واریز شناسه دار در بیت ایمن

با پیشرفت بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاران زیادی به فعالیت در این بازار مالی علاقه‌مند شدند و سرمایه خود را وارد بازار کریپتو کردند تا بتوانند به خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال بپردازند. اما از آنجایی که واریز تومانی در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی توسط درگاه‌های بانکی انجام می‌شود سرمایه گذاران در طی روز تنها قادر به واریز 25 میلیون بودند، که این موضوع پس از گذشت مدتی به چالشی بزرگ برای سرمایه گذاران و معامله گران تبدیل شد. زیرا افرادی که به دنبال سرمایه گذاری‌های بزرگ بودند باید در چند روز متوالی حساب کاربری خود را شارژ می‌کردند تا در این صورت می‌توانستند به خرید و فروش رمز ارزها بپردازند.

اما از آنجایی که بازار کریپتوکارنسی با نوسانات زیادی روبرو است این موضوع ضررهای زیادی را برای کاربران به همراه داشت. با در نظر داشتن این موضوع توسعه دهندگان برای رفع این مشکل روش جدیدی به نام واریز شناسه دار طراحی کردند. به صورت کلی در روش واریز شناسه دار کاربران به راحتی می‌توانند در طی شبانه روز حساب کاربری خود را مبالغی بیش از 25 میلیون تومان شارژ کنند و با خیالی آسوده به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به تازگی این ویژگی را به پلتفرم معاملاتی خود اضافه کرده است برهمین اساس در ادامه مقاله قصد داریم نحوه واریز شناسه دار در صرافی بیت ایمن را به شما آموزش دهیم.

 

نحوه واریز شناسه دار در بیت ایمن

 

نحوه واریز شناسه دار در بیت ایمن

برای واریز شناسه دار در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید سپس در کادر سمت راست صفحه، بر روی گزینه کیف پول کلید کنید در این صورت گزینه‌های متفاوتی را با نام‌های دارایی‌ها، برداشت، واریز، واریز شناسه دار و اطلاعات بانکی به شما نمایش می‌دهد.

از همین رو برای واریز مبالغی بیش از 25 میلیون تومان باید بر روی گزینه واریز شناسه دار کلیک کنید. در این صورت صفحه جدیدی به شما نمایش داده می‌شود که برای انتقال مبالغی بالای 25 میلیون تومان ابتدا باید کد شناسه واریز را دریافت کنید تا بتوانید حساب کاربری خود را شارژ کنید. از همین رو در ادامه مقاله قصد داریم نحوه دریافت شناسه واریز را به شما آموزش دهیم.

 

نحوه دریافت شناسه واریز

 

نحوه دریافت شناسه واریز

برای دریافت شناسه واریز همانطور که در تصویر زیر نیز مشاهده می‌کنید در گام اول باید بر روی کادری که در آن نوشته شده شماره شبا مورد نظر خود را انتخاب کنید، دراین صورت تمام حساب‌های بانکی که در صرافی بیت ایمن ثبت کرده‌اید نمایش داده می‌شود. البته اگر قصد واریز با کارت جدیدی را دارید باید در قسمت اطلاعات بانکی شماره کارت جدید را ثبت نمایید و مجددا به قسمت شناسه واریز بازگردید و شماره شبا کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

نحوه دریافت شناسه واریز

 

در گام دوم همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، پس از انتخاب شماره شبا مورد نظر، گزینه دریافت شناسه واریز را انتخاب کنید که پس از آن کادری با نام مشخصات حساب مقصد به شما نمایش داده می‌شود که در این کادر اطلاعات واریز شناسه دار ثبت شده است. با در نظر داشتن این موضوع در این قسمت باید شماره شبا و شناسه واریز را کپی کرده و سپس به سراغ موبایل بانک خود بروید و در قسمت واریز تومانی اطلاعات کپی شده را وارد کنید تا واریز شما انجام شود. البته در زمان واریز دقت کنید که نام حساب مقصد شما ايوان رايان پيام باشد تا به صورت اشتباه به حساب دیگری واریز انجام ندهید.

 

کد واریز شناسه دار

 

البته حائز اهمیت است که واریز شناسه دار از طریق دستگاه‌های خود پرداز نیز امکان پذیر است. همچنین اگر مجددا قصد واریز شناسه دار با همان شماره شبا را دارید نیاز به ساخت مجدد کد شناسه واریز نیست زیرا همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید زمانی که برای اولین بار شروع به ساخت کد شناسه واریز می‌کنید مشخصات واریز همانطور در عکس مشاهده می‌کنید همیشه در کادری به نام شناسه های واریز ثبت شده ذخیره می‌شود و تنها زمانی که قصد واریز با کارت جدید را دارید باید به ساخت کد شناسه واریز بپردازید.

 

واریز شناسه دار در چه موبایل بانک هایی امکان پذیر است؟

 

واریز شناسه دار در چه موبایل بانک هایی امکان پذیر است؟

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم برای واریز شناسه دار باید اطلاعاتی همچون شماره شبا و واریز شناسه دار را کپی کنید و وارد موبایل بانک خود شوید یا به سراغ دستگاه‌های خود پرداز بروید و این اطلاعات را در قسمت واریز وارد کنید تا انتقال شما انجام شود. اما دقت کنید که واریز شناسه دار توسط تمامی موبایل بانک‌ها امکان پذیر نیست و با اپلیکیشن‌های موبایل بانکی همچون آپ، هف هشتاد و غیر نمی‌توان واریز شناسه دار را انجام داد.

زیرا این بانک‌ها واریز تومانی را تنها با شماره کارت انجام می‌دهند و برای واریز شناسه دار شما باید انتقال خود را توسط شماره شبا انجام دهید. از همین رو برای انجام این فرایند باید از موبایل بانک‌های اختصاصی همچون موبایل بانک ملت، سامان، آینده و غیره استفاده کنید.

 

سیکل پایا در واریز شناسه دار چگونه است؟

 

سیکل پایا در واریز شناسه دار چگونه است؟

اکنون که با واریز شناسه دار در صرافی بیت ایمن آشنا شدید بهتر است بدانید همانطور که قبل‌تر نیز به آن اشاره کردیم کاربران می‌توانند با دو روش حساب کاربری خود را شارژ کنند در روش اول شما می‌توانید واریز تومانی را به کمک شماره کارت مورد نظر خود انجام دهید که در این صورت حساب کاربری شما به صورت اتومات شارژ می‌شود.

اما در واریز شناسه دار شرایط متفاوت است و اگر واریز خود را از طریق بانک آینده و ملت انجام دهید حساب کاربری شما در کمتر از 15 دقیقه شارژ می‌شود. اما اگر این انتقال را از طریق بانک‌های دیگری انجام دهید حساب کاربری شما در اولین سیکل پایا بانکی شارژ می‌شود و از آن زمان به بعد می‌توانید به خرید انواع ارزهای دیجیتال بپردازید.

 

سوالات متداول

آیا واریز شناسه دار محدودیت دارد؟

سرمایه گذاران و معامله گران در صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن می‌توانند روزانه تا سقف 300 میلیون تومان حساب کاربری خود را شارژ کنند.

آیا قابلیت واریز شناسه دار برای تمامی کاربران فعال است؟

بله قابلیت واریز شناسه دار در تمامی سطح بندی‌ها صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن فعال است و کاربرانی که در سطح نقره‌ای نیز قرار دارند می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

کارمزد واریز شناسه دار چقدر است؟

کارمزد واریز شناسه دار در صرافی ارز دیجیتال 0/01 درصد می‌باشد یعنی به طور مثال اگر میزان واریزی شما 30 میلیون تومان باشد کارمزد پرداختی شما 3 هزار تومان می‌شود.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها