جهش 35% قیمت توکن شیبا اینو در 24 ساعت اخیر

قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو در 24 ساعت گذشته نزدیک به 35 درصد رشد را تجربه کرد. هر چند تحلیلگران این جهش را نشانه خوبی نمی دانند. تحلیلگران یک الگوی نزولی روی نمودار شیبا می بینند که اگر درست عمل کند، ممکن است این ارز با یک سقوط 50 درصدی مواجه شود.

به گزارش کوین تلگراف، بعد از این که شیبا اینو در 12 آوریل (23 فروردین) در یک پلتفرم معاملاتی (صرافی ارز دیجیتال) پرطرفدار آمریکایی به نام رابین هود (Robinhood) عرضه شد، قیمت آن افزایش یافت.

در این روز قیمت شیبا اینو بیش از 35 درصد رشد کرد و به اوج تقریبا دو ماهه خود یعنی 0.003 سنت رسید. البته این میم کوین بخش زیادی از رشد خود را از دست داده است و به محدوده 0.0027 سنت رسیده است. با این حال، شیبا اینو روز گذشته با رشدی حدودا 27 درصدی توانست بهترین عملکرد روزانه خود را از 6 فوریه (17 بهمن 1400) به نمایش بگذارد.

معرفی صرافی رابین هود

از زمان شیوع بیماری کرونا در مارس 2020 (اسفند 98)، پلتفرم رابین هود خدمات بسیار خوبی را به سرمایه گذاران تازه کار ارائه کرد. تنها در سال گذشته، 10 میلیون حساب سرمایه گذاری جدید به این کارگزار اضافه شد. در این میان، بیش از نیمی از افراد جدیدی که در این پلتفرم ثبت نام می کردند، کسانی بودند که برای اولین بار قصد داشتند وارد دنیای سرمایه گذاری شوند.

با این وجود، زیان خالص رابین هود در سه ماهه چهارم سال 2021 به 423 میلیون دلار رسید. البته این شرکت کمی بعد توضیح داد که منبع اصلی درآمدش، یعنی کارمزدی که برای انتقال معاملات به بازارسازهای بورسی از مشتریانش دریافت می کند، در سه ماه چهارم سال 2021 حدود 263 میلیون دلار بود. این درآمد در مقایسه با درآمد 267 میلیون دلاری در سه ماهه چهارم سال 2020 تغییر چندانی نکرد.

در همین حال، درآمدهای این پلتفرم از معاملات ارزهای دیجیتال، از سه ماهه چهارم سال 2020 تا سه ماهه چهارم سال 2021 بیش از 300 درصد رشد کرد. به همین خاطر، رابین هود تصمیم گرفت که در سال 2022 خدمات بیشتری را در زمینه ارزهای دیجیتال ارائه کند. راه اندازی یک کیف پول و افزودن آلت کوین ها و میم کوین های جدید به این پلتفرم، از جمله کارهایی است که تاکنون انجام شدند.

دیوید گوخشتاین (David Gokhstein)، بنیان گذار گوخشتاین مدیا (Gokhshtein Media)، می گوید:

افزودن توکن shiba به رابین هود اتفاق بسیار خوبی برای صنعت ارزهای دیجیتال است. او همچنین اضافه کرد؛ شیبا اینو می تواند کاربران بیشتری را به سمت ارزهای دیجیتال برتری همچون بیت کوین و اتریوم سوق دهد.

او می گوید:

با ورود توکن شیبا اینو به رابین هود، میم کوین های دیگر را هم زیر نظر گرفتم تا ببینم که آنها هم رشد می کنند یا نه.

 

آینده شیبا اینو (SHIB)

 

 

آینده شیبا اینو (SHIB)

طبق دیتاهای وب سایت تحلیلی “Into TheBlock” یکی دیگر از عواملی که به رشد زیاد شیبا اینو کمک کرد، دوره انباشت قوی آن است. آدرس هایی که توکن شیبا اینو را برای بیش از یک سال هولد کرده بودند، در 30 روز گذشته موجودی خود را افزایش دادند. در نتیجه، می توان گفت که این “هولدرها” در حال حاضر کنترل بیش از 2.82 درصد از خالص عرضه در گردش این ارز دیجیتال را در اختیار دارند.

این شرکت تحلیلی در توییتر خود نوشت:

 

سرمایه گذارانی که ریسک بالایی را تحمل می کنند، برنده بازار هستند. هولدرهای شیبا در طول هفته های گذشته مضطرب نشدند و به انباشت خود ادامه دادند. نتیجه صبر آنها با ورود این ارز دیجیتال به پلتفرم معاملاتی رابین هود به نتیجه رسید. کسانی که کیف پول های خود را هولد می کنند، در 30 روز گذشته موجودی خود را هولد می کنند، در 30 روز گذشته موجود خود را تا 57% درصد افزایش دادند. این افراد در حال حاضر 2.83 درصد از عرضه توکن شیبا اینو را در اختیار دارند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساناز
ساناز
2 سال قبل

من دارمش این ارز رو عالی ترینه

مهتاب
مهتاب
2 سال قبل

خدارو شکر این ارز بالاخره بالا رفت خیلی وقت بود داشتمش

اسما
اسما
2 سال قبل

شیبا اینو با شیبا فرق داره؟

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  اسما

سلام دوست عزیز
خیر اسم کامل این ارز دیجیتال شیبا اینو (Shibainu) و واحد اختصاریش (SHIB) هست

مجید
مجید
2 سال قبل

شیبا پارسال یه پامپ خیلی خوب داشت ایشالله امسالم یه پامپ خفن بکنه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  مجید

امیدواریم اما خب حقیقت اینه که شیبا حتی بیشتر از توانش سرمایه جذب کرده و بعیده که مثل سال قبل پامپ بشه

فرشته
فرشته
2 سال قبل

من سرمایه م روی این ارز 3 برابر شد اونم تو بازار منفی!!!

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  فرشته

شما هربار که سود کنید ما خوشحالیم
ایشالا همیشه پر سود باشید

شمیم
شمیم
2 سال قبل

شیبا خیلی ارز جالبیه و خیلی نواسانات شدید داره

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  شمیم

بله ولی هر چی بگذره این دامنه نوسانات کمتر می شه