قیمت ایاس 35 درصد افزایش یافت

ارز دیجیتال ایاس یکی از رمز ارزهای پر طرفدار بود که در یک سال اخیر کم فروغ ظاهر شد. قیمت این ارز دیجیتال در چند ماه گذشته رشد چندانی را تجربه نکرد و هولدرهای این ارز دیجیتال به سود قابل توجهی نرسیدند. با این حال ایاس در یک هفته اخیر شرایط خوبی داشت و توانست رشدی بالغ بر 35 درصد را تجربه کند. این افزایش قیمت ایاس، تعدادی از هولدرهای این ارز دیجیتال را از موقعیت ضرر خارج کرد. تاثیر دیگر این رشد قیمت، دستیابی ایاس به رتبه 40 بازار ارز دیجیتال بود. این بهترین جایگاه در طول تاریخ فعالیت ایاس نمی باشد؛ با این وجود نسبت به شرایط یک سال اخیر جایگاه خوبی محسوب می شود. در ادامه افزایش قیمت ایاس در یک هفته اخیر را به طور دقیق تری بررسی می کنیم.

 

افزایش قیمت ایاس

 

افزایش قیمت ایاس در هفته جاری

با نگاه به وضعیت هفتگی ارزهای دیجیتال، متوجه می شوید که ایاس یکی از معدود کوین های موفق در این مدت بود. ارز دیجیتال EOS که در حال حاضر رتبه 40 بازار را در اختیار دارد، با رشد هفتگی 35 درصدی و رشد روزانه 26 درصدی، در وضعیت خوبی می باشد. با این حال قیمت ایاس با اوج تاریخی (ATH) خود اختلاف فاحشی دارد و حدود 95 درصد پایین تر از آن می باشد. بنابراین در صورتی که شانس پس گرفتن قیمت قبلی را برای ایاس در نظر بگیریم، این ارز دیجیتال می تواند رشدی 14 برابری را تجربه کند! البته که بر اساس شرایط موجود، چنین چیزی حداقل فعلا امکان پذیر نمی باشد. شرایط کلی بازار نیز، اجازه چنین رشدی را به ایاس نمی دهد. بنابراین دستیابی به اوج قیمت قبلی، در حال حاضر امری دور از ذهن است.

قیمت ایاس لحظه به لحظه تغییر می کند و ثابت نمی ماند. بنابراین بهتر است که برای اطلاع از آن، می توانید به سایت بیت ایمن مراجعه کنید. در صفحه اصلی سایت، قیمت لحظه ای تمامی رمز ارزها از جمله EOS را با آخرین تغییرات موجود مشاهده می کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها