورود به پنل‌کاربری و انجام معاملات، از طریق ایمیل به شما اطلاع داده‌ می‌شود. پس از انجام این کار، می‌توانید جهت تکمیل اطلاعات‌کاربری خود اقدام کنید.

 

کدهای تایید صرافی

 

انجام احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن

آخرین مرحله ثبت‌نام شما در صرافی آنلاین بیت ایمن، احراز هویت می‌باشد. پس از انجام‌دادن مراحل بالا، می‌توانید با ورود به بخش اطلاعات‌کاربری، داده‌های خواسته شده را تکمیل کنید. تمامی این اطلاعات باید مربوط به‌شخص شما باشد و اطلاعات فردی باید مطابق شناسنامه وارد شوند. در مرجله بعدی باید عکس خود مطابق الگو درخواستی سایت آپلود کنید تا اطلاعات شما به‌طور کامل ثبت شوند.

 

تکمیل اطلاعات کاربری

 

عکسی که در سایت بیت ایمن آپلود می‌کنید، باید مطابق الگوی درخواستی که در پایین صفحه قرار دارد باشد. این کار برای افزایش سطح امنیت‌حساب شما و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی می‌باشد. صرافی بیت ایمن از امن‌ترین پروتکل‌ها برای جلب‌رضایت و اطمینان شما استفاده می‌کند. البته همه این کارها حدود 5 الی 10 دقیقه زمان می‌برند و جهت حفظ امنیت حساب‌کاربری شما ضروری می‌باشند. پلیس‌فتا هم بر فرایند احراز هویت شما نظارت کامل دارد تا بتواند امنیت آن را تضمین کند.

 

بارگذاری تصویر در صرافی بیت ایمن

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، باید متن خواسته‌شده را در یک کاغذ بنویسید و به همراه کارت‌ملی دستتان باشد و فردی از روبرو از شما عکس بگیرد. سپس عکس را داخل سایت بارگذاری کنید. بعد از این که اطلاعات خواسته‌شده را تکمیل کردید، منتظر تماس همکاران ما باشید. همکاران ما در تایم اداری و با توجه به‌زمان ثبت‌نام به نوبت با شما تماس می‌گیرند تا کار شما را در اسرع وقت انجام دهند. پس از این کار، فرایند ثبت‌نام و احراز هویت شما تمام می‌شود و می‌توانید فعالیت خود را در صرافی بیت ایمن آغاز کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیوشا
نیوشا
2 سال قبل

سلام احراز هویت چقدر زمانبر هست؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  نیوشا

سلام
در ساعات اداری بین ۲ الی ۳ ساعت