احتمال پذیرش تمام ارزهای دیجیتال در پی پال

ریچارد نش (Richard Nash) نایب رییس شرکت پی پال (PayPal)، به عنوان یکی از پیشروترین سیستم‌ های پرداخت آنلاین در سطح جهان، معروف است. اعلام کرد این شرکت به زودی همه انواع خدمات رمز ارزی و بلاک چین را می‌ پذیرد.به گزارش کوین‌ گیپ، نش امروز در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در مورد آخرین تحولات پی پال صحبت کرد. او اظهار داشت این شرکت در تلاش است تا امکان استفاده از تمام خدمات دیجیتال را در پلتفرم PayPal فراهم کند.

پی پال دو سال پیش چنین خدماتی را برای بیت کوین، در سراسر ایالات متحده ارائه کرد. حرکت این شرکت علاوه بر رمز ارزها، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CDBC) را نیز شامل می‌ شود. پی پال همچنین احتمال دارد استیبل کوین خود، پی پال کوین (PayPal Coin) را راه اندازی کند.

خوزه فرناندز داپونته (Jose Fernandez da Ponte)، معاون ارشد این شرکت در حوزه بلاک چین، رمز ارزها و ارزهای دیجیتال، تایید کرد که این حرکت PayPal واکنشی به محبوبیت روزافزون رمز ارزها میان کاربران است. او در ادامه بیان کرد:

ورود ارزهای دیجیتال به پلتفرم PayPal به این معنی است که ارزهای دیجیتال می‌ توانند به عنوان وسیله پرداخت نیز مورد استفاده قرار گیرند. علت افزایش محبوبیت کریپتو امکان استفاده از آن به عنوان وسیله‌ ای برای پرکردن شکاف درآمدی در ایالات متحده است.

 

پی پال (PayPal) چیست؟

شرکت پی پال (paypal) ابتدا در سال 1999، با نام Confinity تاسیس شد. سپس در سال 2001 با یک موسسه مالی ادغام شد و نام آن رسما به Paypal تغییر کرد. به این اسم منتشر و معروف شد. البته پی پال، به علت نوپایی و عدم تبلیغات در بین مردم، مورد استفاده هکرها و مجرمان اقتصادی زیادی قرار گرفت. به این دلیل در روزهای اولیه فعالیت خود، حتی در کشور آمریکا ممنوع اعلام شد. با وجود این مشکلاتی که در ابتدای کار برای پی پال وجود داشت. ولی به مرور این روش پرداختی توسط خریداران و فروشندگان برای انجام تراکنش‌ ها و معاملات، مورد استفاده قرار گرفت.

در واقع، با استفاده از این پلتفرم می‌ توانید با سریع‌‌ ترین حالت ممکن و بیشترین امنیت، تنها با  ایمیل و پسورد به حساب مورد نظرتان پول انتقال دهید. این امر باعث محبوبیت بیش از حد پی پال در میان رقبا و کاربرانش شد. امروزه درگاه پرداختی پی پال به قدری امنیت دارد که امکان سرقت و دزدی دارایی‌ های شما را تقریبا به صفر می‌رساند.

مطالب مرتبط

اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کامل
کامل
2 سال قبل

چقدر عالی میشه بنظرم اگر اینجوری بشه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  کامل

بله خیلی خوب میشه
paypal خیلی شرکت بزرگ و موثریه

پرستش
پرستش
2 سال قبل

وای این عالیه

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  پرستش

🙏🙏

عسل
عسل
2 سال قبل

چه خوب دیگه کارت های اعتباری ارز دیجیتال هم میاد

Shahab-admin
Shahab-admin
2 سال قبل
پاسخ به  عسل

بله ولی متاسفانه پی پال، سوئیفت و… ایران رو تحریم کردند