بررسی وضعیت رمز ارزها در شرایط فعلی بازار

به دلیل اختلالات موجود در مورد اینترنت، بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی مدتی است که از بازار بی خبر اند. از طرفی، سکون رمز ارزها و عدم بروز جهش های کلان، عامل دیگری برای کاهش رغبت سرمایه گذاران به پیگیری اخبار بازار است. اگر می خواهید بدانید که در این مدت رمز ارزهای مختلف چه وضعیتی داشتند، می توانید این مقاله کوتاه را مطالعه کنید. در این مقاله، به بررسی وضعیت رمز ارزها در شرایط فعلی بازار می پردازیم تا بتوانیم اطلاعات مفیدی را درباره شرایط بازار ارائه کنیم. به این منظور، پیشنهاد می کنیم که چند دقیقه ای وقت بگذارید تا از وضعیت بازار به صورت خلاصه آگاه شوید.

 

رمز ارز

 

بررسی وضعیت رمز ارزها در اکتبر 2022

در ماه سپتامبر، اتفاقات بزرگی در بازار ارز دیجیتال رخ داد که سرمایه گذاران را امیدوار کرد. از طرفی، اکتبر نیز یکی از ماه هایی بود که معمولا روی خوشی به سرمایه گذاران نشان می داد. با این حال، در اواخر سپتامبر و اوایل ماه اکتبر، اتفاقات خوبی برای ارزهای دیجیتال رخ نداد. با بررسی وضعیت رمز ارزها در این مدت، متوجه خواهید شد که اکثر رمز ارزها وضعیتی مشابه گذشته یا حتی بدتر دارند. از طرفی، ناگواری های اجتماعی این روزها نیز، سرمایه گذاران را نسبت به وقایع بازار بی تفاوت تر می کنند.

در 13 روزی که از شروع ماه اکتبر گذشت، تنها رمز ارز مطرح و ارزشمندی که رشد قابل توجهی داشت، ریپل بود. موفقیت ریپل در مسائل حقوقی، باعث شد که قیمت این ارز دیجیتال در عرض یک هفته، بالغ بر 50 درصد افزایش پیدا کند. با این حال، رمز ارزهایی نظیر بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و… در این مدت شرایط خوبی نداشتند. قیمت اتریوم تا حوالی 1200 دلار کاهش یافت و قیمت بیت کوین نیز، به زیر 19 هزار دلار رسید.

مارکت کپ بازار نیز، در حال حاضر حدود 910 میلیارد دلار می باشد که نشان می دهد در این مدت حدود 100 میلیارد دلار از چرخه بازار ارز دیجیتال خارج شده است. بر این اساس، می توانیم بگوییم که سرمایه گذاران جهانی نیز، چندان از شرایط فعلی بازار راضی نیستند و رغبت آن ها هم نسبت به بررسی وضعیت رمز ارزها کمتر است.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها