همستر کامبت چیست؟ آموزش بازی Hamster Kombat

در چندین ماه اخیر بازی‌های متفاوتی مینی بازی‌های متفاوتی بر روی پیام رسان تلگرام راه اندازی شده‌اند که محیط مینی بازی‌ها مشابه استخراج ارزهای دیجیتال است. که این موضوع توجه تعداد زیادی از کاربران تلگرام و فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. همستر کامبت (Hamster Kombat) نیز یکی از انواع بازی‌های تلگرامی است که به دلیل داشتن رابط کاربری ساده با استقبال زیادی از سوی کاربران سوشال مدیا مواجه شده است.

به صورت کلی محیط بازی همستر به شکلی طراحی شده است که افراد می‌توانند با کلیک‌های متعدد بر روی صفحه موبایل خود همسترهای بیشتری دریافت کنند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به توضیح کامل‌تری در خصوص همستر کامبت بپردازیم تا با این پروژه بیشتر آشنا شوید.

 

همستر چیست؟

 

همستر چیست؟

همستر کامبت (Hamster Kombat) یک مینی بازی، درون پیام رسان تلگرام است که از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است و همین موضوع باعث شده بازیکنان به راحتی بتوانند درون بازی Hamster Kombat شرکت کنند. به صورت کلی در این بازی سکه‌ای به شکل همستر قرار دارد که بازیکنان با ضربه‌های متعدد بر روی سکه می‌توانند موجودی خود را افزایش دهند. البته در زمان شروع بازی، گیفتی به بازیکنان نمایش داده می‌شود که با تایید آن گیفت 5000 همستر جدید، به کاربران تعلق می‌گیرد از همین رو سطح بازیکنان از Bronze به Silver ارتقا پیدا می‌کند.

البته اگر با بازی نات کوین آشناییت داشته باشید به راحتی می‌توانید در بازی همستر فعالیت کنید، زیرا محیط کاربری بازی همستر کامبت مشابه با نات کوین است البته بازی نات کوین پس از عرضه NOT متوقف شده است. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید در بازی همستر بازیکنان هرچه ضربه‌های متعددی بر روی صفحه موبایل خود وارد کنند سکه‌های بیشتری دریافت کرده و به سطح‌های بالاتری دست پیدا می‌کنند و می‌توانند به آپشن‌های درون بازی دسترسی پیدا کنند.

البته بهتر است بدانید که این روش تنها راه دستیابی به سکه‌های بیشتر نمی‌باشد. بلکه این پروژه برخلاف بازی تپ سواپ (TapSwap) و نات کوین (Notcoin) روش‌های متعددی را برای بازیکنان فراهم کرده است تا افراد بتوانند با استفاده آن روش‌ها سکه‌های خود را افزایش دهند. با در نظر داشتن این موضوع در ادامه مقاله قصد داریم به آموزش نصب بازی همستر و راه‌های دریافت، سکه‌های بیشتر بپردازیم.

 

آموزش بازی همستر

 

نحوه نصب بازی همستر

اکنون که با مفهوم کلی بازی همستر آشنا شدید بهتر است در خصوص نحوه نصب این بازی نیز اطلاعاتی داشته باشید. همانطور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم بازی همستر از رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است از همین رو و نصب و فعال سازی این بازی پیچیده نیست. بنابراین برای نصب بازی همستر کامبت بازیکنان ابتدا باید وارد حساب کاربری تلگرام خود شوند سپس نام Hamster Kombat را سرچ کنند و بر روی گزینه Start ضربه بزنند.

از همین رو ربات همستر پیغامی برای بازیکنان ارسال می‌کند که در این پیام توضیحات بازی ذکر شده است. برهمین اساس افراد برای شروع بازی باید توضیحات را مطالعه کنند و سپس بر روی گزینه Play ضربه بزنند. البته در این بین ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که نصب همستر کامبت برای آیفون و اندروید به شکل است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که تمامی مراحلی که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم برای نصب همستر بر روی تمامی تلفن‌های هوشمند صدق می‌کند.

 

آموزش بازی همستر کامبت

 

آموزش بازی همستر کامبت

پس از ورود به بازی همستر، منو اصلی بازی به بازیکنان نمایش داده می‌شود که صفحه اصلی سایت سکه‌ای قرار گرفته شده که به شکل یک همستر است. از همین رو افراد می‌توانند با ضربه زدن بر روی سکه، همسترهای بیشتری دریافت کنند. البته همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم در ابتدای بازی گیفتی برای بازیکنان ارسال می‌شود که افراد با انتخاب آن گیفت می‌توانند دارایی خود را افزایش دهند و سطح خود را ارتقا دهند. با در نظر داشتن این موضوع اکنون ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که بازی همستر چند سطح دارد؟

به صورت کلی 10 سطح متفاوت برای بازی همستر طراحی شده است که افراد برای رسیدن به سطح‌های بالاتر باید همسترهای خود را افزایش دهند. اما به صورت کلی سطح‌های همستر عبارت‌اند از:

  1. Bronze
  2. Silver
  3. Gold
  4. Platinum
  5. Diamond
  6. Epic
  7. legendary
  8. Master
  9. Grandmaster
  10. lord

 

منو همستر

 

 البته همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید آیتم‌های متفاوتی برای بازی همستر طراحی شده است که افراد می‌توانند با استفاده از این آیتم‌ها سکه‌های خود را افزایش دهند و به سطح‌های بالا ورود کنند. با در نظر داشتن این موضوع باید بگوییم که این آیتم‌ها فرق همستر با بازی های دیگر تلگرام است.

 

چگونه همسترهای بیشتری دریافت کنیم؟

 

چگونه همسترهای بیشتری دریافت کنیم؟

همانطور که در بخش‌های بالا به آن اشاره کردیم بازی همستر کامبت از آیتم‌های متفاوتی برخوردار است که افراد می‌توانند به کمک آن آیتم‌ها سکه‌های بیشتری دریافت کنند. به صورت کلی در پایین منو اصلی بازی همستر گزینه‌های مختلفی اعم از Maine (استخراج)، Friends (دعوت دوستان)، Earn (به دست آوردن) و Airdrop (ایردراپ) طراحی شده است. از همین رو بازیکنان می‌توانند با استفاده از این گزینه‌ها موجودی همستر خود را افزایش دهند و سکه‌های بیشتری به دست آورند. البته کد مورس نیز یکی از روش‌های دریافت همسترهای بیشتر است که در ادامه به آن بیشتر می‌پردازیم.

 

دیلی کمبو همستر کامبت

 

دیلی کمبو همستر کامبت

دیلی کمبو همستر کامبت یا Maine یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی همستر است که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این بخش کارت‌های متفاوتی برای بازیکنان طراحی شده است که بازیکنان برای افزایش پروفیت و افزایش سکه‌های خود باید این کارت‌ها را به دست آورند. اما برای به دست آوردن کارت‌های دیلی کمبو بازیکنان باید توضیحات پایین کارت را مطالعه کنند و موارد مورد نیازی که برای دریافت کارت نیاز است را انجام دهند. به طور مثال برای به دست آوردن کارت UX and UI team بازیکنان باید کارت CEO را به لول 7 برسانند تا بتوانند به این کارت دستیابی پیدا کنند. از همین رو پس از خریداری کارت‌های درون بازی، پروفیت بازیکنان نیز افزایش پیدا می‌کند.

همچنین بهتر است بدانید صفحه تلگرامی همستر کامبت به صورت روزانه سه کارت متفاوت را معرفی می‌کند که بازیکنان در این قسمت باید سه کارت معرفی شده را پیدا کنند. از همین رو پس از پیدا کردن سه کارت‌ همستر بازیکنان می‌توانند 5 میلیون سکه جدید دریافت کنند و موجودی خود را افزایش دهند. البته باید دقت کنید که کارت‌ها به صورت روزانه معرفی می‌شود و تنها 24 ساعت اعتبار دارد و پس از گذشت 24 ساعت کارت‌های قبلی منقضی می‌شود و کارت‌های جدیدی معرفی می‌شود.

 

Friends (دعوت دوستان)

 

Friends (دعوت دوستان)

در قسمت Friends یا دعوت دوستان بازیکنان می‌توانند در ازای دعوت دوستان خود به بازی، 5000 همستر دریافت کنید. که برای انجام این کار باید کد دعوت خود را کپی کرده و برای دوستان خود ارسال کنند. در این صورت هر زمان شخص دعوت شده با لینک دعوت وارد بازی شود 5000 همستر برای آن‌ها واریز می‌شود.

 

Earn (به دست آوردن)

 

Earn (به دست آوردن)

در بخش Earn بازیکنان با دنبال کردن کانال تلگرام، یوتیوب و توییتر همستر می‌توانند سکه‌های بیشتری دریافت کنند. همچنین در این قسمت گزینه‌ای به نام Choose your exchange وجود دارد که با انتخاب این گزینه، بازی صرافی های خارجی متعددی همچون بایننس، کوکوین، بای بیت و غیره را به بازیکنان نمایش می‌دهد که با انتخاب هر یک از این صرافی‌ها، به صورت ساعتی موجودی همسترهای آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

 

کد مورس همستر کامبت

 

کد مورس همستر کامبت

صفحه تلگرامی این بازی به صورت روزانه کدی را با نام کد مورس به بازیکنان معرفی می‌کند که این کد کلید واژه‌ای برای دریافت سکه‌های بیشتر درون بازی همستر می‌باشد. البته کد مورس از فرمولی برخوردار است که افراد با رعایت فرمول و وارد کردن آن در بازی می‌توانند روزانه یک میلیون سکه جدید دریافت کنند. به صورت کلی صفحه تلگرامی همستر اعلام می‌کند در صورتی که بازیکنان عبارت – را در فرمول مشاهده کردند باید پس از یک بار ضربه، چند ثانیه انگشت خود را بر روی صفحه تلفن همراه نگه دارند. همچنین بازیکنان هر گاه با علامت . روبرو شدند تنها باید یک بار بر روی سکه ضربه بزنند.

با به خاطر سپردن این روش بازیکنان می‌توانید فرمول‌های کد مورس را به راحتی در بازی وارد کنند و همسترهای جدیدی به دست آورند. به طور مثال ممکن است کلید واژه امروز عبارت DAG باشد در این صورت همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید بازیکنان با ورود فرمول بالا می‌توانند سکه‌های خود را افزایش دهند.

اکنون که با فرمول کد مورس آشنا شدید باید بگوییم برای استفاده از این کد ابتدا وارد منوی اصلی بازی شوید سپس در قسمت بالای صفحه دو بار به صورت پشت سرهم بر روی گزینه Earn per tap ضربه بزنید. در این صورت دایره آبی، به رنگ قرمز تبدیل می‌شود. اکنون می‌توانید فرمول کد مورس را وارد کرده و یک میلیون همستر دریافت کنید. البته باید در نظر داشته باشید که کد مورس به صورت روزانه تغییر می‌کند و پس از پایان روز امکان استفاده از کد قبلی وجود ندارد.

 

ارز همستر چه زمانی لیست می شود؟

 

ارز همستر چه زمانی لیست می شود؟

تا به اینجای مقاله به توضیح کاملی در خصوص پروژه همستر و راه‌های دریافت سکه‌های بیشتر پرداختیم. اکنون بهتر است بدانید از آنجایی که محیط بازی همستر مشابه با استخراج ارزهای دیجیتال است و این پروژه در چند روز اخیر توسط چند کیف پول ارز دیجیتال پشتیبانی شده است، عده‌ای از افراد براین باورند که در آینده همستر نیز همچون نات کوین در صرافی های ارز دیجیتال لیست می‌شود.

البته بهتر است بدانید تا به امروز خبر موثقی در خصوص عرضه همستر و لیست شدن آن در صرافی‌های ارز دیجیتال منتشر نشده است و ارز همستر در حال حاضر تنها یک توکن حاکمیتی درون بازی همستر کامبت است و تنها برای خرید آیتم‌های این بازی کاربرد دارد. با در نظر داشتن این موضوع افرادی که به دنبال خرید و فروش یا کسب درآمد از توکن‌های همستر می‌‌باشند باید منتظر بمانند تا این پروژه عرضه و قیمت گذاری شود.

 

چه کیف پول هایی از همستر پشتیبانی می کنند؟

 

چه کیف پول هایی از همستر پشتیبانی می کنند؟

به تازگی بازی تلگرامی همستر، بخشی به نام ایردراپ برای بازیکنان طراحی کرده است. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بدانید ایردراپ یکی از اصطلاحات رایج و شناخته شده در بازار کریپتوکارنسی است که به عنوان یکی از روش‌های کسب رمز ارزهای جدید شناخته می‌شود. اما بهتر است بدانید که در این بازی گزینه ایردراپ معنای دیگری دارد. به صورت کلی در بخش ایردراپ بازی همستر، شرکت کنندگان می‌توانند بازی خود را به کیف پول ارز دیجیتال متصل کنند. البته از آنجایی که بازی همستر کامبت بر روی بستر تون راه اندازی شده است این پروژه تنها از کیف پول‌های بستر تون پشتیبانی می‌کند.

 

چگونه Hamster kombat را به کیف پول انتقال دهیم؟

 

چگونه Hamster kombat را به کیف پول انتقال دهیم؟

با شناخت بخش ایردراپ بازی همستر ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که چگونه Hamster kombat را برداشت کنیم و همسترهای خود را چگونه به ولت های ارز دیجیتال انتقال دهیم. در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که در حال حاضر سکه‌های همستر تنها برای خرید آیتم‌های درون بازی کاربرد دارد و امکان برداشت آن‌ها تا به امروز وجود ندارد. اما با این حال همانطور که در بخش بالا به آن اشاره کردیم بازیکنان می‌توانند بازی همستر را به کیف پول های ارز دیجیتال متصل کنند تا هر زمان این رمز ارز در بازار کریپتوکارنسی لیست شد به راحتی بتوانند به کیف پول خود انتقال دهند.

از همین رو برای انجام این کار ابتدا وارد بازی شوید و بخش ایردراپ را انتخاب کنید. در این صورت برای اتصال بازی به ولت ارز دیجیتال باید بر روی گزینه Connect your TON wallet کلیک کنید در این صورت بازی، چند کیف پول متفاوت که بر روی بستر تون راه اندازی شده‌اند را به شما معرفی می‌کند. برهمین اساس می‌توانید بازی همستر را به یکی از کیف پول ها متصل کنید. البته کیف پول تون کیپر و کیف پلو تلگرامی در چندین ماه اخیر با استقبال زیادی از سوی سرمایه گذاران روبرو شده است. از همین به راحتی

به صورت کلی کیف پول تون کیپر در چندین ماه اخیر مورد استقبال سرمایه گذاران زیادی قرار گرفته است از همین رو به راحتی می‌توانید بازی همستر را به این کیف پول‌ متصل کنید. با در نظر داشتن این موضوع در صورتی که کیف پول تون کیپر را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده‌اید می‌توانید با انتخاب گزینه Connect your TON wallet در بخش ایردراپ بازی همستر کیف پول تون کیپر را انتخاب کنید در این صورت بازی به شما اعلام می‌کند که آیا قصد اتصال این کیف پول را دارید با انتخاب گزینه Yes بازی همستر به راحتی به این کیف پول متصل می‌شود.

 

آینده همستر کامبت

 

آینده همستر کامبت

آینده بازی همستر کامبت بستگی به چندین عامل کلیدی دارد که می‌تواند موفقیت و رشد آن را تعیین کند. به صورت کلی به‌روزرسانی‌های منظم با افزودن محتواهای جدید، شخصیت‌ها، مراحل و حالت‌های بازی می‌تواند بازیکنان را مشغول و درگیر نگه دارد. توسعه‌دهندگان باید با توجه به بازخوردهای بازیکنان، بهبودهای مداوم را اعمال کنند تا جذابیت بازی حفظ شود. البته ایجاد یک جامعه پویا و فعال از بازیکنان می‌تواند به تداوم موفقیت بازی کمک کند. همچنین برگزاری مسابقات، رویدادهای ویژه و فعالیت‌های اجتماعی می‌تواند تعامل و مشارکت بازیکنان را افزایش دهد.

البته همانطور که در بخش‌های بالا نیز به آن اشاره کردیم بازی همستر مشابه با نات کوین است از همین رو عده‌ای از افراد بر این باورند که این پروژه نیز همچون نات کوین لیست می‌شود و افراد می‌توانند به کمک آن‌ها درآمد کسب کنند. با در نظر داشتن این موضوع بهتر است بگوییم که این موارد تنها حدس و گمان می‌باشد و در حال حاضر خبر موثقی در خصوص عرضه همستر منتشر نشده است.

 

جمع بندی

همستر یک مینی بازی تلگرامی است که در چندین ماه اخیر با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است و از آنجایی که محیط این بازی به شکل ساده‌‌ای طراحی شده تمامی افراد می‌توانند به راحتی و با ضربه زدن بر روی تلفن همراه خود سکه‌‌های همستر دریافت کنند. البته عده‌ای افراد بر این باورند که همستر شباهت‌های زیادی با ارز نات کوین دارد و ممکن است این پروژه نیز همچون NOT، در بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال لیست شود. برهمین اساس باید بگوییم در حال حاضر خبر موثقی در خصوص عرضه ارز همستر منتشر نشده است برهمین اساس نمی‌توان آینده این پروژه را پیش بینی کرد.

 

سوالات متداول

 

آیا کاربران ایرانی می توانند در بازی همستر شرکت کنند؟

از آنجایی که پیام رسان تلگرام برای کاربران ایرانی فیلتر شده است بازیکنان ایرانی امکان شرکت در بازی همستر را ندارند.

آیا بازی همستر قانونی است؟

خیر در حال حاضر قانونی برای پروژه همستر وضع نشده است.

آینده همستر به چه شکل است؟

از آنجایی که ارز همستر در بازار کریپتوکارنسی لیست نشده است نمی‌توان به صورت دقیق آینده این پروژه را پیش بینی کرد.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها