واچ لیست روزانه رمز ارزها

در بازار ارز دیجیتال هر روز شرایط تغییر می کند و ثبات معنایی ندارد. می توانیم بگوییم تنها رمز ارزهایی که تقریبا همیشه وضعیت آن ها به یک شکل است، استیبل کوین ها می باشند. البته که استیبل کوین ها هم فقط ثبات قیمتی دارند و ممکن است که معیارهایی نظیر عرضه، تقاضا، حجم معاملات، ارزش بازار و جایگاه آن ها تغییر کند. به این ترتیب، هر کدام از ارزهای دیجیتال همه روزه دچار تغییراتی می شوند. این تغییر ممکن است که صرفا در ارتباط با قیمت نباشد و به موارد دیگری ارتباط پیدا کند. یکی از این موارد، ترندهای روز می باشد که در این مقاله قصد بررسی آن ها را داریم. به این منظور، یک واچ لیست روزانه از وضعیت ترندهای بازار ارز دیجیتال به شما ارائه می کنیم.

 

ترندهای روز ارز دیجیتال

 

بررسی ترندهای روز بازار در واچ لیست روزانه رمز ارزها

ترندهای روز بازار هم، مانند سایر ارکان بازار رمز ارزها ثابت نیستند و ممکن است هر روز عوض شوند. امروز، 30 آگوست 2022 مصادف با 8 شهریور 1401، واچ لیست روزانه ترندهای بازار رمز ارز، به ترتیب شامل سولانا (SOL)، ترا کلاسیک (LUNC) و اتریوم (ETH) هستند. هر سه رمز ارز مورد نظر ما، در 24 ساعت اخیر رشد قیمت محسوسی را تجربه کردند. در این بین، وضعیت قیمتی ترا کلاسیک در بازه هفتگی و ماهانه نیز، بهتر از سایرین است. چرا که اتریوم و سولانا در بازه های هفتگی و ماهانه بازده منفی داشتند و قیمت کمتری نسبت به گذشته دارند. با این حال ترا کلاسیک (لونا کلاسیک)، در یک هفته و یک ماه اخیر، بالغ بر 50 درصد رشد کرد تا شرایط قیمتی بهتری را به دست آورد.

از نظر جایگاه و اعتبار در بازار، وضعیت کاملا برعکس می باشد و اتریوم و سولانا اختلاف فاحشی با ترا کلاسیک دارند. در واچ لیست روزانه ترندهای بازار، پس از این سه رمز ارز، بیت کوین و پنکیک سواپ قرار دارند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها