حجم معاملات لونا در 24 ساعت گذشته 200 درصد افزایش داشت!!

حجم معاملات لونا در 24 ساعت گذشته شاهد بهبود خوبی بود و حدود 200 درصد افزایش داشت. سقوط لونا تنها در 7 روز اتفاق افتاد و قیمت آن از 85 دلار در 5 مه (15 اردیبهشت)، اکنون به حدود 0.0003 دلار رسید. با سقوط ارزش استیبل کوین UST به زیر یک دلار که دلیل اصلی سقوط شدید لونا بود، حجم معاملات روزانه این توکن در 13 مه (23 اردیبهشت) به 178.6 میلیون دلار کاهش یافت. با این حال، اکنون با هجوم سرمایه‌ گذاران کوتاه‌ مدت به دلیل رشد 600 درصدی لونا در روز گذشته، حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال با 200 درصد افزایش به حدود 6 میلیارد دلار رسید. درست زمانی که قیمت LUNA بین 10 تا 13 مه صبح کاهش یافت، حجم معاملات آن افزایش یافت زیرا سرمایه گذاران تلاش کردند زیان خود را کاهش دهند.

 

با توجه به عوامل مختلفی که در بالا ذکر شد، LUNA حجم معاملات خود را به دست آورد. در زمان نگارش مقاله ارز دیجیتال لونا 0.00025 دلار معامله شد. طبق اطلاعات CoinMarketCap، صرافی ارز دیجیتال بایننس 68.26 درصد از حجم معاملات LUNA را تشکیل می‌ دهد.  پس از آن KuCoin با 9.52 درصد و FTX با 1.13 درصد قرار دارند.

روز جمعه، کاربران Crypto.com نگرانی‌ هایی را در مورد معکوس شدن معاملات LUNA در برنامه تلفن همراه صرافی مطرح کردند. کریس مارسالک، مدیر عامل Crypto.com، بعدا فاش کرد که یک خطای داخلی باعث شد که سیستم قیمت‌های نادرستی را نشان دهد، که منجر به کسب سود 30 تا 40 برابری توسط سرمایه‌ گذاران زیادی شد.

اظهارات کریس مارسالک درباره لونا:

 

“مشتریان زیادی بودند که با قیمت های اشتباه خرید می کردند. البته برخی نیز از این فرصت استفاده کردند تا از این مشکل حداکثر استفاده را ببرند. ما همه معاملات را معکوس کردیم.

برخی از مشتریان یک تن دلار پس انداز کردند و از ما تشکر می کنند. برخی از این نقص سوء استفاده نکردند و ما را مورد سرزنش قرار می دهند.”

 

در نتیجه، Crypto.com به طور موقت همه کاربران را از تجارت مسدود کرد. پس از بررسی یک روزه نقص سیستم، Marszalek به همه اطلاع داد که :

“همه حساب‌های کاربری مجدداً فعال شدند”.

طبق گزارش کوین تلگراف؛ این شرکت 10 دلار از توکن داخلی خود کرونوس (CRO) را به عنوان نشانه حسن نیت برای سرمایه گذاران متضرر ارائه کرد.

 

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حامی
حامی
2 سال قبل

متاسفانه یا خوشبختانه من لونا نداشتم

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  حامی

قطعا خوشبختانه
مگر این که دقیقا رو کف خریده باشین که خب خیلی ها تو تشخیص نقطه ورود اشتباه کردن

ارشیا
ارشیا
2 سال قبل

تازگی همه جاپر شده از خبر لونا این ارز چرا یهو اینجوری کرد

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  ارشیا

متاسفانه بخاطر ریزش استیبل کوینش عرضش زیاد شد و قیمتش به شدت افت کرد

reza
reza
2 سال قبل

الان وقت خریده:_)

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  reza

به نظر من خوبه که قسمتی از سرمایه که بهش احتیاج نداریم رو به سرمایه گذاری بلند مدت روی لونا اختصاص بدیم اما خب قطعا بدون ریسک نیست.