افزایش قیمت هیوبی توکن (HT) در یک هفته اخیر

در این مدت که دسترسی بسیاری از کاربران ایرانی به بازار ارز دیجیتال محدود بود، عمده رمز ارزها وضعیت ثابتی داشتند. اکنون اگر وضعیت یک ماه اخیر رمز ارزها را چک کنید، متوجه ثبات و کاهش های جزئی قیمت اکثر رمز ارزها خواهید شد. در همین شرایط، تعداد محدودی از کوین ها و توکن های مطرح بازار، با رشد قیمت مواجه شدند. یکی از این موارد، هیوبی توکن (HT) بود. با بررسی وضعیت HT در یک هفته اخیر، متوجه افزایش قیمت هیوبی توکن در این مدت خواهید شد.

این توکن به صرافی هیوبی گلوبال (Huobi Global)، یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در سراسر جهان تعلق دارد. در ادامه، به بررسی افزایش قیمت هیوبی توکن در روزها و هفته های اخیر می پردازیم.

 

قیمت هیوبی توکن

 

افزایش قیمت هیوبی توکن (HT)

توکن HT، بر خلاف سایر رمز ارزهای بازار، توانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و رشد قابل توجهی را تجربه کند. این مقدار رشد، قیمت توکن صرافی Huobi را به 7.71 دلار رساند. با نگاهی به روزهای گذشته و مقایسه نقطه ای قیمت HT در این روزها، متوجه رشد قیمت 44 درصدی هیوبی توکن در یک هفته اخیر می شویم. البته که قیمت ارزهای دیجیتال دائما در حال نوسان است و احتمال دارد که هنگام خواندن این مقاله، قیمت دیگری برای HT ثبت شود.

از این رو، بهتر است که برای اطلاع از افزایش قیمت هیوبی توکن و سایر ارزهای دیجیتال، نرخ آن ها را به صورت لحظه ای دنبال کنید تا از آخرین تغییرات آن ها مطلع شوید. وبلاگ صرافی آنلاین بیت ایمن نیز، در این مسیر همراه شما خواهد بود و هر هفته گزارشی از قیمت برخی رمز ارزها ارائه خواهد کرد.

گرچه به دلیل شرایط فعلی ایران و محدودیت های موجود پیرامون اینترنت و وضعیت رمز ارزها، پست های کمتری منتشر می شود. اما ما همچنان در کنار شما هستیم تا بتوانیم در کنار یکدیگر، این روزهای سخت را به خوبی و خوشی سپری کنیم.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها