هولو چیست؟ همه چیز درباره هولو (HOT)

در بین چندین هزار پروژه موجود در بازار ارز دیجیتال مواردی هستند که بیش از سایرین مورد توجه قرار دارند. در لیست 100 ارز دیجیتال برتر بازار بر اساس مارکت کپ می توان تعداد زیادی از این پروژه ها را پیدا کرد. معمولا ارزهای دیجیتال مرتبط با حوزه متاورس، وب 3.0، دیفای (DeFi)، قرارداد هوشمند و اپلیکیشن غیر متمرکز از این قبیل می باشند. هولو (Holo) یکی از آن ها می باشد که امروز قصد معرفی و بررسی بخش های مختلف آن را داریم.

در صورتی که قصد خرید هولو یا سرمایه گذاری روی یک ارز دیجیتال آینده دار را دارید بهتر است که در این مقاله با هولوچین و ارز دیجیتال آن یعنی HOT آشنا شوید. این ارز دیجیتال زیر ذره بین سرمایه گذاران بزرگ قرار دارد و شناخت آن می تواند برای شما جالب باشد.

 

هولو (HOT) چیست؟

اگر مقاله DApp ها را در پست های قبلی بلاگ خوانده باشید حتما با ساز و کار برنامه های غیر متمرکز آشنایی دارید. این دسته از برنامه ها نیاز به فضایی برای ظهور و گسترش دارند که برخی از شبکه های مرتبط با ارز دیجیتال آن را فراهم می کنند. هولوچین نیز زنجیره ای برای ایجاد و توسعه اپلیکیشن های غیر متمرکز است که انتشار، انتقال و ذخیره اطلاعات روی آن نیز امکان پذیر است.

این شبکه از ارز دیجیتال HOT یا همان هولو برای فعالیت های داخلی خود استفاده می کند. یک توکن دیگر به نام HoloFuel نیز در هولوچین موجود است که در سیستم پرداختی هولو مورد استفاده قرار می گیرد.

هولوچین به نوعی یک چارچوب توسعه DApp می باشد که در سال 2016 با همکاری دو کد نویس مجرب ظهور کرد. سازندگان این شبکه و ارز دیجیتال آن Arthur Brock و Eric Harris-Braun می باشند که هر کدام تجربه زیادی در زمینه کاری خود دارند. هولوچین را می توان یک پلتفرم توزیع شده همتا به همتا برای ایجاد و گسترش اپلیکیشن های غیر متمرکز در نظر گرفت.

این دسته از برنامه ها می توانند به کمک زنجیره هولو به فضای خارج بلاکچین نیز وصل شوند. توکن آن یعنی HOT در سال 2018 به عنوان یک توکن ERC20 روی بلاک چین اتریوم راه اندازی شد. هدف از ساخت این شبکه و ارز دیجیتال آن ایجاد یک اقتصاد همتا به همتا و یک ابزار کمکی برای توسعه دهندگان بود. شبکه ای غیر متمرکز که بتوان اطلاعات نامحدودی را در آن جا به جا کرد.

 

ویژگی های هولو

همان طور که گفتیم هولوچین به عنوان یک پل ارتباطی عمل می کند. این زنجیره تکنولوژی رمزنگاری را به صورت کاربردی در زندگی روزمره ظاهر می کند. این شبکه به جای استفاده از مکانیزم های اجماع رایج مانند PoW و PoS از یک رویکرد عامل محور استفاده می کند. بر این اساس هولو به نوعی جایگزین بلاک چین است و محدودیت های آن را کنار می گذارد. همین امر باعث می شود که میزان مقیاس پذیری در این زنجیره بسیار بالا باشد و افراد زیادی بتوانند به طور همزمان از آن استفاده کنند.

علاوه بر این انرژی زیادی برای این شبکه مصرف نمی شود و استفاده از آن کم هزینه و سریع است. از این گذشته هولوچین فضایی شخصی سازی شده را برای ذخیره سازی، مدیریت و جا به جایی اطلاعات را فراهم می کند.

هولو از فناوری پسا بلاک چین (Post-blockchain) استفاده می کند که باعث می شود امکان استخراج در آن وجود نداشته باشد. این توکن ها همگی در ابتدا توسط سازنده شبکه استخراج شدند و همگی در حال گردش هستند.

 

قیمت هولو

 

قیمت HOT

ارز دیجیتال هولو یعنی HOT شامل 177,619,433,541 توکن می باشد و مقدار عرضه نسبتا زیادی دارد. این مقدار به مقادیر عرضه ریپل (XRP)، استلار (XLM) و ترون (TRX) نسبتا نزدیک تر است. این عامل در کنار مقدار عرضه کمتر باعث می شود که HOT نسبت به تمامی رمز ارزهای فوق قیمت بسیار پایین تری داشته باشد. همین قیمت پایین سرمایه گذاران زیادی را به سمت ارز دیجیتال HOT می کشاند.

با افزایش مقدار تقاضا برای هولو، امکان رشد قیمت بسیار زیادی برای آن وجود دارد. از طرفی هلو در حال حاضر دارای رتبه 88 بر اساس بزرگی بازار است و می تواند با این فوران تقاضا رتبه خود را چندین پله بهبود ببخشد.

قیمت هولو نیز مانند سایر رمز ارزهای دیجیتالی همواره در حال نوسان و تغییر است. از این رو با خرید و فروش هولو می توان در بازه های زمانی متفاوت کسب سود کرد. در حال حاضر قیمت هر توکن HOT معادل 0.006 دلار آمریکا می باشد.

 

خرید هولو

 

خرید هولو (HOT)

برای خرید ارز دیجیتال هولو می توانید حساب کاربری خود را در صرافی بیت ایمن ایجاد کنید. پس از انجام این کار با ورود به بخش اطلاعات کاربری احراز هویت خود را انجام دهید تا امکان خرید و فروش برای شما فراهم شود. سپس به صفحه خرید و فروش هولو بروید و اطلاعات مربوط به کادر خرید را پر کنید. فروش هلو نیز به همین شکل می باشد و برای انجام آن تنها به جای استفاده از کادر سبز رنگ خرید، کادر قرمز رنگ را پر می کنید.

ثبت سفارش خرید هولو به دو روش عادی و فوری امکان پذیر است. در روش فوری شما می توانید بدون معطلی و در لحظه معامله خود را انجام دهید. این معامله با قیمت لحظه ای بازار انجام می شود. در سفارش عادی تعیین کننده قیمت شما هستید و کارمزد کمتری بابت معامله پرداخت می کنید اما ممکن است که مدتی منتظر بمانید.

 

کیف پول های هولو

 

کیف پول های HOT

معمولا ارزهای مطرح و پر طرفدار بازار تحت پشتیبانی کیف پول های معتبر نیز قرار می گیرند. به همین دلیل HOT هم در کیف پول های مختلفی پشتیبانی می شود که در این قسمت فهرستی از آن ها را برای شما آماده کردیم. با تهیه یکی از این کیف پول ها می توانید به سادگی ارز دیجیتال هولو را ذخیره کنید. در این بین کیف پول های سخت افزاری دارای امنیت بیشتر و کیف پول های نرم افزاری دارای رابط کاربری بهتری هستند. البته کیف پول های نرم افزاری معمولا بر خلاف نسخه های سخت افزاری رایگان هستند.

  • کیف پول لجر – Ledger (سخت افزاری)
  • تراست ولت – Trust wallet (نرم افزاری)
  • متامسک – MetaMask (نرم افزاری)
  • کیف پول اتمیک – Atomic wallet (نرم افزاری)

 

جمع بندی

ارز دیجیتال هولو را می توان یکی از پروژه های خاص ارز دیجیتال در نظر گرفت. این پروژه مستقیما با برنامه ها و دیتابیس های غیر متمرکز در ارتباط است. ارز دیجیتال آن یعنی HOT نیز طرفداران زیادی دارد و می توان آن را مستعد رشد دانست. شما نیز به راحتی می توانید این ارز دیجیتال را به جمع دارایی های خود اضافه کنید و با تهیه یک کیف پول دیجیتالی آن را ذخیره کنید. در صورتی که در هر کدام از مراحل خرید و فروش هولو نیاز به راهنمایی داشته باشید می توانید از پشتیبانی 24 ساعته سایت بیت ایمن کمک بگیرید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها