گلسنود درباره جهش اخیر قیمت بیت کوین چه می گوید؟

گلسنود یکی از مراجع تخصصی و مطرح مربوط به ارز دیجیتال می باشد. این مرجع معتبر اخیرا درباره جهش قیمت بیت کوین تا سطح 24 هزار دلار اظهار نظر کرد. با توجه به این که اظهارات گلسنود برای بسیاری از سرمایه گذاران اهمیت دارد، در این خبر به بررسی آن ها می پردازیم.

اکنون قیمت بیت کوین کمی بالاتر از سطح 23 هزار دلار قرار دارد و نوسانات آن در 24 ساعت اخیر تقریبا خنثی است. در روزهای گذشته قیمت کمی بالاتر از سطح فعلی بود و تا مرز 24 هزار دلار نیز پیش رفت. با این حال همانطور که پیش بینی می شد این جهش قیمت ادامه دار نبود. از این رو قیمت بیت کوین مجددا کاهش یافت و به 23 هزار دلار رسید. بسیاری از معامله گران معتقد اند که فعلا ارقام بالاتر قابل دسترسی نخواهند بود. گلسنود نیز به عنوان یک مرجع معتبر در این باره نظرات خاص خود را دارد. در بخش بعد، نظر گلسنود درباره جهش اخیر قیمت بیت کوین را بررسی می کنیم.

 

تله گاوی

 

گلسنود: جهش اخیر قیمت بیت کوین یک تله گاوی است

به عقیده گلسنود، جهش اخیر قیمت بیت کوین یک تله گاوی است و سرمایه گذاران باید مراقب آن باشند. تله گاوی یا Bull Trap یا الگوی شلاقی، یک سیگنال اشتباه است که در بازار نزولی رخ می دهد. این سیگنال زمانی که روند بازار نزولی می باشد با یک موج قیمتی مثبت شما را گول می زند. در این هنگام شما فکر می کنید که روند نزولی رو به پایان است و شرایط صعودی می شود. از این رو در تله گاوی گیر می کنید و در صورت ورود به موقعیت خرید، دچار ضرر می شوید. از نظر گلسنود نیز، جهش اخیر قیمت بیت کوین چنین وضعیتی دارد و ممکن است شما را در Bull Trap گیر اندازد. به همین ترتیب باید پیش از اقدام به خرید بیت کوین نسبت به وضعیت آن آگاه باشید تا معامله اشتباهی انجام ندهید.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها