قیمت اتریوم کلاسیک 100 درصد افزایش یافت

پس از کاهش قیمت ارزهای دیجیتال در ماه های اخیر، رمز ارزها مجددا حرکتی صعودی را آغاز کردند. به عقیده بسیاری از تحلیلگران این حرکت صعودی موقتی است و موج نزولی دیگری را به همراه دارد. با این حال حتی اگر این حرکت کوتاه مدت و موقتی باشد هم بسیاری از رمز ارزها رشد خوبی را طی آن تجربه کردند. یکی از این رمز ارزها اتریوم کلاسیک بود که قیمت آن در 10 روز اخیر حدودا 2 برابر شد! این ارز دیجیتال یکی از بهترین عملکردها را در بین ارزهای دیجیتال برتر بازار به ثبت رساند و توانست بخش قابل توجهی از قیمت خود را بازیابی کند. طی این رشد قیمت، بهای هر کوین ETC مجددا به 30 دلار رسید. این در حالی است که کف قیمت اتریوم کلاسیک پس از ریزش بازار حدود 13 دلار بود!

 

اتریوم کلاسیک

 

مقایسه رشد قیمت اتریوم و اتریوم کلاسیک

البته اتریوم کلاسیک تنها ارز دیجیتالی نبود که در 10 روز اخیر عملکرد درخشانی داشت. اتریوم و ماتیک هم در این مدت رشد خوبی را تجربه کردند اما نتوانستند به خوبی ETC عمل کنند. ارز دیجیتال اتریوم در همین مدت توانست افزایش قیمتی 64 درصدی را تجربه کند و از کف 900 دلاری خود به سطح بالای 1500 دلار برسد. البته همانطور که گفتیم، تحلیلگران زیادی معتقد اند که این رشد قیمت دوام نخواهد داشت و ارزهای دیجیتال درگیر یک موج نزولی دیگر نیز می شوند. با این حال تا همین جای کار هم نوسانگیران و سوئینگ تریدرها توانستند سود خوبی را از آن خود کنند.

 

پر سود ترین ارزهای دیجیتال هفته

از آنجایی که قیمت بیت کوین هم در این بازه افزایش یافت و در عین حال تسلط آن بر بازار کمتر شد، نتیجه می گیریم که عملکرد آلت کوین ها در چند وقت اخیر بهتر از بیت کوین بوده است. اتریوم کلاسیک و اتریوم هر دو جزو آلت کوین هایی بودند که بیشتر از بیت کوین سودآوری کردند. در بازه هفتگی و در بین 100 ارز دیجیتال برتر بازار نیز، اتریوم کلاسیک با رشد قیمت 77 درصدی در رتبه نخست سودآوری قرار دارد. اتریوم (ETH) هم که روزهای خوبی را پشت سر گذاشت، با 28 درصد رشد قیمت در رتبه ششم این لیست قرار گرفت. ارزهای دیجیتال لیدو (LDO)، بیت کوین گلد (BTG)، ایپ کوین (APE) و فانتوم (FTM) عملکرد بهتری نسبت به اتریوم داشتند. این رمز ارزها بعد از اتریوم کلاسیک به ترتیب در رتبه های دوم تا پنجم سودآورترین ارزهای دیجیتال هفته قرار گرفتند.

البته این رتبه بندی فقط به 100 ارز دیجیتال برتر بازار مربوط می شود و سایر رمز ارزها در بازه بزرگ تر بررسی می شوند. به طور کلی پر سود ترین ارز دیجیتال هفته ECO (Ormeus Ecosystem) بود که توانست رشد قیمتی 540 درصدی را تجربه کند! این ارز دیجیتال در رتبه 2120 بازار قرار دارد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها