ارزش کل قفل شده (TVL) اتریوم 11 درصد افزایش یافت

عموم سرمایه گذاران ایرانی پس از آپدیت مرج اتریوم، فرصت پیگیری اخبار پیرامون این شبکه بلاک چینی را پیدا نکردند. احتمالا شما هم در چند هفته اخیر به واسطه شرایط اجتماعی ایران و شرایط عمومی بازار، کمتر پیگیر اخبار بودید. بر این اساس، بد نیست بدانید که در این مدت اتفاقات متعددی پیرامون بلاک چین اتریوم رخ دادند. یکی از این اتفاقات، افزایش نرخ TVL (ارزش کل قفل شده) در شبکه اتریوم بود. اتریوم که یکی از بزرگ ترین شبکه های بلاک چینی می باشد، مقدار TVL بسیار زیادی معادل 53.42 تریلیون دلار دارد. این در حالی است که کل ارزش بازار اتریوم، حدود 156.83 تریلیون دلار می باشد. بنابراین، می توانیم بگوییم که حدود یک سوم کل ارزش بازار اتریوم، سرمایه های قفل شده در آن هستند.

 

tvl

 

افزایش ارزش کل قفل شده (TVL) در بلاک چین اتریوم

در یک هفته اخیر، TVL اتریوم حدود 11 درصد افزایش یافت و همانطور که گفتیم، به 53.42 تریلیون دلار رسید. این بیشترین مقدار TVL در بین شبکه های بلاک چینی مشابه اتریوم، مانند زنجیره هوشمند بایننس و ترون است. بیشترین مقدار TVL بعد از اتریوم، به زنجیره های BSC، Tron و Solana اختصاص دارد. در این بین، میزان TVL سولانا پس از اتریوم بیشترین رشد را تجربه کرد و نسبت به هفته قبل 9.5% افزایش یافت. البته که پروتکل های مبتنی بر بلاک چین اتریوم، نسبت به سایر رقبا بسیار بیشتر اند. از این نظر نیز، اتریوم با 578 پروتکل، در رتبه اول قرار دارد و نزدیک ترین رقیب آن، بایننس اسمارت چین با 482 پروتکل است.

گرچه پس از هشدارهایی مبنی بر نا امنی شبکه BSC، احتمال می رود که از این پس پروتکل های معتبر کمتری روی آن قرار بگیرند. بنابراین، اتریوم همچنان می تواند اولین گزینه برای ساخت پروتکل های بلاک چینی مهمان باشد. این مورد می تواند مقدار TVL اتریوم را هم به مرور زمان افزایش دهد و تاثیر زیادی روی آن بگذارد. موفقیت پروتکل های DeFi مبتنی بر اتریوم نیز، می تواند مقدار TVL این شبکه را افزایش دهد. شما می توانید با پیگیری اخبار اتریوم، از تغییرات این شبکه و ارز دیجیتال آن یعنی اتر (ETH)، باخبر شوید. با کلیک روی لینک، می توانید به صفحه اخبار اتریوم بروید و آدرس آن را برای دوستان خود هم ارسال کنید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها