افزایش همکاری ایران و روسیه در زمینه رمز ارزها

رمز ارزها دارایی هایی بین مرز هستند و در تمام جهان سفر می کنند. این دارایی های نوظهور اخیرا نمایندگان چند کشور بزرگ جهان را در کنفرانسی به نام تکنوبلاک دور هم جمع کردند. این کنفرانس در تهران برگزار شد و نتایج جالبی را هم به همراه داشت. کنفرانس های دیگری هم در سراسر جهان برگزار می شوند که موضوعات آن ها پیرامون رمز ارزها می باشد. با این حال اهمیت این مورد برای ما به این خاطر است که میزبان آن کشور خودمان بود و ما هم در آن حضور داشتیم. علاوه بر این حضور نمایندگان متعدد کشورهایی چون روسیه و ترکیه در این کنفرانس نیز جالب توجه است.

 

کنفرانس تکنوبلاک

 

کنفرانس تکنوبلاک پیرامون رمز ارزها

پیرو اتفاقات همایش تکنوبلاک که چند روز قبل در تهران برگزار شد، همکاری ایران و روسیه در زمینه رمز ارزها افزایش پیدا خواهد کرد. این نتیجه از صحبت نمایندگان هر دو کشور حاصل شد و می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به حوزه ارز دیجیتال در ایران باشد. از آنجایی که هر دو کشور ایران و روسیه تحت تحریم هستند، استفاده از رمز ارز می تواند راهکار مناسبی برای آن ها باشد. علاوه بر ایران، دو کشور با یکدیگر مرز آبی دارند و می توانند مبادلات دریایی خود را به سادگی و با استفاده از رمز ارزها انجام دهند. البته که همین این موارد تنها در حد فرضیه می باشد و باید در عمل نیز مورد بررسی قرار گیرد. با این حال این طور که به نظر می رسد نمایندگان ایرانی و روسی مشتاق شکل گیری ارتباطات رمز ارزی بین دو کشور هستند.

در صورتی که پذیرش رمز ارزها در ایران افزایش پیدا کند، کشور ما می تواند از این دارایی ها برای تبادل کالا و خدمات با کشورهای دیگر نیز استفاده کند. بنابراین ارزهای دیجیتال راهکار مناسبی برای مقابله با تحریم ها و ایجاد ارتباطی دوباره با سراسر جهان هستند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها