معرفی صرافی هایی که از همستر کامبت پشتیبانی می کنند

در بازار ارزهای دیجیتال، روش‌های تبلیغاتی متنوعی برای جذب کاربران و سرمایه گذاران طراحی شده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ایردراپ ارزهای دیجیتال می‌باشد در این روش توسعه دهندگان بازار ارزهای دیجیتال به کاربران اعلام می‌کنند که در ازای انجام یک سری از فعالیت‌ها توکن رایگان هدیه می‌دهند. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که این روزها شکل دیگری از ایردراپ ارزهای دیجیتال معرفی شده است و توسعه دهندگان بازار ارزهای دیجیتال برای جذب کاربران مینی بازی‌هایی در بستر تلگرام راه اندازی کرده‌اند که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها بازی نات کوین و همستر کامبت است.

همستر کامبت یک بازی تلگرامی که به شکل ساده‌ای طراحی شده و بسیاری از کاربران در سراسر دنیا در این بازی شرکت کرده‌اند و ماه‌ها است که منتظر عرضه توکن هستر می‌باشند. در این بین چند روزی است که تیم توسعه دهنده بازی همستر اعلام کرده‌اند که تنها چند روز تا عرضه این توکن باقی مانده و کاربران به زودی می‌توانند توکن های خود را برداشت کنند. با انتشار این خبر بسیاری از کاربرانی که در پروژه همستر فعالیت داشته‌اند در جستجوی صرافی هایی هستند که می‌خواهند ارز همستر ر لیست کنند. از همین رو ما در این مقاله قصد داریم پلتفرم‌های معاملاتی که پس از عرضه همستر از آن پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی کنیم.

 

همستر کامبت چیست؟

 

همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت (Hamster Kombat) یکی از مهم‌ترین ایردراپ های تلگرامی است که به سبک بازی‌های Tap to Earn راه اندازی شده است و از محیط کاربری ساده‌ای برخوردار است. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید که در این بازی یک کاراکتر همستر قرار گرفته شده است که می‌توانید با ضربه‌های متعدد بر روی صفحه این بازی سکه دریافت کنید. البته ضربه‌های متعدد بر روی صفحه موبایل تنها راه دریافت سکه نیست بلکه این پروژه روش‌های متعددی برای بازیکنان در نظر گرفته است تا افراد بتوانند با انجام یک سری ماموریت‌ها و تسک‌ها سکه‌های همستر را افزایش دهند.

به صورت کلی بازی همستر برای اینکه بتواند توجه کاربران بیشتری را به خود جلب کند و از یکنواختی جلوگیری کند در مرور زمان آیتم‌ها و بخش‌های مختلفی را به بازی اضافه کرده‌ است. از همین رو داده‌های به دست آمده نشان می‌دهد که در چند ماه اخیر بازی همستر بیش از 300 میلیون کاربر جذب کرده است.

 

همستر کامبت در کدام صرافی ها لیست می شود؟

 

همستر کامبت در کدام صرافی ها لیست می شود؟

اکنون که با بازی همستر کامبت آشنا شدید بهتر است بدانید که تیم توسعه دهنده این بازی به تازگی اعلام کرده است که در تاریخ 20 سپتامبر (30 شهریور) فصل اول بازی همستر به پایان می‌رسد و در تاریخ 26 سپتامبر مصادف با 5 مهر ماه توکن همستر عرضه می‌شود.

البته اکنون ممکن است این سوال برایتان به میان آید که این رمز ارز در کدام یک از صرافی های ارز دیجیتال لیست می‌شود؟ از همین رو در ادامه مقاله قصد داریم بهترین صرافی هایی که از ارز همستر پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی کنیم تا در صورت لیست شدن این رمز ارز بتوانید توکن های به دست آمده از بازی را به فروش بگذارید.

 

صرافی بایننس (Binance)

 

صرافی بایننس (Binance)

بایننس (Binance) یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان است که در سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرد و به دلیل سرعت، امنیت بالا و تنوع بسیار زیاد ارزها توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. این پلتفرم معاملاتی به صورت متمرکز فعالیت می‌کند اما با این حال در سال‌های ابتدایی فعالیت خود احراز هویت را برای کاربران اجباری نکرده بود اما تقریبا سه سال پیش توسعه دهندگان صرافی بایننس اعلام کردند که از این پس، احراز هویت برای تمام کاربران اجباری شده است.

این خبر برای کاربران ایرانی ناخوشایند بود، زیرا به دلیل تحریم‌هایی که در چندین سال اخیر برای کشور ایران لحاظ شده است کاربران ایرانی نمی‌توانند در صرافی های ارز دیجیتال خارجی احراز هویت کنند. از همین رو بسیاری از آن‌ها سعی داشتند با آی پی ثابت کشورهای دیگر به ساخت اکانت در صرافی Binance بپردازند اما بهتر است بدانید که این کار با خطرات و مشکلات زیادی روبرو است و ممکن است حساب آن‌ها مسدود شود و دارایی‌های آن‌ها از دست برود. همچنین جالب است بدانید که صرافی بایننس اعلام کرده است که پس از لیست شدن ارز همستر قصد دارد این توکن را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کند.

 

صرافی اوکی اکس (OKX)

 

صرافی اوکی اکس (OKX)

اوکی اکس (OKX) یکی از صرافی‌های برجسته ارز دیجیتال است که به دلیل ارائه خدمات متنوع و کارآمد در معاملات کریپتو از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این پلتفرم معاملاتی با داشتن رابط کاربری ساده و کاربردی برای کاربران مبتدی و تریدرهای حرفه‌ای گزینه مناسبی است. صرافی OKX از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است و امکاناتی مانند معاملات اسپات، فیوچرز، وام دهی و همچنین استیکینگ را برای کاربران فراهم کرده است.

البته یکی از مزیت‌های اصلی این صرافی، کارمزدهای رقابتی و پشتیبانی از تعداد زیادی رمز ارز می‌باشد و این موضوع سبب تنوع در سرمایه گذاری کاربران می‌شود. البته در این بین از آنجایی که همستر کامبت یکی از محبوب‌ترین ایردراپ های تلگرامی است، صرافی اوکی اکس قصد دارد پس از عرضه توکن همستر امکان خرید و فروش این رمز ارز را برای کاربران فراهم کند تا آن‌ها بتوانند توکن های به دست آمده از بازی را به صرافی اوکی اکس انتقال دهند.

 

صرافی هوبی (HTX)

 

صرافی هوبی (HTX)

صرافی هوبی (Huobi) یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۳ ابتدا فعالیت خود را در کشور چین آغاز کرد. اما پس از گذشت مدتی با توجه به تغییرات قانونی که در چین لحاظ شد به دیگر نقاط جهان گسترش یافت و اکنون دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. این پلتفرم معاملاتی از ویژگی‌های بسیار زیادی همچون معاملات اسپات ، فیوچرز، مارجین، وام دهی ارز دیجیتال، و استیکینگ برخوردار است و توکن بومی خود را نیز به نام هوبی راه اندازی کرده است.

از همین رو کاربران به کمک این رمز ارز می‌توانند از تخفیف‌های کارمزد معاملات بهره‌مند شوند و در برخی از رویدادها و رای‌گیری‌های صرافی مشارکت کنند. البته رابط کاربری ساده و حرفه‌ای هوبی باعث شده کاربران حرفه‌ای و افراد تازه کار نیز بتوانند به راحتی در این پلتفرم معاملاتی فعالیت کنند. همچنین بهتر است بدانید که این صرافی به صورت تقریبی از 500 رمز ارز متفاوت پشتیبانی می‌کند و پس از لیست شدن ارز همستر قصد دارد این توکن را نیز به لیست رمز ارزهای خود اضافه کند.

 

صرافی کوکوین (Kucoin)

 

صرافی کوکوین (Kucoin)

صرافی کوکوین (KuCoin) در سال ۲۰۱۷ توسط یک تیم از علاقه‌مندان به فناوری بلاک چین راه‌اندازی شد. یکی از بنیان گذاران اصلی این صرافی، مایکل گان (Michael Gan) بود که به همراه با اریک دون (Eric Don) و دیگر اعضای تیم، کوکوین را با هدف ارائه یک پلتفرم امن و کاربر پسند برای خرید، فروش و تبادل ارزهای دیجیتال تاسیس کردند. این پلتفرم معاملاتی به دلیل رابط کاربری آسان، خدمات متنوع و ویژگی‌های متعدد توانسته توجه کاربران بسیاری را در اقصی نقاط دنیا به خود جلب کند. کوکوین از معاملات اسپات، فیوچرز و مارجین پشتیبانی می‌کند و همچنین خدمات متنوعی همچون وام دهی و استیکینگ را ارائه می‌دهد.

این صرافی از بیش از 700 رمز ارز متفاوت پشتیبانی می‌کند یعنی هر رمز ارز شناخته شده‌ای که از مارکت کپ مناسبی برخوردار است را می‌توانید در این صرافی پیدا کنید. البته این موارد تنها ویژگی‌های کوکوین نیست بلکه امنیت بالای این پلتفرم معاملاتی و راه اندازی توکن بومی خود به نام KCS از ویژگی‌های صرافی کوکوین به شمار می‌آید. از همین رو کاربران می‌توانند به کمک رمز ارز بومی کوکوین از تخفیف‌های ویژه و مزایای متعدد این پلتفرم معاملاتی بهره‌مند شوند.

البته در این بین به تازگی خبرهایی در خصوص لیست شدن ارز همستر در صرافی کوکوین به گوش می‌رسد به صورت کامل نمی‌توانیم صحت این خبر را تایید کنیم برهمین اساس تا زمان لیست شدن همستر باید منتظر بمانیم تا ببینیم که کوکوین از این رمز ارز پشتیبانی می‌کند و آن را به رسمیت می‌شناسد یا خبر.

 

صرافی بای بیت (Baybit)

 

صرافی بای بیت (Baybit)

صرافی بای بیت (Bybit) در سال ۲۰۱۸ توسط بنژامین دنگ و تیمی از کارشناسان صنعت بلاک چین تاسیس شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی تبدیل شد. بای بیت از معاملات مشتقه و فیوچرز پشتیبانی می‌کند و برای کاربران شرایطی فراهم کرده است تا بتوانند با اهرم‌هایی تا ۱۰۰ برابر، به ترید ارزهای دیجیتال بپردازند. البته اکنون ممکن است با خود فکر کنید که این پلتفرم معاملاتی تنها برای کاربران حرفه‌ای طراحی کرده است اما بای بیت از رابط کاربری ساده و کاربر پسند برخوردار است که تجربه‌ای راحت را برای تازه‌کارها و تریدرهای حرفه‌ای فراهم می‌کند.

همچنین به دلیل پشتیبانی از رمز ارزهای متفاوت شرایطی فراهم کرده است تا کاربران بتوانند در سرمایه گذاری خود تنوع داشته باشند. در این بین بهتر است بدانید که صرافی بای بیت اعلام کرده است که پس از عرضه توکن همستر قصد دارد این رمز ارز را به لیست ارزهای دیجیتال خود اضافه کند.

البته بهتر است بدانید که بای بیت پیش از عرضه همستر نیز اقدامی انجام داده و پری مارکت یا همان بازار پیش عرضه را برای همستر طراحی کرده است و قیمت این رمز ارز را به صورت روزانه اعلام می‌کند. در این بین ممکن است این سوال برایتان پیش آید که ارز همستر تا به این لحظه عرضه نشده است پس صرافی بای بیت چگونه این قیمت‌ها را اعلام می‌کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این قیمت‌ها براساس بازار پیش عرضه است.. برای درک بهتر بازار پیش از عرضه قصد داریم در ادامه مقاله به توضیح کامل‌تری در خصوص آن بپردازیم.

 

پری مارکت چیست؟

 

پری مارکت چیست؟

پری مارکت یا همان بازی پیش از عرضه به فرآیندی اطلاق می‌شود که در آن امکان خرید و فروش رمز ارزهایی که هنوز عرضه نشده‌اند در صرافی های ارز دیجیتال فراهم شده است. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند با کمک پری مارکت قبل از اینکه توکن مورد نظر آن‌ها در بازار لیست شود آن‌ها را معامله کنند.

با در نظر داشتن این موضوع صرافی بای بیت نیز پری مارکت را برای ارز همستر در نظر گرفته‌ا است تا کاربران بتوانند پیش از لیست شدن این رمز ارز به خرید و فروش آن بپردازند. البته قابل ذکر است که تمام قیمت‌هایی که در بازار پری مارکت اعلام می‌شود تنها حدس و گمان است و برای اطلاع از قیمت رسمی این رمز ارز باید صبر کنید تا این رمز ارز عرضه
شود سپس از قیمت دقیق توکن های به دست آمده از بازی مطلع شوید.

 

صرافی بیت ایمن

تا به اینجای مقاله صرافی های خارجی که از ارز همستر پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی کردیم. اما در این بین بهتر است بدانید که پلتفرم های خارجی تنها میزبانان توکن همستر نیستند بلکه صرافی ارز دیجیتال بیت ایمن نیز به زودی قصد داد پس از لیست شدن ارز همستر این توکن را به لیست رمز ارزهای خود اضافه کند. البته همستر تنها ایردراپ تلگرامی نیست که صرافی بیت ایمن قصد پشتیبانی از آن را دارد بلکه این پلتفرم معاملاتی می‌خواهد از تمامی ایردراپ های تلگرامی همچون کتیزن و راکی ربیت پشتیبانی کند تا کاربران بتوانند پس از عرضه این رمز ارزها به خرید و فروش توکن های ایردراپی بپردازند.

 

جمع بندی

همستر کامبت یک مینی بازی تلگرامی است که به دلیل آیتم‌های متعدد در مدت زمان کوتاهی توجه کاربران زیادی را در اقصی نقاط دنیا به خود جلب کرد. برهمین اساس این روزها افرادی را می‌بینیم که در حال معرفی بازی همستر به یکدیگر‌اند و بر این باورند که با فعالیت در بازی همستر می‌توانند درآمد زیادی به دست آورند. البته در ابتدای راه اندازی این پروژه بسیاری افراد اعتقاد داشتند که ارز همستر لیست نمی‌شود و این بازی تنها برای سرگرمی راه اندازی شده است.

اما به تازگی توسعه دهندگان این بازی اعلام کرده‌اند که در 26 سپتامبر (5 مهر ماه) توکن همستر لیست می‌شود و کاربران می‌توانند آن‌ها را به کیف پول ارز دیجیتال یا پلتفرم‌های معاملاتی خود انتقال دهند. با در نظر داشتن این موضوع ما در این مقاله صرافی های ارز دیجیتالی که از همستر پشتیبانی می‌کنند را به شما معرفی کردیم تا پس از لیست شدن این توکن بتوانید رمز ارزهای خود را به این صرافی های ارز دیجیتال انتقال دهید.

 

سوالات متداول

آیا کوکوین احراز هویت (KYC) اجباری دارد؟

در صرافی کوکوین احراز هویت برای شروع معاملات الزامی نیست، اما برای استفاده از ویژگی‌هایی همچون برداشت‌های رمز ارزها در مقادیر بالا یا شرکت در IEO لازم است که فرایند KYC را تکمیل کنید.

چرا برخی افراد در پری مارکت معامله می کنند؟

افراد در پری مارکت معامله می‌کنند تا از اخبار قبل از شروع بازار، مانند گزارش‌های درآمد یا تغییرات کلان اقتصادی، بهره‌برداری کنند. همچنین این امکان را به آن‌ها می‌دهد که سریع‌تر به تغییرات قیمت واکنش نشان دهند.

در بازی همستر تعداد سکه ها مهم است یا پروفیت؟

طبق گفته‌های تیم توسعه دهنده بازی همستر تمامی دستاوردهای کاربران در بازی بررسی می‌شود و براساس آن‌ها به کاربران سکه داده می‌شود.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها